احمدی، پرویز؛ جعفرزاده کناری، مهدی؛ بخشیزاده، علیرضا (1395). نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 18(71)، 93-65.
بدیعی، حسین؛ رضازاده، روح اله؛ کاشفی، فرزانه (1393). ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری از دیدگاه ارزش اجتماعی، مطالعات کمّی در مدیریت، 5(1)، 41-58.
خداداد حسینی، سید حمید؛ سمیعی، نیلوفر و احمدی، پرویز (1397) بررسی تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده از طریق ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند، دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرفکننده، 5(1)، 37-59.
شفیعی، مجید محمد؛ رحمت آبادی، یزدان؛ سلیمانزاده، امید (1398) بررسی بر روی تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری؛ دوفصلنامه مطالعات مصرفکننده، 6(1)، 105-124.
محمدخانی، محمد؛ یوسفی، بهروز؛ شریفی، سبحان (1392). بررسی و تبیین مدیریت استراتژیک رفتار مصرفکننده، دهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک، تهران: انجمن مدیریت راهبردی ایران.
نوروزی، حسین؛ بیگی، رؤیا (1398) آمیختگی با برند در خودپنداره در رابطة عشق، وفاداری و هواداری برند مطالعه موردی: کاربران رسانهی اجتماعی اینستاگرام، فصلنامه مدیریت برند، 6(4)، 169-200.
یاراحمدی، فتانه؛ وحیدی فر، صفورا (1400) بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا)، فصلنامه مدیریت برند، 8(1)، 188-149.
Agichtein, E. Castillo, C. Donato, D. and Gionis, D. (2008). Finding High-Quality Content in Social Media. WDSM, 8(1),183–194.
Ahmadi, P. Jafarzadeh, M. Bakhshizadeh, A (2014) A glance at brand identity and Its impact on brand loyalty and brand equity (case study: kaleh dairy and meat products company), Iranian Journal of Trade studies, 18(71), 65-94 (In Persian)
Alam, M.S. & Khan, B.M. (2015). Impact of Social Media on Brand Equity: A Literature Analysis. AIMA Journal of Management & Research, 9(4), 1-12.
Ashraf,Azam. (2019). The Influence of Social Media's Marketing Efforts on Brand Equity and Consumer Response,Journal of Marketing Management, 9(2), 30-53
Badiee, H. Rezazadeh, R. Kashefi, F. (2013). Assessing the total perceived value of the customer from the perspective of social value, Quantitative Studies in Management, 5(1), 41-58. (In Persian)
Barclay, D. Thompson, R. & Higgins, C. (1995). The Partial Least Squares (PLS) Approach to Causal Modeling: Personal Computer Adoption and Use an Illustration, Technology Studies, 2 (2), 285-309.
Bruhn, M. Schoenmueller, V. & Schafer, D.B. (2012). Are social media replacing traditional media in terms of brand equity creation? Management Research Review, 35 (9), 770–790.
Busca, L. & Bertrandias, L. (2020). “A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing”, Journal of Interactive Marketing, 49(1), 1-19.
Chang, C.Y. (2014). Visualizing brand personality and personal branding: case analysis on Starbucks and Nike's brand value co-creation on Instagram. The University of Iowa, Doi10.17077/etd.8y3v071r.
Chin, W.W. (2010). How to write up and report PLS analyses. In: V. Esposito Vinzi, W.W. Chin, J. Henseler, & H. Wang (Eds.), Handbook of partial least squares (pp. 655-690). Berlin Heidelberg: Springer.
Chu, S.C. & Kim, Y. (2011). Determinants of consumer engagement in electronic Word of Mouth (e-WOM) in social networking sites. International Journal of Advertising, 30 (1), 47–75.
Gil Appel, Lauren Grewal, Rhonda Hadi & Andrew T. Stephen(2020). Journal of the Academy of Marketing Science, 48, 79–95.
Godey, Bruno, Manthiou, Aikaterini, Pederzoli, Daniele, Rokka, Joonas, Aiello, Gaetano,
Donvito, Raffaele, & Singh, Rahul. (2016). Social media marketing efforts of luxury
brands: Influence on brand equity and consumer behavior. Journal of Business
Research, 69(12), 5833-5841.
Hussain, S. Melewar, T.C. Priporas, C.V. Foroudi, P. & Dennis, C. (2020). “Examining the effects of celebrity trust on advertising credibility, brand credibility and corporate credibility”, Journal of Business Research, 109(1), 472-488.
JuseoJin,Woopark, (2018). A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry, Journal of Air Transport Management, 4(5).5-10
Khodadad Hosseini, S. Samiei, N. and Ahmadi, P. (2018) The effect of social media marketing on consumer behavior through brand equity, brand relationship quality and brand attitude, Consumer Behaviour Studies Journal, 5(1). 37-59 (In Persian)
Lavoie, K. (2015). Instagram and Branding: A Case Study of Dunkin’ Donuts. Strategic
Communications Elon University, 6 (2), 79-90.
Mohammad Khani, M. Yousefi, Sharifi, S (2013). A Study and Explanation of Strategic Management of Consumer Behavior, 10th International Conference on Strategic Management, Tehran: Iranian Strategic Management Association. (In Persian)
Norouzi, H. Beigi, R. (2020) Brand Engagement in Self-Concept in the Relationship between Love, Loyalty and Brand Advocacy (Case Study: Instagram Social Media Users), Journal of Brand Management, 6(4), 169-200. (In Persian)
Reham Shawky Ebrahim (2019): The Role of Trust in Understanding the impact of social markering on Brand equity and Brand loyalty,
Journal of Relationship Marketing 19(3):1-22.
Shafiee, M. Rahmatabadi, Y. Soleimanzadeh, O.(2019) Study on the effect of social media marketing communications on brand equity, communication equity and customer response; Consumer Behaviour Studies Journal, 6(1), 105-124 (In Persian)
Tuten, T. L. & Solomon, M. R. (2015). Social Media Marketing (2nd ed). SAGE Publications Ltd.
Verma, R. Stock, D. & McCarthy, L. (2012). Customer preferences for online, social media, and mobile innovations in the hospitality industry. Cornell Hospitality Quarterly,53(3), 183–186.
Vigneron, F. & Johnson, L. W. (2004). Measuring perceptions of brand luxury. Journal of Brand Management, 11(6), 484–506.
Vinh*, Tran Thi Kim Phuong,Quynh Nga and Phuc Nguyen. (2019). The effect of social media communication on brand equity through Facebook: evidence from CGV Cinemas, Vietnam.1-6
Vollmer, C. & Precourt, G. (2008). Always on: Advertising, Marketing, and in an Era of Consumer Control. New York: McGraw-Hill.
Yarahmadi, F. Vahidifar, S. (2021) Investigating the Impact of Social Networking Features on Customer Loyalty and Word of Mouth with Social Capital Approach (Case Study: Alibaba Tourism Services Company’s Instagram), Journal of Brand Management, 8(1), 149-188. (In Persian)
Yoo, B. Donthu, N. & Lee, S. (2000). An examination of selected marketing mix elements and brand equity. Journal of the Academy of Marketing Science, 28(2),195–211.
Zhu, Y. Q. & Chen, H. G. (2015). Social media and human need satisfaction: Implications for social media marketing. Business Horizons, 58, 335–345.