نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیختۀ بازاریابی الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]

ا

  • ارزش ویژه برند طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
  • ارزش ویژه برند تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
  • ارزش ویژه برند بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
  • ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • ارزش ویژه برند صنعتی طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
  • اعتبار تاییدکننده بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • اعتماد به برند رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • اعتماد سازمانی نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
  • ام و کشور چین نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • انتقام‌جویی از برند تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]

ب

  • بازاریابی عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • بازاریابی بین‌الملل طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • بازاریابی تجربی رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • بازاریابی تعاملی تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
  • بازاریابی جوامع دور از وطن (جداو) طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
  • بازاریابی سبز مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • برند بدون شخصیت کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • برند پوشاک الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
  • برندسازی ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
  • برندسازی طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • برندسازی شخصی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • برندسازی کارفرما طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • برند مبدأ نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • برندهای لاکچری بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]

پ

  • پاسخ مشتری بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
  • پست بانک تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]

ت

  • تاپسیس شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • تبلیغات دهان به دهان مثبت نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
  • تجربه برند تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • تخفیف متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • تصویر برند رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • تعهد عاطفی نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
  • تغییر برند تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
  • تناسب تاییدکننده بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]

ح

  • حمایت از تولیدات صنایع داخلی قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]

خ

  • خریدهای الکترونیکی متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]

ر

  • رضایت مشتری متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • رضایتمندی رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • رفاه ذهنی رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • رفتار مصرف‌کننده تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
  • رفتار مصرف کننده الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
  • روش بی&lrm نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • روش تلفیقی توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
  • روش زیمت نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]

س

  • سازمان دولتی طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • سی&lrm نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • شبکه‌های اجتماعی توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
  • شخصیت برند پررنگ و کمرنگ کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • شخصیت برند مثبت. منفی و دووجهی کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • شرکت‌های دانش بنیان ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
  • شهرت سازمانی تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
  • شیفتگی برند پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
  • شیفتگی به برند تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]

ع

  • عشق به برند پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
  • عشق کارکنان به برند نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]

ف

  • فراترکیب طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • فرهنگ برند عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • فروشگاههای افق کوروش پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
  • فناوری ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]

ق

  • قبایل برند قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • قبیله قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • قبیله‌گرایی برند قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • قصد ترک شغل نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]

ک

  • کشت و صنعت مغان عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • کشور خاستگاه طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • کشور میزبان طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
  • کلیدواژه: تنفر از برند تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
  • کیفیت تجربه ارتباطی مشتری رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
  • کیفیت رویداد رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • کیفیت شخصیت برند کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]

گ

  • گوناگونیِ نسل ها الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]

م

  • متغیر تعدیلگر کیفی بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • متن‌کاوی متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • محصولات ارگانیک مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • محصولات فناورانه ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
  • مدیران شرکت‌های تجاری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
  • مدیریت مشتریان مقاوم الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
  • مرکز آمار ایران طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • مسئولیت اجتماعی مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • مسابقات مجازی رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
  • مشارکت مصرف‌کننده با برند توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
  • مشتریان صنعتی الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
  • مشکل و اختلال شخصیت برند کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
  • مصرف کننده آنلاین پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
  • مقاومت مشتری الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
  • منابع انسانی عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
  • منافع رسانه‌های اجتماعی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]

ن

  • نام تجاری کارفرما طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
  • نظرات مشتریان متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
  • نظریه داده بنیاد طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
  • نقشه ذهنی نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
  • نوع برند بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
  • نیت خلق ارزش برند پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]

و

  • وابستگی به برند مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
  • واژگان کلیدی: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
  • وفاداری به برند تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
  • ویروس کرونا رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]