ا
-
ابراهیمی، مهدی
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
-
اکبری، محسن
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
-
الهیاری، میثم
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
امیرشاهی، میراحمد
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
باقری، مجتبی
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
-
بخشایش، ریحانه السادات
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
-
بلگوری، فاطمه
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
بهبودی، امید
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
-
بهزادی، محمدحسن
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
بهمنی، احمد
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
پ
-
پرهیزگار، محمد مهدی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
ح
-
حسن پور، اسماعیل
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
حسین پور، مهدی
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
-
حسینی، میرزا حسن
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
-
حسینی منزه، سیدمحمود
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
-
حشمتی، افشین
واکاوی موانع و چالشهای برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
-
حقیقی نسب، منیژه
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
-
حمدی، کریم
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
حمیدی، سارا
شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
-
حیدرزاده، کامبیز
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
خ
-
خدایاری، بهناز
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
خدیور، آمنه
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
د
-
درستکار، احسان
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
دهقانی قهنویه، عادله
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
ر
-
رحیمیان، اشرف
برندسازی سیاستهای عمومی؛ مزایا، چالشها و راهکارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
-
رحیمی کلور، حسین
تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
-
رنگریز، حسن
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
رهنمای رودپشتی، فریدون
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
روستایی، منیژه
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
ز
-
زاهدی پور، محمد
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
زیب ارزانی، معصومه
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
س
-
سعیدآبادی، محمدرضا
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
ص
-
صابر سمیعی، دانیال
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
صارمی، نرگس
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
-
صبّار، شاهو
مدل ارزیابی اثر بازیوارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
ع
-
علی دوست، فرحناز
تأثیر داراییها و قابلیتهای هوش کسبوکار بر خلق ارزش کسبوکار (موردمطالعه: شرکتهای نرمافزاری دانشبنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
-
عیوضی نژاد، سلمان
طراحی مدل ریسک ادراکشده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
غ
-
غفاری، محمد
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
-
غفوریان شاگردی، امیر
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
ف
-
فدایی اشکیکی، مهدی
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
-
فرمانی، مهدی
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
ک
-
کاظمی، علی
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
-
کردنائیچ، اسداله
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
کلاتی، سیده رویا
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
کیماسی، مسعود
الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
-
کیماسی، مسعود
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
گ
-
گودرزی، ابوالفضل
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
م
-
محمدشفیعی، مجید
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
-
محمدشفیعی، مجید
تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویتیابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
-
محمدی کوشکی، احمد
تاثیر هویت جوامع برند و مشوقها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
-
مرادی، علی
تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
-
معینی، حسین
توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
-
مکی زاده، وحید
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
منتظری، محمد
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
موسوی راشدی، سید حبیب
بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
-
میرسلیمانی، اعظم
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
ن
-
نجات، سهیل
تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
-
نورانی کوتنایی، محمد
تدوین الگوی رقابتپذیری برند خردهفروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
و
-
وحیدی فر، صفورا
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
وظیفه دوست، حسین
طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
ه
-
هرندی، عطا<اله
جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزههای جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیلکنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
-
همایون فر، مهدی
تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تأثیرگذاری ویژگیهای شبکههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علیبابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
-
یزدانی، ناصر
تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بینالمللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرفکنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
-
یعقوبی پور، علی
شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
-
یوسفی، علی
اثر لوگوی تولیدکننده در خردهفروشیها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامتدهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد