نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحمید مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • احمدی، محدثه نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • اسکندرپور، بهروز عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • اسماعیلی نسب، مریم کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • اکبری، پیمان نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
  • الحسینی المدرسی، سید مهدی توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
  • بخشی زاده برج، کبری طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • بهبودی، امید پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]

پ

  • پوررضایی، مجتبی توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]

ت

  • ترابی، محمدامین متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • ترکستانی، محمد صالح طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]

ج

  • جاهدی، پدرام طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • جلالی، سیدسجاد بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]

ح

  • حقیقی نسب، منیژه تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
  • حمدی، کریم طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • خدامی، سهیلا بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
  • خیری، بهرام طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • دهقانی زاده، مرضیه نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]

ر

  • راستی، فرشته توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
  • رزمی، زهرا رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • رسولی، رضا عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • رضایی دولت آبادی، حسین بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • رهبری پاک، ناهید تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]

ز

  • زارعی، عظیم الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
  • زارعی، قاسم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • زارعی، قاسم ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]

س

  • سعیدا اردکانی، سعید توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
  • سعیدنیا، حمیدرضا مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • سلطانی تاج آبادی، مرضیه تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]

ش

  • شاکری، کوثر طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • شریعت نژاد، علی قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]

ص

  • صائب نیا، سمیه عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • صابری، علی تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]
  • صادقی، سحر رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • صادقیانی، فرشاد کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • صالح آبادی، شقایق قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • صفری سنجانی، ضحی طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]

ط

  • طاعتی، روزا مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • طالقانی، محمد مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • طاهری گودرزی، حجت تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
  • طباطبایی نسب، سید محمد توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]

ع

  • عبادی ثانی، سعیده شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • علیپور درویشی، زهرا مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • علیرضایی بجستانی، علی پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]

ف

  • فریدنیا، حسین تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]
  • فیض، داود الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]

ق

  • قربانی، محمد حسین تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]

ل

  • لاری، مهناز الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]

م

  • محمد زاده، زهرا پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
  • محمدی نسب، مهدی نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
  • منصوری مؤید، فرشته کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • منوچهری، جاسم رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • منوچهری، معصومه رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • موحد، سید محمد رضا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • موسوی، سید محسن عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • موسوی، سید نجم الدین قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • موسوی مطلق، سید مهدی تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
  • میرزائیان خمسه، پیوند تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]

ن

  • ناصحی فر، وحید الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
  • ناصرپور، مهرداد ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
  • نجفی دورکی، الهه نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
  • نظرپوری، امیرهوشنگ قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • نظری، محسن متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • نعمتی زاده، سینا طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
  • نقاش، ارش بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • نوروزی، حسین بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]

و

  • وظیفه دوست، حسین طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]

ی

  • یزدانی، ناصر تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]