نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی برند رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • آمیختگی با برند آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • آمیختگی مشتری طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
  • آمیختگی مشتری با برند طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]

ا

  • ادراک واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • ارتباطات کلامی الکترونیکی شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • ارزش برند تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
  • ارزش تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
  • ارزش خرید سودمندگرایانه واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • ارزش خرید لذت گرایانه واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • ارزش‌گذاری برند مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
  • ارزش ویژه برند تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
  • استراتژی برند نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
  • اعتماد به برند تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
  • افتخار سازمانی بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • الگوریتم هوش مصنوعی تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
  • ایران طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]

ب

  • بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظوره واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • برند نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • برند شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • برند رهبری شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • برند سازمانی ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • برند سازی ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • برند سازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
  • برند شخصی طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • برند کارفرما فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
  • برند کارفرما بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • برند ناجا ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • برند نیروی انتظامی ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • برندینگ تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]

پ

  • پتانسیل بازار تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • پدیدارشناسی نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • پیامدهای برند کارفرما فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
  • پیشران‌های برند کارفرما فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]

ت

  • تائید کننده‌های مشهور تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • تجربه برند تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
  • تحلیل شبکه اجتماعی قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • تحلیل مضمون کاربردی شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • تصمیمگیری چندشاخصه تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
  • تصویر برند نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
  • تصویر برند ناجا ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • تعلق به جامعه برند بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
  • تفکر راهبردی شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • توزیع سوخت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]

ج

  • جایگاه سوخت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]

چ

  • چارماز ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]

ح

  • حساسیت برند رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • حمایت بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]

خ

  • خود پنداره آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • خودپنداره تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]

د

  • دانشگاه الزهرا قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • رهبری شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • رویکرد سود هر سهم مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
  • رویکرد قیمت به فروش مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]

ز

  • زمینهﻫﺎی علی ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • زمینهﻫﺎی مداخله‌ای ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]

س

  • سازمان تأمین اجتماعی بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • سازه‌های ارتباطی شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
  • سرمایه رهبری شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • سهم خرید شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
  • شخصیت برند بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • شخصیت برند شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
  • شرایط فیزیکی سازمان ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]

ص

  • صادرات تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • صنعت خرده‌فروشی زنجیره‌‌ای.   شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
  • صنعت کاشی و سرامیک و سیمان مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]

ع

  • عشق به برند بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • عشق به برند تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
  • عشق به برند آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • عوامل قدرت قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]

غ

  • غربالگری فازی تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]

ف

  • فرا تحلیل فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
  • فرش دستباف تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • فرهنگ برند بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]

ق

  • قدرت اجتماعی برند قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • قدرت نرم ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • قوم‌گرایی مصرفی و رفتار خرید رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]

ک

  • کانال بازاریابی قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • کهن‌الگو نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • کیفیت ارتباط برند بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]

گ

م

  • متغیر جغرافیایی تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • محیط اقتصادی تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • محیط سیاسی تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • محیط فرهنگی تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • محیط مرکزخرید واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • معیارهای نظارتی ویژگی‌های کمیته حسابرسی تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
  • معیارهای نظارتی ویژگی‌ها‌ی مدیریت تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
  • مهارت حل مسئله شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • نفوذ قدرت قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • نقشه مفهومی برند نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
  • نگرش مصرف‌کننده تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]

و

  • ورزشکاران حرفه‌ای طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • وفاداری بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • وفاداری به برند آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • وفاداری مشتری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش برند بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
  • همدان بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • همراه اول نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
  • هواداری از برند آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • هوشیاری برند رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • هویت برند نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
  • هویت نام تجاری تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]