اشتریان، کیومرث، کشوردوست، سمانه، فراهانی، مجید (1394)، اجراپژوهی در سیاستگذاری عمومی، موانع اجرای مطلوب برنامه چهارم توسعه در حوزه سلامت و فرهنگ، سیاستگذاری عمومی، 1(4)، 28-17.
حاجیحسینی، حجت اله، کریممیان، زهره (1398). فرایند سیاستگذاری و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری، سیاست علم و فناوری، 11(2)، 86-71.
رحیمیان، اشرف، منوریان، عباس (1395). برندسازی شهری در ایران؛ کارکرد، تجارب و فرایند. تهران. نشر شهر.
فهیم، عیسی، پورسلیمی، مجتبی، حسین زاده، علی، قاسمی نامقی، محمد (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی. مدیریت برند. 7(23).
قاسمی، حمید (1399). مرجع پژوهش. تهران. انتشارات اندیشهارا. Andisheara.ir
قاضینوری، سروش، ردایی، نیلوفر (1398). چارچوب تدوین برنامههای سیاستی علم، نوآوری و فناوری. سیاست علم و فناوری، 11(2)، 542-527.
علیزاده، پریسا، ملکی فر، فرخنده (1398). آمیزههای سیاستی برای علم، فناوری و نوآوری. سیاست علم، فناوری و نوآوری. 11(2)، 526-512.
غلامپور، اسدالله، نعامی، عبدالله و مشبکی اصفهانی، اصغر (1398). ارائه الگوی بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی در صنعت محصولات غذایی و نوشیدنیهای ارگانیک ایران با بهرهگیری از روش تحلیل تم. تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 11(4)، 58-31.
موسوی، سید نجمالدین موسوی، شریعتنژاد، علی، موسوی، سیده نسیم (1398). شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت برند. 6(20)، 36-3.
Alizadeh, P. & Malekifar, F. (2019). Policy Mixes for Science, Technology, and Innovation.
Journal of Science & Technology Policy, 11(2), 513-526. (In Persian).
Ashtarian, K. Keshvardoust, S. Farahani, M. (2015), Implementation of research in public
policy, obstacles to the proper implementation of the Fourth Development Plan in the
field of health and culture,. Journal of Public Policy, 1 (4), 17-28. (In Persian).
Basu, A. & Wang, J. (2009). The role of branding in public health campaigns. Journal of
Communication Management, 13(1), 77-91.
Braun, V. & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative
Research in Psychology, 3: 77-101.
Corbin, J. & Strauss, A. (2008). Basics of Qualitative Research (3rd ed.). Thousand Oaks,
CA: Sage Publications, Inc.
Delicath, J. W. & DeLuca, K. M. (2003). Image Events, the Public Sphere, and
Argumentative Practice: The Case of Radical Environmental Groups,
Douay, N. (2018). Urban Planning in the Digital Age. John Wiley & Sons, Inc.
Eshuis, J. & Edwards, A. (2012). Branding the City: The Democratic Legitimacy of a New
Eshuis, J. & Erik-Hans, K. (2012). Branding in Governance and Public Management.
London: Routledge.
Exley, S. (2020). Open Policy Making in the UK – to Whom Might Policy Formulation be
‘Opening Up’? Cambridge University Press. Doi: 10.1017/S0047279420000215.
Fahim,E. Purslemi, M. Hosseinzadeh A. Ghasemi Namaghi M. (2020). Designing a Social
Branding Model of the Banking Industry in Social Networks. Quarterly Journal of Brand
Management. 7(23). (In Persian).
Fua, S. Lib, H. Liuc Y. Pirkkalainend, H. & Saloe M. (2020). Social media overload,
exhaustion, and use discontinuance: Examining the effects of information overload,
system feature overload, and social overload. Information Processing and Management,
57, 102307.
Ghasemi, H. (Eds.). (2020). Research Reference. Andisheara.ir. Tehran. (In Persian).
Ghazinoori, S. & Radaei, N. (2019). The Framework for STI Policy Programs. Journal of
Science & Technology Policy, 11(2), 527-542. (In Persian).
Gholampour, A. Naami, A. and Meshbaki Esfahani, A. (2019). Presenting a marketing
model based on social media in the Iranian food and organic beverages industry using
theme analysis method. Agricultural Economics Research, 11 (4), (In Persian).
Hajihoseini, H. & Karimmian, Z. (2019). STI Policy Process and Its Governance. Journal of
Science & Technology Policy, 11(2), 71-86. (In Persian).
Insch, A. (2011). Branding the city as an Attractive Place to Live, in K. Dinnie (Eds.) 2011.
CITY BRANDING; Theory and Cases, Palgrave McMillan.
Jasper, E. & Klijn, E-H. (2012). Branding in Governance and Public Management. London:
Routledge. http://www.researchgate.net/publication/256492320.
Experimental Study on the Effects of Branding Policy on Citizen Trust. Public
Kuo, C-C. Joseph, Z. Shyu, J. Z. & Ding, K. (2019). Industrial revitalization via industry
4.0 e A comparative policy analysis among China, Germany and the USA. Global
Transitions, 1, 3-14.
Marsh, D., &
Fawcett, P., (2011). Branding, politics and democracy. Policy Studies, 32:5,
515-530. DOI: 10.1080/01442872.2011.586498.
Minkman, E. & Buure, A. (2019). Branding in policy translation: How the Dutch Delta
approach became an international brand. Environmental Science and Policy, 96, 114–
122.
Mousavi, S. N. Shariatnejad, A. Mousavi, S. N. (2020). Identify the key factors of brand
leadership promotion using fuzzy Delphi method. Quarterly Journal of Brand
Management. 6 (20), 36-3. (In Persian).
Osborne, S. P. (2000). Public-Private Partnerships: Theory and Practice in International
Perspective. London: Routledge.
Ogdena, J. Waltb, G. & Lush L. (2003). The politics of ‘branding’ in policy transfer: the
case of DOTS for tuberculosis control.
Social Science & Medicine, 57, 179–188.
Parkerson, B. & Saunders, J. (2005). City branding: Can goods and services branding
models be used to brand cities?’. Place Branding, 1, 242–264.
Rahimian, A. & Monavarian A. (2016). City Branding in Iran; function, experiences and
process. Tehran Urban Planning and Research Publication, Tehran. (In Persian).
Zunker, C. (2009). Maintaining Healthy Eating Behaviors with Women After A Weight
Management Program: A Grounded Theory Approach. Doctor of Philosophy
Birmingham, Alabama.