آ
-
آرایه تصویری
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
آسیبشناسی
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
آسیب شناسی برند
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
آموزش عالی
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
آمیخته شدن با برند
بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وبسایت (موردمطالعه سایت دیجیکالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
ا
-
احیای برند
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
ارزش برند
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
-
استعاره تصویری
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
اعتماد
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
-
اعتماد برند
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
-
اعتماد به برچسب اختصاصی
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
-
انتقام الکترونیک
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
انتقام مشتری
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
انحراف از کیفیت جایگزینهای برند
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
بازاریابی سبز
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
برند برچسب اختصاصی
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
-
برندسازی
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
برندسازی
طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
برندسازی
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
برند سازی پایدار
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
-
برند های قدیمی
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
برندینگ دانشگاه
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
بیمه عمر
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
ت
-
تبلیغات
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
تجربه غرقگی آنلاین
بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وبسایت (موردمطالعه سایت دیجیکالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
-
تعهد برند
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
ج
-
جمعسپاری
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
خ
-
خود رهبری
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
د
-
دانش و تعهد برند
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
ر
-
رضایت مشتری
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
-
رفتار شهروندی برند
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
-
رفتار مصرفکننده
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
رفتار مصرفکننده آنلاین
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
روش کیو
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
-
رویکرد گراندد تئوری
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
س
-
سردرگمی مشتری
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
سرسپردگی برند
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
ش
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
شیراز
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
ق
-
قصد بازدید مجدد وبسایت
بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وبسایت (موردمطالعه سایت دیجیکالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
-
قیمتگذاری
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
ک
-
کسبوکارB2B
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
-
کلمات کلیدی: شخصیت خردهفروش
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
گ
-
گردشگری
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
-
گردشگری شهری
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
م
-
مدل فرایندی
طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
-
مدیرت برند
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
-
مدیریت برند
طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
مزیت رقابتی
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
مسئولیت اجتماعی
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
مشروعیت برند
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
-
معنویت سازمانی
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
مقاله
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
ن
-
نظریهپردازی داده بنیاد
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
نظریههای خلاقیت
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
نقشه نگاشت فازی
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
نگرش به برچسب اختصاصی
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
و
-
وفاداری
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
-
وفاداری فروشگاهی
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
ه
-
هوش مصنوعی
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
هویت برند
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
-
هویت نقش
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد