آ
-
آذر، عادل
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
ا
-
ابراهیمی، عبدالحمید
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
احمدی، محدثه
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
اسکندرپور، بهروز
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
اسماعیلی نسب، مریم
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
اکبری، پیمان
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
-
الحسینی المدرسی، سید مهدی
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
ب
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
-
بخشی زاده برج، کبری
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
بهبودی، امید
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
پ
-
پوررضایی، مجتبی
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
ت
-
ترابی، محمدامین
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
ترکستانی، محمد صالح
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
ج
-
جاهدی، پدرام
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
جلالی، سیدسجاد
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
ح
-
حقیقی نسب، منیژه
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
-
حمدی، کریم
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
خدامی، سهیلا
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
خیری، بهرام
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
دهقانی زاده، مرضیه
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
ر
-
راستی، فرشته
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
-
رزمی، زهرا
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
رسولی، رضا
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
رهبری پاک، ناهید
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
ز
-
زارعی، عظیم
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
-
زارعی، قاسم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
زارعی، قاسم
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
س
-
سعیدا اردکانی، سعید
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
سلطانی تاج آبادی، مرضیه
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
ش
-
شاکری، کوثر
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
شریعت نژاد، علی
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
ص
-
صائب نیا، سمیه
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
صابری، علی
تأثیر بکارگیری بازیوارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]
-
صادقی، سحر
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
صادقیانی، فرشاد
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
صالح آبادی، شقایق
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
صفری سنجانی، ضحی
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
ط
-
طاعتی، روزا
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
طالقانی، محمد
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
طاهری گودرزی، حجت
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
-
طباطبایی نسب، سید محمد
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
ع
-
عبادی ثانی، سعیده
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
علیپور درویشی، زهرا
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
علیرضایی بجستانی، علی
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
ف
-
فریدنیا، حسین
تأثیر بکارگیری بازیوارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]
-
فیض، داود
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
ق
-
قربانی، محمد حسین
تأثیر بکارگیری بازیوارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 161-192]
ل
-
لاری، مهناز
الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
م
-
محمد زاده، زهرا
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
-
محمدی نسب، مهدی
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
-
منصوری مؤید، فرشته
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
منوچهری، جاسم
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
منوچهری، معصومه
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
موحد، سید محمد رضا
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
موسوی، سید محسن
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
موسوی، سید نجم الدین
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
موسوی مطلق، سید مهدی
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
ن
-
ناصحی فر، وحید
الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
-
ناصرپور، مهرداد
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
-
نجفی دورکی، الهه
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
-
نظرپوری، امیرهوشنگ
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
نظری، محسن
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
نعمتی زاده، سینا
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
-
نقاش، ارش
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
نوروزی، حسین
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
و
-
وظیفه دوست، حسین
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
ی
-
یزدانی، ناصر
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد