آ
-
آگاهی برند
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
آمیختگی با برند
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
آمیختگی مشتری
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
-
آمیختگی مشتری با برند
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
ا
-
ادراک
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
ارتباطات کلامی الکترونیکی
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
ارزش برند
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
-
ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعی
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
-
ارزش خرید سودمندگرایانه
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
ارزش خرید لذت گرایانه
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
ارزشگذاری برند
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
-
ارزش ویژه برند
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
-
استراتژی برند
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
-
اعتماد به برند
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
-
افتخار سازمانی
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
الگوریتم هوش مصنوعی
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
-
ایران
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
ب
-
بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظوره
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
برند
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
برند
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
برند رهبری
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
برند سازمانی
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
برند سازی
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
برند سازی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
-
برند شخصی
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
برند کارفرما
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
-
برند کارفرما
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
برند ناجا
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
برند نیروی انتظامی
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
برندینگ
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
پ
-
پتانسیل بازار
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
پدیدارشناسی
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
پیامدهای برند کارفرما
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
-
پیشرانهای برند کارفرما
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
ت
-
تائید کنندههای مشهور
تأثیر تبلیغات تائید کنندههای مشهور بر نگرش زنان مصرفکننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرفکنندگان لوازمآرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
-
تبلیغات دهانبهدهان
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
تجربه برند
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
تحلیل مضمون کاربردی
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
تصمیمگیری چندشاخصه
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
-
تصویر برند
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
-
تصویر برند ناجا
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
تعلق به جامعه برند
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
-
تفکر راهبردی
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
توزیع سوخت
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
ج
-
جایگاه سوخت
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
چ
-
چارماز
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
ح
-
حساسیت برند
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
حمایت
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
خ
-
خود پنداره
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
خودپنداره
تأثیر تبلیغات تائید کنندههای مشهور بر نگرش زنان مصرفکننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرفکنندگان لوازمآرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
د
-
دانشگاه الزهرا
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
ر
-
رسانههای اجتماعی
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
رهبری
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
رویکرد سود هر سهم
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
-
رویکرد قیمت به فروش
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
ز
-
زمینهﻫﺎی علی
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
زمینهﻫﺎی مداخلهای
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
س
-
سازمان تأمین اجتماعی
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
سازههای ارتباطی
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
سرمایه رهبری
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
سهم خرید
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
ش
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
-
شخصیت برند
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
شخصیت برند
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
شرایط فیزیکی سازمان
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
ص
-
صادرات
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
صنعت خردهفروشی زنجیرهای.
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
صنعت کاشی و سرامیک و سیمان
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
ع
-
عشق به برند
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
عشق به برند
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
-
عشق به برند
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
عوامل قدرت
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
غ
-
غربالگری فازی
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
ف
-
فرا تحلیل
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
-
فرش دستباف
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
فرهنگ برند
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
ق
-
قدرت اجتماعی برند
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
قدرت نرم
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
قومگرایی مصرفی و رفتار خرید
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
ک
-
کانال بازاریابی
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
کهنالگو
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
کیفیت ارتباط برند
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
گ
-
گراندد تئوری برساختگرا
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
م
-
متغیر جغرافیایی
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
محیط اقتصادی
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
محیط سیاسی
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
محیط فرهنگی
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
محیط مرکزخرید
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
معیارهای نظارتی ویژگیهای کمیته حسابرسی
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
-
معیارهای نظارتی ویژگیهای مدیریت
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
-
مهارت حل مسئله
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
ن
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
نفوذ قدرت
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
نقشه مفهومی برند
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
-
نگرش مصرفکننده
تأثیر تبلیغات تائید کنندههای مشهور بر نگرش زنان مصرفکننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرفکنندگان لوازمآرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
و
-
ورزشکاران حرفهای
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
وفاداری
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
وفاداری به برند
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
وفاداری مشتری
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
ه
-
همآفرینی ارزش برند
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
-
همدان
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
همراه اول
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
-
هواداری از برند
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
هوشیاری برند
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
هویت برند
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
-
هویت نام تجاری
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد