آ
-
آمیختۀ بازاریابی
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
ا
-
ارزش ویژه برند
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
-
ارزش ویژه برند
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
ارزش ویژه برند صنعتی
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
-
اعتبار تاییدکننده
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
اعتماد به برند
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
اعتماد سازمانی
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
-
ام و کشور چین
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
انتقامجویی از برند
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
ب
-
بازاریابی
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
بازاریابی بینالملل
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
بازاریابی تجربی
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
بازاریابی تعاملی
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
-
بازاریابی جوامع دور از وطن (جداو)
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
بازاریابی سبز
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
برند بدون شخصیت
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
برند پوشاک
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
-
برندسازی
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
-
برندسازی
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
برندسازی شخصی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
برندسازی کارفرما
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
برند مبدأ
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
برندهای لاکچری
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
پ
-
پاسخ مشتری
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
پست بانک
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
ت
-
تاپسیس
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
تبلیغات دهان به دهان مثبت
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
-
تجربه برند
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
-
تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
تخفیف
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
تصویر برند
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
تعهد عاطفی
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
-
تغییر برند
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
-
تناسب تاییدکننده
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
ح
-
حمایت از تولیدات صنایع داخلی
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
خ
-
خریدهای الکترونیکی
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
ر
-
رضایت مشتری
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
رضایتمندی
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
رفاه ذهنی
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
رفتار مصرفکننده
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
-
رفتار مصرف کننده
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
-
روش بی&lrm
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
روش تلفیقی
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
-
روش زیمت
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
س
-
سازمان دولتی
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
سی&lrm
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
ش
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
شبکههای اجتماعی
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
-
شخصیت برند پررنگ و کمرنگ
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
شخصیت برند مثبت. منفی و دووجهی
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
شرکتهای دانش بنیان
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
-
شهرت سازمانی
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
-
شیفتگی برند
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
-
شیفتگی به برند
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
ع
-
عشق به برند
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
-
عشق کارکنان به برند
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
ف
-
فراترکیب
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
فرهنگ برند
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
فروشگاههای افق کوروش
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
-
فناوری
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
ق
-
قبایل برند
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
قبیله
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
قبیلهگرایی برند
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
قصد ترک شغل
نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 193-240]
ک
-
کشت و صنعت مغان
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
کشور خاستگاه
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
کشور میزبان
طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 125-160]
-
کلیدواژه: تنفر از برند
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 99-144]
-
کیفیت تجربه ارتباطی مشتری
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 145-172]
-
کیفیت رویداد
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
کیفیت شخصیت برند
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
گ
-
گوناگونیِ نسل ها
الگوی گوناگونی نسلها در رفتار مصرفکننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک) [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 131-176]
م
-
متغیر تعدیلگر کیفی
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
متنکاوی
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
محصولات ارگانیک
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
محصولات فناورانه
ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکتهای دانش بنیان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 91-132]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکلگیری قبیله گرایی برند با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 55-90]
-
مدیران شرکتهای تجاری
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکتهای تجاری در شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 213-258]
-
مدیریت مشتریان مقاوم
الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
-
مرکز آمار ایران
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
مسئولیت اجتماعی
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
مسابقات مجازی
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
-
مشارکت مصرفکننده با برند
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان با برندها در شبکههای اجتماعی: رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-130]
-
مشتریان صنعتی
الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
-
مشکل و اختلال شخصیت برند
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 67-124]
-
مصرف کننده آنلاین
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
-
مقاومت مشتری
الگوی عوامل اثرگذار بر مقاومت مشتریان در بازارهای صنعتی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 13-46]
-
منابع انسانی
عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]
-
منافع رسانههای اجتماعی
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
ن
-
نام تجاری کارفرما
طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 221-262]
-
نظرات مشتریان
متنکاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیفدار [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 13-58]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 241-276]
-
نقشه ذهنی
نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 133-174]
-
نوع برند
بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 13-54]
-
نیت خلق ارزش برند
پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش) [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 175-220]
و
-
وابستگی به برند
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 89-98]
-
واژگان کلیدی: بازاریابی رسانههای اجتماعی
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 13-66]
-
وفاداری به برند
تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 209-248]
-
ویروس کرونا
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 173-212]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد