ا
-
اصغری صارم، علی
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
امیرشاهی، میراحمد
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
-
امین صارمی، نوذر
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
انصاری طادی، آذرنوش
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
ب
-
باقرزاده، محمدرضا
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
بت شکن، محمود
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
-
براری، محسن
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
-
بیگی، رویا
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
پ
-
پشوتنی زاده، هومن
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
-
پناهی، بلال
فراتحلیل پیشرانها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]
ح
-
حاجی بابائی، حسین
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
حقیقی نسب، منیژه
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
حیدرزاده، کامبیز
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
خ
-
خادمی، سهیلا
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
خداداد حسینی، سید حمید
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
خدادادی، معصومه
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
خدیور، آمنه
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
-
خون سیاوش، محسن
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
د
-
داناوان، دی تاد
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]
ر
-
رحیمی، موسی
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
-
رحیمی چیتگر، فاطمه
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
-
رزمی، زهرا
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
رنگریز، حسن
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
-
ره نورد، ریحانه
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
-
رونقی، محمدحسین
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
ز
-
زارعی، عظیم اله
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
-
زرگران خوزانی، فاطمه
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
س
-
سروی، امید
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
-
سعیدی، مهدی
بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
-
سیجانیوندی، شادیه
تأثیر تبلیغات تائید کنندههای مشهور بر نگرش زنان مصرفکننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرفکنندگان لوازمآرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
ش
-
شافعی، رضا
تأثیر تبلیغات تائید کنندههای مشهور بر نگرش زنان مصرفکننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرفکنندگان لوازمآرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
-
شجاعی، وجیهه السادات
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
-
شریعت نژاد، علی
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
شیخه پور، زانیار
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
ص
-
صادق وزیری، فراز
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
-
صادقیان، مونا
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
ط
-
طالب پور، مهدی
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
طاهری، غزاله
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای همآفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
-
طاهری مینا، فوزیه
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
طیب زاده، مهدی
بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (موردمطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
ع
-
عبدالوند، ندا
طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
-
عسکری فر، کاظم
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاههای سوخترسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
-
عظیم زاده، سیدمرتضی
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
ف
-
فخرالدین، فربد
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
فیاض، علی
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
ق
-
قبادی لموکی، تحفه
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
-
قربانی، علی
شناسایی ویژگیهای تأثیرگذار برند بر شکلگیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
-
قلی پور کنعانی، یوسف
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
قورچی بیگی، اسحاق
شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازههای ارتباطی در صنعت خردهفروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
ک
-
کامران راد، صدیقه
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
ل
-
لطیفی، میثم
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
م
-
محمد شفیعی، مجید
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
-
مزیدی، علیرضا
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
مشبکی، اصغر
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
مقدسی، علیرضا
تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
-
ملکی، رضا
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
-
منصوریان، یزدان
واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
-
منصوری مؤید، فرشته
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
-
مهرآرا، اسداله
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخلهای در توسعهی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
-
موسوی، سیدنجم الدین
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
-
موسوی، سیده نسیم
شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
ن
-
ناظمی، آسیه
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
-
ناظمی، مهدی
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
-
نوروزی، حسین
آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطهی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
-
نیاکان لاهیجی، نازیلا
تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
و
-
وقفی، سید حسام
تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد