نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنتروپی شانون شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]

ا

  • اجتناب از عدم‌اطمینان برند عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
  • ادراک مشتریان از تصویر برند تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
  • ارزش شرکت بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
  • استراتژی بازاریابی صادرات تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
  • افتخار به برند بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
  • الگوریتم ژنتیک ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
  • الگوهای ذهنی گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]

ب

  • بازاریابی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
  • بازاریابی شهری تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
  • بازاریابی مکان طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
  • بانک ملت تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
  • برند عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
  • برند کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
  • برند آفرینی شهری ورزشی طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
  • برند- ارزش ویژه برند- رتبه‌بندی برند- پرتفوی سرمایه‌گذاری- بازده رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 39-59]
  • برند ایرانی ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
  • برند تقلیدی بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
  • برندسازی شهری تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
  • برندشخصی ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
  • برند شهری تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
  • برندهای لوکس بدلی گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
  • بسته‌بندی اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]

ت

  • تبلیغات توصیه‌ای بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 13-39]
  • تجربه‌ی برند بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
  • تجربۀ زیسته فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
  • تحلیل تماتیک کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
  • تداعی معانی برند ملی شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
  • ترجیحات مشتری اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
  • تشخیص تقلید از برند اصلی بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
  • تصویر برند تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
  • تصویر برند استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
  • تصویر برند سبز تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
  • تصویر ذهنی عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
  • تصویر ذهنی برند تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
  • تعهد برند بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
  • تکنیک زیمت استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
  • تولید تحت برند شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]

ج

  • جذابیت برند کارفرما عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]

چ

  • چابکی برند کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
  • چابکی سازمانی تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]

خ

  • خاستگاه برند اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
  • خرید آنی بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 13-39]
  • خریداران برندهای بدلی گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
  • خشنودی مشتریان بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]

د

  • دانش ترغیب مصرفکننده فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
  • درخت تصمیم ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]

ر

  • رتبه نقدشوندگی بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
  • رفتار شهروندی برند بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
  • روش پدیدارشناسی فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
  • روششناسی کیو گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
  • رویکرد سبز تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]

ز

  • زبان برند بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
  • زعفران تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]

س

  • سازگاری کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
  • سردرگمی مصرفکننده فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]

ش

  • شاخص برند ملی شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
  • شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
  • شفافیت درک‌شده بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
  • شهرت عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
  • شهرت سازمانی بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]

ظ

  • ظرفیت خالی شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]

ع

  • عملکرد بازار عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]

ق

  • قصد خرید فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
  • قصد خرید سبز فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
  • قصد کارآفرینانه شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]

ک

  • کارآموز بین‌المللی و آیسک شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]

ل

  • لوازم خانگی برقی ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
  • لوگو عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]

م

  • محرک‌های معنادار کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
  • محصولات سبز فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
  • محصولات کشاورزی اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
  • مربی کسب‌و‌کار ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
  • مزیت رقابتی ویژه تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
  • مسئولیت اجتماعی تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
  • مقبولیت نماد (برند) بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
  • میزان تقلید بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]

ن

  • نظریه داده‌بنیاد ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
  • نقشه‌های اجماعی استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
  • نوآوری عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
  • نوآوری برند عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
  • نوع تقلید بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]

و

ه

  • هزینه‌های مصرف‌کننده فضاهای خرده‌فروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
  • هویت برند خدماتی بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
  • هویت برند مشتری عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]