اردلان، امین. وظیفه دوست، حسین و نیکومرام، هاشم. (۱۳۹8). برنامهریزی آینده ایران با برندسازی ملی. فصلنامه آیندهپژوهی مدیریت، 30(116): 169-153.
اصغری ثانی، حسین و رنجکش، محمدجواد. (1393). نقش عوامل نرم افزاری در تحول منزلت ملی قطر (2011-1995). فصلنامه مطالعات قدرت نرم، 4(10): 48-25.
اکبریان، رضا و دیانتی، محمد حسین. (1385). مدیریت ریسک در بانکداری بدون ربا. اقتصاد اسلامی، 6(24): 170-153.
بزرگخو، حامد. کیماسی، مسعود. اسفیدانی، محمدرحیم و ترکستانی، محمد صالح. (1397). شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر برند ملی ایران با رویکرد رفتارشناختی مصرفکننده. فصلنامه مطالعات مصرفکننده، 5(2): 110-83.
ترکیزاده، سحر. خدادادی، عباس و اصلیزاده، احمد. (۱۳۹۶). شناسایی و تعیین اهمیت عوامل مؤثر بر برند ملی. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانشبنیان با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، تهران، دانشگاه علامه مجلسی، 23 شهریورماه 1396.
خوشطینت، بهناز. شاهآبادی، ابوالفضل و رکاب، مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتری مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. فصلنامه مدیریت برند، 7(22): 68-45.
شاهآبادی، ابوالفضل و سعادت، ندا. (1398). تأثیر مؤلفههای دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. فصلنامه مدیریت کسبوکار بینالمللی، 3(1): 64-45.
شاهینی، زینب و شریفی، مهدی. (1398). طراحی مدل دیپلماسی رسانهای جهت دستیابی به برند ملی. فصلنامه وسایل ارتباطجمعی «رسانه»، 30(3): 93-71.
شهبازی منشادی، مهرداد و سالارزهی، حبیباله. (1395). شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای استراتژیک تأثیرگذار بر جایگاه برند ملی فرش دستباف ایرانی در بازار جهانی. فصلنامه گلجام، 8(30): 65-47.
محمدی، تیمور و امیدوار، سیروس. (1394). اثرات متقابل سرمایه انسانی و نهادها بر فرایند رشد اقتصادی و اشارات آن برای اقتصاد ایران. فصلنامه پژوهشهای اقتصادی رشد و توسعه پایدار، 15(1): 208-185.
مدنی، امیر محسن و باقری نظامآباد، لیلا. (1393). نقش استانداردسازی خدمات صنعت هتلداری ایران در تولید برند ملی. فصلنامه مدیریت فرهنگی، 8(24): 133-115.
نجم روشن، سعید و محمودی میمند، محمد. (1396). شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها. فصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9(18): 298-269.
Akbarian, R. & Dianati, M. H. (2006). Risk management in interest-free banking. Islamic Economics Quarterly, 6(24): 153-170. (In Persian)
Andrei, A. G. (2017). The impact of nation branding campaigns on country image. Case Study: Romania. Management & Marketing: Challenges for the Knowledge Society, 12(2): 222-236.
Anholt, S. (2007). Competitive identity: The new brand management for nations, cities and regions, Basingstoke, England: Palgrave Macmillan.
Ardalan, A. Vazifehdust, H. & Nikoomaram, H. (2019). Planning the future of Iran with nation branding. Journal of Future Management Studies, 30(1): 153-169. (In Persian)
Arellano, M. & Bond, S. (1991). Some tests of specification for panel data: Monte Carlo evidence and an application to employment equations. Review of Economic Studies, 58(2): 277-297.
Asghari Sani, H. & Ranjkesh, M. J. (2014). The role of software factors in evolution Qatar's national dignity (1995-2011). Soft Power Studies, 4(10): 25-48. (In Persian)
Baltensperger, E. & Herger, N. (2009). Exporting against risk? Theory and evidence from public export insurance schemes in OECD countries. Open Economies Review, 20(4): 545–563.
Bogoviyeva, E. & Dostiyarova, A. (2010). Kazakhstan nation brand: Economic, political and ultural narratives. Conference: Nation Branding in a Globalized World At: Berlin, Germany.
Bozorgkhou, H. Keimasi, M. Esfidani, M. R. & Torkestani, M. S. (2018). Identifying and prioritizing the factors affecting Iran's nation brand with the consumer's cognitive behavior approach. Consumer Behavior Studies Journal, 5(2): 83-110. (In Persian)
Coleman, J. (2013). Why exporters need export credit. Global Policy, 4(1): 110–111.
Echeverri, L.M. & Estay-Niculcar, C.A. (2013). The role of tourism in the country brand consolidation of Argentina. Visión de Futuro, 17(2): 186-199
Fan, Y. (2010). Branding the nation: Towards a better understanding. Place Branding and Public Diplomacy, 6(2): 97–103.
Florek, M. (2005). The country brand as a new challenge for Poland. Place Branding, 1(2): 205–214.
Ingenhoff, D. & Klein, S. (2018). A political leader’s image in public diplomacy and nation branding: The impact of competence, charisma, integrity and gender. International Journal of Communication, 12: 4507-4532.
Khan, M. (2014). The effects of inflation on economic growth and on its macroeconomic determinants. Research in Economics, 68 (2): 133-143.
Khoshtinat, B. Shahabadi, A. & Rekab, M. (2020). The effect of customer orientation degree of the goods market on the brand of selected countries. Quarterly Journal of Brand Management, 7(22): 45-68. (In Persian)
Kim, Y. (2006). Do South Korean companies need to obscure their country-of-origin image? A case of Samsung. Corporate Communications: An International Journal, 11(2): 126-137.
Klonova, A. (2012). The role of mega-events in country branding: Case study on brand of Ukraine before European Football Championship 2012. Global Media Studies D-level Thesis, Karlstads universitet, Sweden.
Madani, A. M. & Bagheri Nezamabad, L. (2014). Examining the role of human resources in hotel ranking in Iran. Journal of Cultural Management, 8(24): 115-133. (In Persian)
Mohammadi, T. & Omidvar, S. (2015). Interaction effects of human capital and institutions on the economic growth and its implications for Iranian economy. Quarterly Journal of Economic Research, 15(1):185-208. (In Persian)
Moilanen, T. & Rainisto, S. (2009). How to brand nations, cities and destinations; A planning book for place branding, Cromwell press ltd, Trowbridge, Wiltshire.
Najm Roshan, S. & Mahmoudi Maymand, M. (2017). National reputation: Concepts, challenges and approaches. Journal of Business Administration Researches, 9(18): 269-298. (In Persian)
Norskov, S. Chrysochou, P. & Milenkova, M. (2015). The impact of product innovation attributes on brand equity. Journal of Consumer Marketing, 32(3): 230 -203.
North, D. (1994). Economic performance through time. American Economics Review, 84(3): 359-368.
Shahabadi, A. & Saadat, N. (2020). The effect of components of knowledge on nation brand in selected countries of the world. Journal of International Business Administration, 1(3): 45-64. (In Persian)
Shahbazi Manshadi, M. & Salarzehi, H. (2017). Identifying and prioritizing strategic factors affecting the position of Iranian handmade carpets in the world market. Goljaam, 12 (30): 47-66. (In Persian)
Shahini, Z. & Sharifi, S. M. (2019). Designing a model of media diplomacy to create a national brand. Media Mass Scientific Quarterly “Rasaneh”, 30(3): 71-93. (In Persian)
Szondi, G. (2008). Public diplomacy and nation branding: Conceptual similarities and differences. Netherlands Institute of International Relations ‘Clingendael.
Turkizadeh, S. Khodadadi, A. & Asilizadeh, Ahmad. (2017). Identify and determine the importance of factors affecting the national brand. The Third International Conference on Management, Accounting and Knowledge-Based Economics with Emphasis on Resistance Economics, Tehran, Allameh Majlisi University, September 14.
West, G. T. (1996). Managing project political risk: The role of investment insurance. Journal of Project Finance (winter): 5–11.
Yao, Q. Huang, L. & Li, M. (2019). The effects of tech and non-tech innovation on brand equity in China: The role of institutional environments. Journal published by the Public Library of Science (PLOS), 14(5): 1-24.
Yeh, H. (2015). Effects of ICT's innovative applications on brand image and customer's purchase intention. The International Journal of Organizational Innovation, 7(4): 31-47.