نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، الهام آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • احقاقی، نسترن آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • احمدیان، وحید آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • اسفیدانی، محمدرحیم استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • اصغری صارم، علی ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • الجدیاوی، قاسم مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • امیرشاهی، میراحمد استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • امیری، صبا طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • امیری عقدایی، سید فتح اله مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • اولادقره گوز، زهرا عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]

ب

  • بارانی، مهشید مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
  • باقری، مسلم مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]

پ

  • پاسلاری، پیام تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]

ح

  • حسین زاده شهری، معصومه استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
  • حمدی، کریم طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خرده‌فروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
  • خلیل زاده طلاتپه، معصومه ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • خورشیدی، غلامحسین ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]

د

  • داداشی، محمد ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]

ر

  • رفوگرزاده، مهدیه بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]

ز

  • زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
  • زارعی، عظیم اله شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]

س

  • سروریان، محمدرضا بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]

ش

  • شریعت نژاد، علی طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • شفیعی، علی تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
  • شیوا، آیدا استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]

ص

ع

  • علی پور، سیما شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]

ف

  • فاریابی، محمد عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
  • فاطمی، فرزانه عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
  • فرهادی، فائقه ارائه مدل ارتقای نظریه‌های خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • فضل زاده، علیرضا آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • فیض، داود شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]

ق

  • قبادی لموکی، تحفه ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • قریشوندی، سعید تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]

ک

  • کربلایی، مهسا طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
  • کمال زاده تختی، حسام الدین تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]

گ

م

  • محمدشفیعی، مجید مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
  • منیشداوی، الهه طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • موسوی، سید نجم الدین طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
  • موسوی دستجردی، سید مهدی بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
  • موسوی زاده، سیده مریم طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
  • میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]

ن

  • ناصحی فر، وحید ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
  • نقدی، سجاد آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
  • نیکبخت، امین مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]

و

  • وظیفه دوست، حسین طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]

ی

  • یاراحمدی، لیلی طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]