نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند مقصد تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]

ا

  • ابعاد سرمایه اجتماعی بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • اثر زمینه اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • اخلاق بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی" تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
  • ارزش درک شده برند تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
  • اعتلای برند طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • الکتروآنسفالوگرام تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • الگوی ذهنی شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • انتخاب خرده فروشی اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • انسجام تیمی تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • انگیزه‌های تماشاچیان جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
  • ایران واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
  • اینستاگرام طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]

ب

  • بازاریابی عصبی تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • بازاریابی هنر جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
  • بازی وارسازی مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
  • بحران برند شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • برند توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
  • برند تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • برند شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • برند بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • برند" تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • برندسازی برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
  • برندسازی شهری واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
  • برند ستیزی شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • برند گریزی شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • برند لیگ تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • برند مقصد گردشگری طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • برند ملی طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • برند ملی تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
  • برندهای نامتعارف طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
  • بنیان تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]

پ

  • پوشاک طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]

ت

  • تئوری علامت‌دهی اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • تبلیغات بین المللی" تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • تجربه برند مقصد تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
  • تحلیل تم برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
  • تحلیل محتوا الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
  • تحلیل محتوای کیفی طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • تصویر برند مقصد تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
  • تصویرسازی ذهنی تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • تعاملات آنلاین برند مصرف کننده تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]

ج

  • جستجوی فردی و بین‌فردی جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]

چ

  • چای داخلی تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]

ح

  • حمایت اجتماعی" تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]

د

  • داده‌های ذهنی مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
  • داده‌های عینی مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
  • دارایی&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • درگیری برند مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]

ر

  • راهکارهای مناسب واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
  • رد هژمونی برند شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • رفتار شهروندی برند توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
  • رفتار شهروندی برند الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
  • رفتار شهروندی سازمانی توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
  • رقابت پذیری برند خرده فروشی تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
  • روش‌شناسی کیو شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • روش نظریه داده بنیاد طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • رویکرد ترکیبی طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • ریسک ادراک‌شده طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
  • ریسک اقتصادی تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
  • ریسک سیاسی تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
  • ریسک مالی تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]

س

  • سازمان تامین اجتماعی طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • سیاست گذاری عمومی برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]

ش

  • شبکه اجتماعی" تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • شبکه اجتماعی مجازی بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • شخصیت داستانی" تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • شرکت&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]

ص

  • صنایع غذایی طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • صنعت بانکداری الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]

ط

  • طعم محصول تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]

ع

  • عجین‌شدگی مصرف کننده" تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • عدم علاقه به برند شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • عشق به برند تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]

غ

  • غنای رسانه‌ای بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]

ف

  • فرار فردی و بین‌فردی جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]

ق

  • قابلیت&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]

ک

  • کسب و کار اشتراکی بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • کیفیت ارتباطات در کرونا" تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]

گ

  • گردشگری استان فارس طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]

ل

  • لوگوی تولیدکننده اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • لیگ برتر فوتسال ایران تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]

م

  • محرک‌های محیطی تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
  • مدیریت سالن‌های نمایش جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
  • مشتریان طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • مشوق‌ها تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
  • مکانیکهای بازی وارسازی مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
  • موانع و چالش‌ها واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]

ن

  • ناکامی خدمات الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • نوع دوستی" تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]

و

  • وفاداری بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • وفاداری به برند تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
  • وفاداری مشتریان طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • وکار تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]

ه

  • های دانش&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • های هوش کسب&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • هم‌آفرینی ارزش برند" تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
  • هوش فرهنگی تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • هوش کسب&lrm تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • هویت جوامع برند تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
  • هویت‌یابی گردشگر با برند مقصد گردشگری تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]