آسایش، حمید؛ جلیلی کامجو، سید پرویز (1400) بررسی نقش رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی فصلنامه علمی پژوهشی بیمه، سال سی و ششم، شماره 1
ابراهیمی، عبدالحمید؛ عالی، صمد (1395) بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخهای رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخه
عمر رابطه مشتری، مطالعه موردی: بانک کشاورزی تبریز. مدیریت بازرگانی،8.3، 503-528
استرواس، آن سلم؛ کربین، جولیت (1397). مبانی پژوهش کیفی فنون و مراحل تولید نظریهی زمینهای، مترجم ابراهیم افشار، چاپ هفتم، تهران، نشر نی.
امیرحسینی، سید احسان؛ روشنی، فاطمه؛ فتحی، فریبرز (۱۳۹۶). تأثیر سردرگمی مصرفکننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی ۳ (۶)، ۸۷-۱۰۰
ایدی، محمد؛ شیری، اردشیر؛ مامی، شکوفه (1399). فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه، فصلنامه مدیریت برند دوره هفتم، شماره بیست و چهارم، صص 39-1
بختیار نصرآبادی، حسینعلی؛ حسنقلی پوریا سوری، طهمورث؛ میرا، سید ابوالقاسم؛ ودادهیر، ابوعلی (1399) توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد، مطالعات رفتار مصرفکننده، دوره 7، شماره 1، صص 244-217
داناییفرد، حسن؛ امامی، سید مجتبی (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی، تأملی بر نظریهپردازی داده بنیاد، اندیشه مدیریت ص 69-97
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل (1389) روششناسی پژوهشهای کیفی در پژوهشهای مدیریت، رویکردی جامع، تهران، انتشارات صفار
روشندل اربطانی، طاهر؛ محمود زاده، احد (1396). طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی بهمنظور تأثیر بر تمایل مشتریان، نشریه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 9، شماره 4، ص 763-786
دانیالی ده حوض، محمود؛ علامه، سید محسن؛ صفری، علی.(1397). طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد داده بنیاد، پژوهشنامه مدیریت تحول، سال دهم، شماره 19.
سلطانی نژاد، اسماء؛ مروتی شریفآبادی، علی؛ زارع احمدآبادی، حبیب؛ جعفر نژاد، احمد (1399). طراحی الگوی مفهومی چابکی راهبردی شرکتهای دانشبنیان، فصلنامه مجلس و راهبرد، سال بیست و هفتم، شماره یکصد و یکم، صص 121-95
ماهنامه الکترونیکی تازههای بیمه ایران و جهان (1400). نشریه علمی، تخصصی و اطلاعرسانی، شماره 15
محمد پور، احمد (1392). روش تحقیق کیفی ضد روش، تهران، نشر جامعه شناسان، چاپ دوم
میقانی، سمانه؛ امیرشاهی، میر احمد؛ دانایی، حبیبالله، خدیور، آمنه (1399). طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد، فصلنامه مدیریت برند، دوره هفتم، شماره بیست و چهارم، صص 41-1
موسوی، میرحسین؛ خضری، اوین (1399). اثر شوکهای سلامت بر مصرف بیمه عمر و رشد اقتصادی در کشورهای توسعهیافته و درحالتوسعه، پژوهشنامه بیمه، سال سی و پنجم، شماره 4
نادری، علی؛ متاجی تیموری، فاطمه (1397)، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر بیمه پاسارگاد استان تهران، هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت در صنایع ایران با رویکرد تدوین و توسعه سنجههای کسبوکار
Amir Hosseini,S.Roshani,F.Fathi,F.(2017).The Impact of Consumer Confusion on Decision-making and Loyalty to the Sportswear Brand, Applied Research in Sport Management,3(6),pp87-100. (In Persian).
Asayesh, Hamid; Jalili Kamjoo, Seyed Parviz (2021) A Study of the Role of Political, Economic and Financial Risk Regimes in Applying for Life Insurance Scientific Research Quarterly, Year 36, No. 1. (in Persian).
Bakhtiar Nasrabadi, Hossein Ali; Hasanqoli Pouria Souri, Tahmourth; Mira, Seyed Abolghasem; Vadahir, Abu
Ali (2019) Development of Consumer Behavior Model in Research Life Insurance Based on Data Foundation
Theory, Consumer Behavior Studies, Volume 7, Number 1, pp. 244-217.
Baier Daniel, Frost, Sarah. (2018). Relating brand confusion to ad similarities and brand strengths through image data analysis and classification,Springer – Verlag Berlin.
Broilo, L. P. Espartel, L. B. & Basso, K. (2016). Pre-purchase information search: too many
sources to choose. Journal of Research in Interactive Marketing, 10 (3), 193 – 211.
Bhattacharya,D & Saha, D. (2013). Consumer involvement profile incorporating the moderating effects of brand loyalty and brand trust, Asia Pacific Journal of Marketing and Management Review,2 (2), pp 23- 45.
Cheng Chieh Lu ,A .& Gursoy .D,(2015).A Conceptual model of consumer’s online tourism confusion
.International Journal of Contemporary Hospitality ,27(6): 1320-1342.
Creswell, J.W. (2012). Qualitative inquiry and research design. choosin among five approaches. California: Sage
Coothoopermal.Sachin & Chitoo, Hemant (2017) .The impact of consumer decision–making style on consumer confusion in Mauritius: An empirical analysis.International Journal of Consumer Studies .41.312-324.
Danieli Deh Hoz, Mohamoud;Allameh, Seyed Hasan; Seari,Ali(2018).Designing a Succession Model with data Approach Transformation Management Research Foundation, Year 10.Issue19. (In Persian).
Danaeifard,H.Alvani,S.Azar,A.(2010).Methodology of Qualitive Research in Management
Research,Tehran,Safar Publication. (In Persian).
Danaeifard, Hassan; Emami, Seyed Mojtaba (2007). Qualitative Research Strategies, Reflections on Foundation Data Theory,
Management Thought, pp. 69-97. (In Persian).
De Mooij, M. (2019). Consumer behavior and culture: Consequences for global marketing and advertising: SAGE
Publications Limited.
Ebrahimi,Abdolhamid;Aali,Samad(2016).The effect of relationship quality on customer behavioral responses at
different stages of the customer relationship life cycle, case study: Tabriz Agriculture Bank, Business
Management,pp. 503-528. (In Persian).
Edi, Mohammad; Shiri, Ardeshir; Mami, Shokoofeh (2020). Understanding the process of brand phobia formation
among customers of insurance companies, Brand Management Quarterly Volume 7, Number 24, pp. 39-1. (In
Persian).
Eggert, A., Kleinaltenkamp, M., & Kashyap, V. (2019). Mapping value in business markets: An integrative
framework. Industrial Marketing Management, 79, 13-2. Electronic Monthly of Iran and World Insurance
News (2021). Scientific, Specialized and Information Journal, No.15. (In Persian).
Ermec Sertoglu, Aysegul & Kavak, Bahtisen (2017).A more comprehensive view of consumer confusion: Scale Development, Journal of international consumer marketing,pp 265-276.
Hall-Phillips, A. & Shah, P. (2017). Unclarity confusion and expiration date labels in the United States: A consumer
perspective. Journal of Retailing and Consumer Services,
Jung Moon , Sun.CostelloJohn P& Mo Koo, Dong .)2017).The Impact of Consumer Confusion from eco-labels on
negative WOM,distruct,and dissatisfaction, International Journal of Advertising,36:2,246-271.
Johnson, Richard. Woolridge, W. & bell, Joseph R (2019).The Impact of Consumer Confusion on Mobile Self–Checkout Adoption; Journal of Computer Information Systems,pp:9-11.
Lune, H. & Berg, B. L. (2017). Qualitative research methods for the social sciences (9th edition ed). London: Pearson
Education.
Kasabov, E, (2015). What we know, don’t know,and should know about confusion marketing. European Journal of
Marketing,49,pp 1777-1808.
Ming Tsai, Juin. Hung, Shiu-Wan.Yang, Ting-Ting (2020). In pursuit of goodwill? The cross-level effects of social
enterprise consumer behaviors, Journal of Business Research,pp350_361.
-Matzler, Kurt. Bidmon, Sonja. Faullant, Rita. Fladnitzer, Marliese. Waiguny ,Martin.(2005),Dimension and
consequences of customer e-confusion in online buying behavior,pp1-14
Matzeler, Kurt. Stiger , Daniel. Fuller. Johann (2011).Consumer Confusion in internet-based Mass Customization
: Testing a Network of Antecedents and Consequences,34: 231-247
Melnychuk, Yuliya . Chvertko, Lyudmila .Tetiana Korniienko,Oksana Vinnytska,Olena Garmatiuk,(2019).Analysis of
the factors influencing the market of insurance services in life insurance;TEM Journal.Volume 8,Issue 1,pp
201-206.
Miqani, Samaneh; Amirshahi, Mirahmad; Danaei, Habibollah, Khadivar, Ameneh (2020). Designing a
Comprehensive Pattern of Purchasing Luxury Branded Clothing in Iran Using Foundation Data Theory,
Brand Management Quarterly, Volume 7, Number 24, pp. 41-1. (In Persian).
Mohammad Pour,A(2013).Anti_Qualitive Qualitative Research Method, Tehran, Publication of Sociologists,
P2. (In Persian).
Mousavi, Mir Hossein; Khezri, Evin (2020). The effect of health shocks on life insurance consumption and economic growth in developed and developing countries, Insurance Research Journal, Year 35, Issue 4. (in Persian).
Naderi,Ali;Matagi Taymouri,Fatemeh(2018).Investigation the impact of social Factors on Pasargad life insurance demand in Tehran province,7th national conference on accounting and management applications in Iranian Industries with the approach of developing business criteria. (in Persian).
Roshandel Arbatani,Taher;Mohammadzadeh,Ahmad(2017).Designing an advertising model through social media in
order to influence customer desire, Journal of Business Management, Faculty of Management, University of
Tehran, Volume 9, Number4,pp. 763-786. (in Persian).
Strauss, Anselm; Carbin, Juliet (2018). Fundamentals of Qualitative Research Techniques and Stages of Production of
Background Theory, translated by Ebrahim Afshar, seventh edition, Tehran, Ney Publishing.(in Persian).
Soltaninejad, Asma; Morvati Sharifabadi, Ali; Zare Ahmadabadi, Habib; Jafarnejad, Ahmad (2020). Designing a
Conceptual Model of Strategic Agility of Knowledge-Based Companies, Quarterly Journal of Parliament and
Strategy, Year 27, Issue One Hundred and Twenty, pp. 121-95. (In Persian).
Walsh,G.& Mitchell,V.W,(2010).The effect of consumer confusion proneness on word of mouth, and consumer satisfaction.European Journal of Marketing,44(6), pp 838-859.
Wobker,I.Eberhardt,T.& Kenning, P.(2015).Consumer confusion in German food retailing: the moderating role of
trust.International Journal of Retail & Distribution Management,43(8):752-774.
Zhang, T. C. Gu, H. & Jahromi, M. F. (2019). What makes the sharing economy successful? An empirical examination
of competitive customer value propositions. Computers in Human Behavior, 95,27
Yuwen Shiu,Jerry (2017).Investigating consumer confusion in the retailing context: the causes and outcomes.Total
Quality Management& Business Excelle.