نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایه تصویری استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • آسیب شناسی برند آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • آموزش عالی آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • آمیخته شدن با برند بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]

ا

  • احیای برند آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • ارزش برند طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
  • استعاره تصویری استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • اعتماد طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
  • اعتماد برند بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
  • اعتماد به برچسب اختصاصی اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
  • انتقام الکترونیک طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • انتقام مشتری طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • انحراف از کیفیت جایگزین‌های برند عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • بازاریابی سبز مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • برند برچسب اختصاصی اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
  • برندسازی طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • برندسازی طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • برندسازی آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • برند سازی پایدار شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
  • برند های قدیمی آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • برندینگ دانشگاه آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • بیمه عمر ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]

ت

  • تبلیغات استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • تجربه غرقگی آنلاین بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
  • تعهد برند عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]

ج

  • جمع‌سپاری طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]

خ

  • خود رهبری بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]

د

  • دانش و تعهد برند بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]

ر

  • رضایت مشتری عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
  • رفتار شهروندی برند بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
  • رفتار مصرف‌کننده ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • رفتار مصرف‌کننده آنلاین طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • روش کیو شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
  • رویکرد گراندد تئوری آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]

س

  • سردرگمی مشتری ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • سرسپردگی برند عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • شیراز مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]

ف

  • فراترکیب ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]

ق

  • قصد بازدید مجدد وبسایت بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
  • قیمت‌گذاری طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]

ک

  • کسب‌وکارB2B شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
  • کلمات کلیدی: شخصیت خرده‌فروش اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]

گ

  • گردشگری مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
  • گردشگری شهری مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]

م

  • مدل فرایندی طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
  • مدیرت برند تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
  • مدیریت برند طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • مزیت رقابتی مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • مسئولیت اجتماعی طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • مشروعیت برند شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
  • معنویت سازمانی مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • مقاله تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]

ن

  • نظریه‌پردازی داده بنیاد ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • نظریه‌های خلاقیت ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • نقشه نگاشت فازی طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • نگرش به برچسب اختصاصی اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]

و

  • وفاداری طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
  • وفاداری فروشگاهی اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]

ه

  • هوش مصنوعی ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • هویت برند عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
  • هویت نقش بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]