انصاری، اشکان. (1395). بررسی مقایسه تأثیر ارزش ویژه برند بر سودآوری در صنایع بیمه و بانک پذیرفتهشده در
بورس اوراق بهادار تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه زنجان، دانشکده علوم اجتماعی.
حمیدی زاده، محمدرضا، بلاغی اینالو، محمد حسین و عطایی، مهدی. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای ارزش ویژهی
برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعه موردی: اپراتورهای تلفن همراه)، مدیریت بازرگانی، دوره ششم، شماره 4،
صص 755-772.
دهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، پور اشرف، یاساناله، سایهمیری، کوروش و اله قهری، شیرین آبادی. (1392).
رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند، مدیریت بازاریابی،
دوره هشتم، شماره 21، صص 117-101.
دهدشتی شاهرخ، زهره؛ سلیمانزاده، امید؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا (1396). تأثیر تطابق مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در
خدمات هتلداری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 12، شماره 40، صص. 1-20.
زمانی، محمود، حقیقی، محمد و رزمجو، شراره. (1393). رابطه رضایت شغلی کارکنان، کارآفرینی سازمانی و رشد سازمانی
در شرکتهای بیمه، مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 12، شماره 4، صص 653-635.
صادقیانی، فرشاد. (1388). ارزیابی ارزش ویژه برندهای لوازم خانگی از دید مصرفکنندگان تهرانی با نگرشی بر برندهای
محلی و بینالمللی)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
صنوبر، ناصر، حسینی، سید صمد و محمدزاده، علی (1397). تأثیر کیفیت بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر
فرانشیز، مجله مدیریت کسبوکارهای بینالمللی، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز، دوره 1، شماره 3، صص. 79-
101.
عطاآبادی، عبدالمجید عبدالباقی و جعفرنیا، محمد. (1396). رنبهبندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بیمقیاسسازی فازس و
راهبرد سرمایهگذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران، مدیریت برند، دوره 4، شماره 12، صص 61-41.
عزیزی، شهریار و آژینی، احمدرضا. (1391). طنین برند: کاربرد هرم ارزش ویژه برند کلر در بانک صادرات ایران، پژوهشهای
مدیریت عمومی، دوره 5، شماره 17، صص 134-121.
غرابی، شادی. (1387). بررسی عوامل مؤثر بر تصویر نام تجاری در توسعه بازار (مطالعه موردی: شرکت صنایع فولاد
گسترش)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مدیریت و اقتصاد.
علمی، محمود. (1392). تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مشتریان در صنعت بیمه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه
طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
کاتلر، فلیپ. (1390). مدیریت بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، اصفهان: نشر آموخته، چاپ دهم.
میرا، سیدابوالقاسم و کریمی هریسی، ساناز. (1391). بررسی تأثیر تبلیغات رسانهای و غیررسانهای بر ارزش ویژه نام و نشان
تجاری (مطالعه موردی برند پارس خزر)، مدیریت بازرگانی، دوره 4، شماره 14، صص 126-107.
نعمتی، محمد و کاظمی، عالیه. (1391). رتبهبندی شرکتهای بیمه با استفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه،
تحقیقات مالی، دوره 16، شماره 1، صص 180-163.
Aaker, D.A. (2009). Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of Brand Name, New York:
The Free Press.
Anand, P. Holbrook, M.B. Stephens, D. (1988). The Formation of Affective Judgments: The
Cognitive Affective Model versus the Independence Hypothesis, Journal of Consumer Research,
15(3): 386-391.
Ansari, A. (2016). Comparative Study of the Impact of Brand Equity on Profitability in Insurance
and Bank Industries that accepted in Tehran Stock Exchange, M.S. Thesis, University of Zanjan,
Faculty of Social Sciences. (In Persian)
Ataabadi, A.A. & Jafarnia, M. (2018). Brand Ranking Based on Unscaled Fuzzy Matrix and
Investment Strategy at Tehran Stock Exchange, Quarterly Journal of Brand Management, 4(12),
41-61. (In Persian)
Azizi, S. & Azhini, A. (2012). Brand Resonance: An Application of Keller’s Brand Equity Pyramid
for IRAN’s SADERAT Bank, Public Management Research, 5(17), 121-134. (In Persian)
Bian, X. Moutinho, L. (2011). The Role of Brand Image, Product Involvement, and Knowledge in
Explaining Consumer Purchase Behaviour of Counterfeits, European Journal of Marketing, 45
(1/2): 191-216.
Bravo, R. Fraj-Andres, E. & Martinez Salinas, E. (2007). Family as a Source of Consumer-Based
Brand Equity, Journal of Product & Brand Management, 16(3): 188–199.
Dehdashti Shahrokh, Z., soleyman zade, O. & shahmirzaei, V. (2018). The Effect of Customer Brand
Identification on Brand Equity in Hotel Services, 12(40), 1-20. (In Persian)
Dehghani Soltani, M. Mohammadi, E. Pour Ashraf, Y. Sayeh Miri, K. & Gharbi Shirinabadi, E.
(2014). Structural Equation Modeling Approach in Explaining the Effect of Experience, Trust and
Brand Loyalty on Brand Equity, Journal of Marketing Management, 8(21), 101-117. (In Persian)
Elmi, M. (2013). The Impact of Brand Equity on Customer Behavior in the Insurance Industry, M.S.
Thesis, Allameh Tabatabai University, Faculty of Management and Acounting. (In Persian).
Estrella-Ramón, ., García-de-Frutos, N., Ortega-Egea, J.M. & Segovia-López, C. (2019). How does
marketers’ and users’ content on corporate Facebook fan pages influence brand equity? Electronic
Commerce Research and Applications 36, 1-10.
Farquhar, P.H. (1989), Managing Brand Equity, Marketing Research, 1: 24-34.
Fung So, K.K. King, C. Sparks, B.A. & Wang, Y. (2013). The Influence of Customer Brand
Identification on Hotel Brand Evaluation and Loyalty Development, International Journal of
Hospitality Management, 34: 31-41.
Gharabi, S. (2008). Investigating the Factors that Affecting on Brand Image in Market Development,
M.S. Thesis, Tarbiat Modares University, Faculty of Management and Economics. (In Persian)
Gharecheh, M. & Dabooeian, M. (2011). Interaction of Employee Loyalty and Customer Loyalty in
the Service Industry, Journal of New Marketing Research, 1(3): 27-46. (In Persian)
Gómez, M. Lopez, C. & Molina, A. (2015). A Model of Tourism Destination Brand Equity: The
Case of Wine Tourism Destination in Spain, Tourism Management, 51: 210-222.
Hamidizadeh, M.R. Balaghi Inalu, M.H. & Ataei, M. (2015). Investigation of the Effective Factors
on Brand Equity Enhancing with an Emphasis on Promotion and Corporate Image, Journal of
Business Management, 6(4), 755-772. (In Persian)
Hsin Lin, Y. (2015). Innovative Brand Experience's Influence on Brand Equity and Brand
Satisfaction, Journal of Business Research, 68(11):2254-2259.
Huang, Z. & Cai, L.A. (2015), Modeling Consumer-Based Brand Equity for Multinational Hotel
Brands – When Hosts Become Guests, Tourism Management, 46:431-443.
Keller, K.L. (1993). Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity,
Journal of Marketing, 57(1): 1-22.
Kotler, F. (2011). Marketing Management, Translate by Bahman Frouzandeh, Isfahan, Amookhteh
Pub. (In Persian)
Low, G.S. Charles, W. & Lamb J.R. (2000). The Measurement and Dimensionality of Brand
Associations, Journal of Product & Brand Management, 9(6): 350-370.
Mira, S.A. & Karimi Herisi, S. (2013). Impact of Media and Non-Media Advertising on Brand Equity
(Case Study Brand Pars Khazar), Journal of Business Management, 4(14), 107-126. (In Persian)
Nemati, M. & Kazemi, A. (2014). Ranking of Insurance Companies Using Multi Attribute Decision
Making Methods, Financial Research Journal, 16(1), 163-180. (In Persian)
Olivia Rovedder, M. Silveira, C.S. & Bins Luce, F. (2015), Brand Equity Estimation Model, Journal
of Business Research, 68(12): 2560-2568.
Roll, M. (2005). Asian Brand Strategy: How Asia Builds Strong Brands, London: Palgrave
Macmillan press.
Sadeghiani, F. (2009). Evaluation Brand Equity of Household Appliances from the Tehran
Consumers Perspective (With an Attitude toward Local and International Brands), M.S. Thesis,
Tarbiat Modares University, Faculty of Management and Economics. (In Persian)
Sanoubar, N. Hoseini, S.S. & Mohammadzadeh, A. (2019). The effect of quality of relations on
brand value in franchise alliance, International Journal Administration, 1(3), 79-101.
Sürücü, Ö. Öztürk, Y. Okumus, F. & Bilgihan, A. (2019). Brand Awareness, Image, Physical Quality
and Employee Behavior as Building Blocks of Customer-Based Brand Equity: Consequences in
the Hotel Context, Journal of Hospitality and Tourism Management 40, 114-124.
Sweeny, J. & Swait, J. (2008). The Effects of Brand Credibility on Customer Loyalty, Journal of
Reltailing and Consumer Services, 17(8):179-193.
Tasci, A.D.A. (2018). Testing the Cross-Brand and Cross-Market Validity of a Consumerbased Brand
Equity (CBBE) Model for Destination Brands, Tourism Management 65, 143- 159.
Troiville, J. Hair, J.F. & Cliquet, G. (2019). Definition, Conceptualization and Management of
Consumer-Based Retailer Brand Equity, Journal of Retailing and Consumer Services, 50, 73-84
Yoganathan, D. Jebarajakirthy, C. & Thaichon, P. (2015). The Influence of Relationship Marketing
Orientation on Brand Equity in Banks, Journal of Retailing and Consumer Services, 26: 14-22.
Yoo, B. & Donthu, N. (2001). Developing and Validating a Multidimensional Consumer-Based
Brand Equity Scale, Journal of Business Research, 52(1): 1-14.
Yoo, B. Donthu, N. & Lee, S. (2000). An Examination of Selected Marketing Mix Elements and
Brand Equity, Journal of the Academy of Marketing Science, 28(2): 195-211.
Wang, D.H.M. Chen, P.H. Yu, T.H.K. & Hsiao, C.Y. (2015), The Effects of Corporate Social
Responsibility on Brand Equity and Firm Performance, Journal of Business Research, 68(11):
2232-2236.
Zamani, M. Haghighi, M. & Razmjou, S. (2015). Relationship between Job Satisfaction,
Organizational Entrepreneurship and Organizational Growth in Insurance Companies,
Organizational Culture Management, 12(4), 635-653. (In Persian)