ا
-
ابراهیمی، الهام
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
احقاقی، نسترن
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
احمدیان، وحید
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
اصغری صارم، علی
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
الجدیاوی، قاسم
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
امیرشاهی، میراحمد
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
امیری، صبا
طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
امیری عقدایی، سید فتح اله
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
اولادقره گوز، زهرا
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
ب
-
بارانی، مهشید
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
-
باقری، مسلم
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
پ
-
پاسلاری، پیام
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
ح
-
حسین زاده شهری، معصومه
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
-
حمدی، کریم
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
اعتمادآفرینی در برند اختصاصی (PLB) و تداعی شخصیت خردهفروش [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 175-214]
-
خلیل زاده طلاتپه، معصومه
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
خورشیدی، غلامحسین
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
د
-
داداشی، محمد
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
ر
-
رفوگرزاده، مهدیه
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
ز
-
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
-
زارعی، عظیم اله
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
س
-
سروریان، محمدرضا
بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 63-114]
ش
-
شریعت نژاد، علی
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
شفیعی، علی
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
-
شیوا، آیدا
استعارههای تصویری در تبلیغات: تحلیل کتابسنجی و مصورسازی [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 13-58]
ص
-
صادق وزیری، فراز
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
ع
-
علی پور، سیما
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
ف
-
فاریابی، محمد
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
-
فاطمی، فرزانه
عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 59-102]
-
فرهادی، فائقه
ارائه مدل ارتقای نظریههای خلاقیت در بازاریابی و هوش مصنوعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
فضل زاده، علیرضا
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
فیض، داود
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
ق
-
قبادی لموکی، تحفه
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
قریشوندی، سعید
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
ک
-
کربلایی، مهسا
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
-
کمال زاده تختی، حسام الدین
تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 215-254]
گ
-
گلیان، حمیدرضا
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 3، 1403]
م
-
محمدشفیعی، مجید
مزیت رقابتی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت، بازاریابی سبز و معنویت سازمانی. مطالعه صنایع غذایی البرکات عراق [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 149-190]
-
منیشداوی، الهه
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
موسوی، سید نجم الدین
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
-
موسوی دستجردی، سید مهدی
بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وبسایت (موردمطالعه سایت دیجیکالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
-
موسوی زاده، سیده مریم
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 191-230]
-
میرمهدی، سید مهدی
بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وبسایت (موردمطالعه سایت دیجیکالا) [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 143-174]
ن
-
ناصحی فر، وحید
ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 13-62]
-
نقدی، سجاد
آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 115-148]
-
نیکبخت، امین
مطالعه و تحلیل برندینگ گردشگری شهر شیراز با استفاده از مدل مدیریت استراتژیک برند مقصد [دوره 11، شماره 1، 1403، صفحه 103-142]
و
-
وظیفه دوست، حسین
طراحی مدل وزنی شاخصهای قیمتگذاری ارزش برند در صنعت خودرو [دوره 11، شماره 2، 1403، صفحه 231-268]
ی
-
یاراحمدی، لیلی
طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمعسپاری شبکههای اجتماعی درحوزه برندسازی [دوره 11، شماره 3، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد