نمایه نویسندگان

ا

  • اصغری صارم، علی بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • امیرشاهی، میراحمد طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
  • امین صارمی، نوذر ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • انصاری طادی، آذرنوش مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]

ب

  • باقرزاده، محمدرضا ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • بت شکن، محمود مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
  • براری، محسن ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]
  • بیگی، رویا آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]

پ

  • پشوتنی زاده، هومن تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
  • پناهی، بلال فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 93-124]

ح

  • حاجی بابائی، حسین نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • حقیقی نسب، منیژه تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • حیدرزاده، کامبیز واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]

خ

  • خادمی، سهیلا بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • خداداد حسینی، سید حمید رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • خدادادی، معصومه بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • خدیور، آمنه تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]
  • خون سیاوش، محسن واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]

د

  • داناوان، دی تاد طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 109-133]

ر

  • رحیمی، موسی مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
  • رحیمی چیتگر، فاطمه تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
  • رزمی، زهرا قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • رنگریز، حسن تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
  • ره نورد، ریحانه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
  • رونقی، محمدحسین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]

ز

  • زارعی، عظیم اله بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
  • زرگران خوزانی، فاطمه ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 187-239]

س

  • سروی، امید تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]
  • سعیدی، مهدی بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 149-194]
  • سیجانیوندی، شادیه تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]

ش

  • شافعی، رضا تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران) [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 141-186]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]
  • شجاعی، وجیهه السادات طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • شیخه پور، زانیار رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]

ص

  • صادق وزیری، فراز بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]
  • صادقیان، مونا واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]

ط

  • طالب پور، مهدی طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • طاهری، غزاله بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 17-65]
  • طاهری مینا، فوزیه نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • طیب زاده، مهدی بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای) [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 183-217]

ع

  • عبدالوند، ندا طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 15-64]
  • عسکری فر، کاظم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 15-60]
  • عظیم زاده، سیدمرتضی طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]

ف

  • فخرالدین، فربد شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • فیاض، علی تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]

ق

  • قبادی لموکی، تحفه نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]
  • قربانی، علی شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 211-248]
  • قلی پور کنعانی، یوسف ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • قورچی بیگی، اسحاق شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 125-148]

ک

  • کامران راد، صدیقه تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]

ل

  • لطیفی، میثم نقش کهن الگوها در بازشناسی برند [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 241-272]

م

  • محمد شفیعی، مجید مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 65-81]
  • مزیدی، علیرضا ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • مشبکی، اصغر رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • مقدسی، علیرضا تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ) [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 61-92]
  • ملکی، رضا تعیین، ارزیابی و اولویت‌بندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روش‌های غربال‌گری فازی و تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 107-140]
  • منصوریان، یزدان واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 65-108]
  • منصوری مؤید، فرشته رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 15-64]
  • مهرآرا، اسداله ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 147-181]
  • موسوی، سیدنجم الدین شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]
  • موسوی، سیده نسیم شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 135-168]

ن

  • ناظمی، آسیه قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی [دوره 6، شماره 1، 1398، صفحه 67-106]
  • ناظمی، مهدی طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 115-145]
  • نوروزی، حسین آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام) [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 169-209]
  • نیاکان لاهیجی، نازیلا تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 6، شماره 2، 1398، صفحه 83-113]

و

  • وقفی، سید حسام تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی [دوره 6، شماره 3، 1398، صفحه 195-236]