نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]

ا

  • اثر انتشار نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • اثر غافلگیرکننده نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • اثر هزینه کم نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • اجتماع برند بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
  • ادراک کارکنان تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
  • ارزش ادراک‌شده تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
  • ارزش طبقه اجتماعی بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • ارزش لذت‌جویی بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • ارزش منحصربه‌فرد بودن بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • ارزش ویژه برند بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • ارزش ویژه برند ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • اعتبار منبع توصیه‌های الکترونیکی تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • اقتصاد اشتراکی ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]

ب

  • بازار کالا تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • بازاریابی پارتیزانی نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • بازاریابی دیجیتال طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • بازی‌وارسازی رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • بانک تجارت ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • بانکداری دیجیتال طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • برند تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • برند طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
  • برند فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
  • برند اجتماعی ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
  • برندسازی ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • برندسازی اجتماعی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • برندسازی سازمانی ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
  • برند کارفرما تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
  • برند لوکس تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
  • برند هراسی فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]

پ

  • پاسخ شناختی تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • پاسخ عاطفی تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
  • پلتفرم رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • پیام‌رسان نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]

ت

  • تئوری داده بنیاد طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • تبلیغات نقطه خرید تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • تجربه برند مقصد تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • تجربه مشتری ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • تحلیل اکتشافی فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
  • تداعی‌های برند نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • تصویر برند ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • تصویر برند ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • تصویر ذهنی برند مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • تصویر ذهنی برند تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • تعلق به برند بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
  • تمایلات رفتاری مطلوب الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
  • تمایلات رفتاری نامطلوب و فراترکیب الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
  • تمایل به پرداخت مبلغ بیشتر تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
  • تمایل به خرید نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • توصیه برند به سایرین بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]

ج

  • جایگاه ذهنی برند بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
  • جنسیت برند بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • جوهره برند بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]

خ

  • خرید برند لوکس طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
  • خلق مشترک ارزش تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • خود پنداره مشتری تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • خونسردی طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
  • خونسردی برند طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]

د

  • دیمتل فازی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]

ذ

  • ذینفعان صنعت گردشگری تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]

ر

  • رضایت شغلی تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
  • رفتار توصیه‌ای تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
  • رویکرد رابطه‌ای پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]

س

  • سرمایه انسانی مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • سرمایه رابطه‌ای مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • سرمایه ساختاری مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • سرمایه‌های فکری مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • سروش نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • شخصیت برند بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
  • شخصیت برند فروشگاهی الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
  • شهر کاشان تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]

ص

  • صنعت بانکداری طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • صنعت بانکداری ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
  • صنعت پوشاک طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]

ع

  • عشق به برند بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • عشق به برند مقصد تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]

ق

  • قصد خرید کالای لوکس بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • قصد خرید مجدد بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]

ک

  • کمیت توصیه‌های الکترونیکی تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • کیفیت توصیه‌های الکترونیکی تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]

م

  • محتوای ایجادشده توسط کاربر ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • محصولات صنعتی پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • مدلسازی کیفی طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • مدل کسب‌وکار پایدار رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • مدل مفهومی طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
  • مدیریت برند پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
  • مدیریت دانش ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • مراکز اقامتی تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
  • مسئولیت اجتماعی سازمانی ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
  • مشارکت برند بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • مشارکت گردشگر تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • مشتریان بیمه فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
  • مشتریان عطر بیک بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • مشتری مداری تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • مصرف نمایشی بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]

ن

  • نسل وای نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • نظریة داده بنیاد طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
  • نقشه مفهومی برند نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • نگرش تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]

و

  • وفاداری به برند تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • ویژگی دریافت‌کننده توصیه‌های الکترونیکی تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]

ه

  • هم‌آفرینی برند رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • هویت برند نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • هویت برند پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]