آ
-
آنتروپی شانون
شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]
ا
-
اجتناب از عدماطمینان برند
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
-
ادراک مشتریان از تصویر برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
-
ارزش شرکت
بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
-
استراتژی بازاریابی صادرات
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
-
افتخار به برند
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
-
الگوریتم ژنتیک
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
-
الگوهای ذهنی
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
ب
-
بازاریابی
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
-
بازاریابی شهری
تبیین عوامل موثر در برندسازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
-
بازاریابی مکان
طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
-
بانک ملت
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
-
برند
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
-
برند
کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
-
برند آفرینی شهری ورزشی
طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
-
برند- ارزش ویژه برند- رتبهبندی برند- پرتفوی سرمایهگذاری- بازده
رتبهبندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بیمقیاسسازی فازی و راهبرد سرمایهگذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 39-59]
-
برند ایرانی
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
-
برند تقلیدی
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
-
برندسازی شهری
تبیین عوامل موثر در برندسازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
-
برندشخصی
ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسبوکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
-
برند شهری
تبیین عوامل موثر در برندسازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 173-190]
-
برندهای لوکس بدلی
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
-
بستهبندی
اثر بستهبندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
ت
-
تبلیغات توصیهای
بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 13-39]
-
تجربهی برند
بررسی تاثیر شفافیت درکشده از عملکرد، تجربهی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
-
تجربۀ زیسته
فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
-
تحلیل تماتیک
کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
-
تداعی معانی برند ملی
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بینالمللی دارای قصدِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
-
ترجیحات مشتری
اثر بستهبندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
-
تشخیص تقلید از برند اصلی
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
-
تصویر برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
-
تصویر برند
استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
-
تصویر برند سبز
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
-
تصویر ذهنی
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
-
تصویر ذهنی برند
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
-
تعهد برند
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
-
تکنیک زیمت
استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
-
تولید تحت برند
شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]
ج
-
جذابیت برند کارفرما
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
چ
-
چابکی برند
کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
-
چابکی سازمانی
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
خ
-
خاستگاه برند
اثر بستهبندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
-
خرید آنی
بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 13-39]
-
خریداران برندهای بدلی
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
-
خشنودی مشتریان
بررسی تاثیر شفافیت درکشده از عملکرد، تجربهی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
د
-
دانش ترغیب مصرفکننده
فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
-
درخت تصمیم
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
ر
-
رتبه نقدشوندگی
بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
-
رفتار شهروندی برند
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
-
روش پدیدارشناسی
فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
-
روششناسی کیو
گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 13-40]
-
رویکرد سبز
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
ز
-
زبان برند
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
-
زعفران
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
س
-
سازگاری
کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
-
سردرگمی مصرفکننده
فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
ش
-
شاخص برند ملی
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بینالمللی دارای قصدِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
-
شرکتهای حملونقل ریلی
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
-
شفافیت درکشده
بررسی تاثیر شفافیت درکشده از عملکرد، تجربهی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
-
شهرت
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
-
شهرت سازمانی
بررسی تاثیر شفافیت درکشده از عملکرد، تجربهی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 131-170]
ظ
-
ظرفیت خالی
شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 59-78]
ع
-
عملکرد بازار
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
ق
-
قصد خرید
فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
-
قصد خرید سبز
فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
-
قصد کارآفرینانه
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بینالمللی دارای قصدِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
ک
-
کارآموز بینالمللی و آیسک
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بینالمللی دارای قصدِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 107-132]
ل
-
لوازم خانگی برقی
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 107-134]
-
لوگو
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
م
-
محرکهای معنادار
کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 79-112]
-
محصولات سبز
فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهشهای انجام گرفته در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 173-200]
-
محصولات کشاورزی
اثر بستهبندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 43-68]
-
مربی کسبوکار
ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسبوکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
-
مزیت رقابتی ویژه
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 113-146]
-
مسئولیت اجتماعی
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 109-142]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-78]
-
مقبولیت نماد (برند)
بررسی اثر مقبولیت نماد (برند)ها بر ارزش و رتبه نقدشوندگی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 49-76]
-
میزان تقلید
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
ن
-
نظریه دادهبنیاد
ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسبوکار بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-28]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 69-106]
-
نقشههای اجماعی
استفاده از تکنیک زیمت برای بررسی تصویر برند فعلی و مطلوب [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 29-48]
-
نوآوری
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
-
نوآوری برند
عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 135-172]
-
نوع تقلید
بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-42]
ه
-
هزینههای مصرفکننده
فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانۀ تجربۀ زیسته سردرگمی از منظر مصرف کنندگان [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 147-186]
-
هویت برند خدماتی
بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد) [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 79-106]
-
هویت برند مشتری
عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر تعدیلگر اجتناب اطمینان برند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 143-174]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد