آ
-
آگاهی از برند مقصد
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
ا
-
ابعاد سرمایه اجتماعی
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
اثر زمینه
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
-
اخلاق
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی"
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
-
ارزش درک شده برند
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
-
اعتلای برند
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
الکتروآنسفالوگرام
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
الگوی ذهنی
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
انتخاب خرده فروشی
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
-
انسجام تیمی
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
انگیزههای تماشاچیان
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
-
ایران
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
-
اینستاگرام
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
ب
-
بازاریابی عصبی
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
بازاریابی هنر
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
-
بازی وارسازی
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
-
بحران برند
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
برند
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
-
برند
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
برند
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
برند
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
برند"
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
برندسازی
برندسازی سیاستهای عمومی؛ مزایا، چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
-
برندسازی شهری
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
-
برند ستیزی
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
برند گریزی
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
برند لیگ
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
برند مقصد گردشگری
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
برند ملی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
برند ملی
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
-
برندهای نامتعارف
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
-
بنیان
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
پ
-
پوشاک
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
ت
-
تئوری علامتدهی
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
-
تبلیغات بین المللی"
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
تبلیغات دهانبهدهان
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
تجربه برند مقصد
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
-
تحلیل تم
برندسازی سیاستهای عمومی؛ مزایا، چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
-
تحلیل محتوا
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
-
تحلیل محتوای کیفی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
تصویر برند مقصد
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
-
تصویرسازی ذهنی
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
تعاملات آنلاین برند مصرف کننده
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
ج
-
جستجوی فردی و بینفردی
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
چ
-
چای داخلی
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
ح
-
حمایت اجتماعی"
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
د
-
دادههای ذهنی
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
-
دادههای عینی
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
-
دارایی&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
درگیری برند
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
ر
-
راهکارهای مناسب
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
-
رد هژمونی برند
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
رفتار شهروندی برند
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
-
رفتار شهروندی برند
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
-
رفتار شهروندی سازمانی
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
-
رقابت پذیری برند خرده فروشی
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
-
روششناسی کیو
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
روش نظریه داده بنیاد
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
رویکرد ترکیبی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
ریسک ادراکشده
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
-
ریسک اقتصادی
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
-
ریسک سیاسی
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
-
ریسک مالی
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
س
-
سازمان تامین اجتماعی
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
سیاست گذاری عمومی
برندسازی سیاستهای عمومی؛ مزایا، چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
ش
-
شبکه اجتماعی"
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
شبکه اجتماعی مجازی
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
شخصیت داستانی"
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
شرکت&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
ص
-
صنایع غذایی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
صنعت بانکداری
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
ط
-
طعم محصول
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
ع
-
عجینشدگی مصرف کننده"
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
عدم علاقه به برند
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
عشق به برند
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
غ
-
غنای رسانهای
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
ف
-
فرار فردی و بینفردی
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
ق
-
قابلیت&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
ک
-
کسب و کار اشتراکی
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
کیفیت ارتباطات در کرونا"
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
گ
-
گردشگری استان فارس
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
ل
-
لوگوی تولیدکننده
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
-
لیگ برتر فوتسال ایران
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
م
-
محرکهای محیطی
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
-
مدیریت سالنهای نمایش
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
-
مشتریان
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
مشوقها
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
-
مکانیکهای بازی وارسازی
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
-
موانع و چالشها
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
ن
-
ناکامی خدمات
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
نوع دوستی"
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
و
-
وفاداری
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
وفاداری به برند
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
-
وفاداری مشتریان
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
وکار
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
ه
-
های دانش&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
های هوش کسب&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
همآفرینی ارزش برند"
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
-
هوش فرهنگی
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
هوش کسب&lrm
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
هویت جوامع برند
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
-
هویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگری
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد