آ
-
آگاهی از برند
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
ا
-
اثر انتشار
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
اثر غافلگیرکننده
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
اثر هزینه کم
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
اجتماع برند
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
-
ادراک کارکنان
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
-
ارزش ادراکشده
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
-
ارزش طبقه اجتماعی
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
ارزش لذتجویی
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
ارزش منحصربهفرد بودن
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
ارزش ویژه برند
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
اعتبار منبع توصیههای الکترونیکی
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
اقتصاد اشتراکی
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
ب
-
بازار کالا
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
بازاریابی پارتیزانی
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
بازاریابی دیجیتال
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
بازیوارسازی
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
بانک تجارت
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
بانکداری دیجیتال
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
برند
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
برند
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
-
برند
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
-
برند اجتماعی
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
-
برندسازی
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
برندسازی اجتماعی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
برندسازی سازمانی
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
-
برند کارفرما
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
-
برند لوکس
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
-
برند هراسی
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
پ
-
پاسخ شناختی
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
پاسخ عاطفی
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
-
پلتفرم
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
پیامرسان
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
ت
-
تئوری داده بنیاد
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
تبلیغات نقطه خرید
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
تجربه برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
تجربه مشتری
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
تحلیل اکتشافی
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
-
تداعیهای برند
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
تصویر برند
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
تصویر برند
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
تصویر ذهنی برند
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
تصویر ذهنی برند
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
تعلق به برند
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
-
تمایلات رفتاری مطلوب
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
-
تمایلات رفتاری نامطلوب و فراترکیب
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
-
تمایل به پرداخت مبلغ بیشتر
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
-
تمایل به خرید
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
توصیه برند به سایرین
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
ج
-
جایگاه ذهنی برند
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
-
جنسیت برند
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
جوهره برند
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
خ
-
خرید برند لوکس
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
-
خلق مشترک ارزش
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
خود پنداره مشتری
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
خونسردی
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
-
خونسردی برند
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
د
-
دیمتل فازی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
ذ
-
ذینفعان صنعت گردشگری
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
ر
-
رضایت شغلی
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
-
رفتار توصیهای
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
-
رویکرد رابطهای
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
س
-
سرمایه انسانی
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
سرمایه رابطهای
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
سرمایه ساختاری
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
سرمایههای فکری
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
سروش
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
ش
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
شخصیت برند
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
-
شخصیت برند فروشگاهی
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
-
شهر کاشان
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
ص
-
صنعت بانکداری
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
صنعت بانکداری
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
-
صنعت پوشاک
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
ع
-
عشق به برند
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
عشق به برند مقصد
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
ق
-
قصد خرید کالای لوکس
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
قصد خرید مجدد
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
ک
-
کمیت توصیههای الکترونیکی
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
کیفیت توصیههای الکترونیکی
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
م
-
محتوای ایجادشده توسط کاربر
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
محصولات صنعتی
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
مدلسازی کیفی
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
مدل کسبوکار پایدار
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
مدل مفهومی
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
-
مدیریت برند
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
-
مدیریت دانش
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
مراکز اقامتی
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
-
مسئولیت اجتماعی سازمانی
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
-
مشارکت برند
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
مشارکت گردشگر
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
مشتریان بیمه
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
-
مشتریان عطر بیک
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
مشتری مداری
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
مصرف نمایشی
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
ن
-
نسل وای
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
نظریة داده بنیاد
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
-
نقشه مفهومی برند
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
نگرش
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
و
-
وفاداری به برند
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
ویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکی
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
ه
-
همآفرینی برند
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
هویت برند
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
هویت برند
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد