نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، مهدی طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • اسفیدانی، محمدرحیم اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]
  • اکبری، محسن طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]
  • الهیاری، میثم طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • امیرشاهی، میراحمد الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • باقری، مجتبی مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]
  • بخشایش، ریحانه السادات تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
  • بلگوری، فاطمه تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • بهبودی، امید تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
  • بهزادی، محمدحسن شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • بهمنی، احمد تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]

پ

  • پرهیزگار، محمد مهدی طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]

ح

  • حسن پور، اسماعیل بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • حسین پور، مهدی واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
  • حسینی، میرزا حسن طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]
  • حسینی منزه، سیدمحمود تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
  • حشمتی، افشین واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 131-168]
  • حقیقی نسب، منیژه طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]
  • حمدی، کریم شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • حمیدی، سارا شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 198-147]
  • حیدرزاده، کامبیز الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]

خ

  • خدایاری، بهناز طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • خدیور، آمنه طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]

د

  • درستکار، احسان شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • دهقانی قهنویه، عادله تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]

ر

  • رحیمیان، اشرف برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 52-83]
  • رحیمی کلور، حسین تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 230-199]
  • رضایی دولت آبادی، حسین تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
  • رنگریز، حسن تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • رهنمای رودپشتی، فریدون طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • روستایی، منیژه جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]

ز

  • زاهدی پور، محمد طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • زیب ارزانی، معصومه تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]

س

ش

ص

  • صابر سمیعی، دانیال تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • صارمی، نرگس الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
  • صبّار، شاهو مدل ارزیابی اثر بازی‌وارسازی بر درگیری برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 53-102]

ع

  • علی دوست، فرحناز تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 146-115]
  • عیوضی نژاد، سلمان طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 109-148]

غ

  • غفاری، محمد توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
  • غفوریان شاگردی، امیر تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]

ف

  • فدایی اشکیکی، مهدی تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]
  • فرمانی، مهدی توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]

ک

  • کاظمی، علی تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
  • کردنائیچ، اسداله تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • کلاتی، سیده رویا تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • کیماسی، مسعود الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-52]
  • کیماسی، مسعود جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]

گ

م

  • محمدشفیعی، مجید تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]
  • محمدشفیعی، مجید تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت‌یابی برند مقصد [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 103-106]
  • محمدی کوشکی، احمد تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 169-206]
  • مرادی، علی تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 114-85]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 84-45]
  • معینی، حسین توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 57-108]
  • مکی زاده، وحید بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • منتظری، محمد شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • موسوی راشدی، سید حبیب بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 207-250]
  • میرسلیمانی، اعظم طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 16-49]

ن

  • نجات، سهیل تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 15-56]
  • نورانی کوتنایی، محمد تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 44-15]

و

  • وحیدی فر، صفورا بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • وظیفه دوست، حسین طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 192-219]

ه

  • هرندی، عطا<اله جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 150-190]
  • همایون فر، مهدی تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 189-232]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 149-188]
  • یزدانی، ناصر تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 86-115]
  • یعقوبی پور، علی شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 233-272]
  • یوسفی، علی اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 118-148]