الهیاری فرد، محمود. (1384). خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن. تهران: پژوهشکده پولی و بانکی.
موغلی، علیرضا. (1386). پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز. فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران، 2(7), 81-98.
جهان بکام، سعیده. (1386). پایاننامه کارشناسی ارشد، بررسی میزان پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکها در شهر شیراز، دانشگاه پیام نور شیراز.
شهیدی، آمنه. یاوری، کاظم. دهقان دهنوی، محمدعلی و حیدری، حسن. (1395). محاسبه کارایی هزینه بخش بانکی در ایران و ارزیابی اثر عملکرد بازاریابی بانکها بر آن. تحقیقات بازاریابی نوین. 6(1). 160-143.
زارع، شبنم و ابراهیمی، ابوالقاسم. (1396). مروری بر بازاریابی محتوا و کاربردهای آن، کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و حسابداری، اصفهان.https://civilica.com/doc/761315
طوطیان اصفهانی، محمد و انصاری، آذرنوش. (1395). سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری. موردمطالعه: بانک پاسارگاد. تحقیقات بازاریابی نوین.(1)6. 200-179.
علاقه بند، پریسا. (1385). پایاننامه کارشناسی ارشد. پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک بهوسیله مشتریان ایرانی. دانشگاه تربیت مدرس.
برادران، وحید و فرخی، زهرا. (1393). بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافتهRFMC. مدیریت برند. (1)2. 154-135.
فرشادگهر، ناصر. پشوتنی زاده، هومن؛ و رضایی، احسان. (1396). اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی در کسبوکارهای دیجیتال. دومین همایش بینالمللی و چهارمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران
کاردان اصل، اکبر. (1395). مدیریت بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد.
کاوهیی، بهروز. (1396). توسعه کسبوکار از طریق بازاریابی دیجیتال در شبکه اجتماعی LinkedIn. یازدهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک.
گلیان، سجاد؛ و قاسمی، ندا. (1396). تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رقابتپذیری بنگاههای اقتصادی. کنفرانس پارادایمهای نوین مدیریت و علوم رفتاری.
مشکدانیان، فاطمه. حسین زاده شهری، معصومه. (1397). تبیین پویایی رفتار رقابتی بر اساس آمیخته بازاریابی موردمطالعه: صنعت بانکداری. مدیریت برند. (1)5. 134-107.
محمودیه، محمدرضا. (1392). نقش و تأثیر بازاریابی در محیط رقابتی بانکها در کشور. ماه نوین: ماهنامه داخلی بانک اقتصاد نوین. 69، 30-56.
مشبکی اصفهانی، اصغر و محبی، مجید. (1395). رفتار مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال. سومین کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم.
Aguerre, C. (2019). Digital trade in Latin America: mapping issues and approaches, Digital Policy,
Ansong, E. Boateng, R. (2019). Surviving in the digital era business models of digital enterprises in a
developing economy", Digital Policy, Regulation and Governance.
Ateba, B. Belobo, A. Maredza, K. Primrose, D. and Danie, S. (2015). Marketing mix: it’s role in
customer satisfaction in the South African banking retailing. Banks and Bank Systems, 10(1): 83-91.
Baradaran, V. Farrokhi, Z. (2014). Customer Segmentation in the Banking Industry by Extended Model of RFMC. Brand Management, 1(2), 135-154. doi: 10.22051/bmr.2015.1226
Brun, I. Durif, F. Ricard, L. (2013). E-relationship marketing: a cognitive mapping introspection in the
banking sector, The current issue and full text archive of this journal is available at
Buchanan, L. Kelly, B. Yeatman, H. & Kariippanon, K. (2018). The effects of digital marketing of
unhealthy commodities on young people: a systematic review. Nutrients, 10(2), 148.
Charmaz, K. (2008). Grounded Theory as an Emergent Method, hand book of emergent method, Edited
by Hesse-Biber, Sharlene Nagy.
Cossette, P. (2004), Lorganisation: une perspective cognitiviste, Presses De Luniversite De LavalQuebec.
Crypterium. (2020). 10 Best Challenger Banks in The World.
De Pelsmackera, P. Tilburgb, S. Holthofb, C. (2018). Digital marketing strategies, online reviews and
hotel performance. International Journal of Hospitality Management.72, 47-55.
De Pelsmackera, P. Tilburgb, S. Holthofb, C. (2018). Digital marketing strategies, online reviews and
hotel performance. International Journal of Hospitality Management.72, 47-55.
Frankel, M. (2020). Investing in Top FinTech Companies. The Motley Fool.
Glaser, B. & Strauss, A. (1967). The Discovery of Grounded Theory: Strategies for Qualitative
Research. Mill Valley, CA: Sociology Press.
Hanudin, A. Baba, R. Mohd, Z. M, (2007). An analysis of mobile banking acceptance by Malaysian
customers. Sunway Academic Journal, 4. pp. 1-12.
Islam, F. & Rahman, M. (2015). Service Marketing Mix and Their Impact on Bank Marketing
Performance: A Case Study on Janata Bank Limited, Bangladesh. Journal of Worldwide Holistic
Sustainable Development, 1(1): 16-32.
Jarvinen, J. Karjaluoto, H. (2015). The use of Web analytics for digital marketing, Industrial Marketing Management 50, pp. 117–127.
Jorge, F. Teixeira, M. S. Correia, R. J. Gonçalves, R. Martins, J. & Bessa, M. (2018). A Conceptual
Research Model Proposal of Digital Marketing Adoption and Impact on Low Density Tourism
Regions. In World Conference on Information Systems and Technologies Springer, Cham. pp. 528- 537.
Khanna, S. & Martins, H. (2018). Six digital growth strategies for banks. McKinsey & Co.
Kotler, P. & Armstrong, G. (2010). Principles of Marketing 13th edition. New Jersey: Pearson Education Inc.
Mallat, N. (2007). Exploring consumer adoption of mobile payments – A qualitative study. The Journal of Strategic Information Systems. 16(4), pp. 413-432.
Mbama, C. Ezepue, P. (2018). Digital banking, customer experience and bank financial performance:
UK customers’ perceptions", International Journal of Bank Marketing. 36(2), pp.230-255.
Mogheli, A. (2007). Customers' Acceptance of E-Banking: A Survey on Shiraz Banks. Iranian journal of management sciences, 2(Number 7), 81-98.
Moshkdanian, F. hosseinzade shahri, M. (2018). Articulating Dynamics of Competitive Behavior Based on Marketing Mix Case study: Banking industry. Brand Management, 5(1), 134-107. doi: 10.22051/bmr.2019.24081.1676
Nexhmi, R. Russel, P. John, K. Audrey, S. (2003). The Impact of the Relational Plan on Adoption of
Electronic Banking. Journal of services Marketing,17. 1.
Paul, P. Bhuimali, A. Aithal, P. S. & Bhowmick, S. (2018). Business Information. Sciences
emphasizing Digital Marketing as an emerging field of Business & IT: A Study of Indian Private Universities.
Rexha, N. Philip, R. Kingshott, J Shang, A. The Impact of the Relational Plan on Adoption of Electronic Banking.
Shahidi, A. Yavari, K. Dehghan Dehnavi, M. Heydari, H. (2016). Calculating Cost Efficiency of Banking Sector in Iran and Evaluating the Impact of Banks Marketing Performance on Cost Efficiency. New Marketing Research Journal, 6(1), 143-160. doi: 10.22108/nmrj.2016.20658
Tamaki, K. Y. (2018). Integrated, diverse media marketing linked with database marketing for inbound
reginal tourism planned by destination. Journal of Global Tourism Research, 3(1).
Toutian esfahani, M. Ansari, A. (2016). Presenting a Model of Measuring the Impact of Customer Orientation, Corporate Social Responsibility and Perceived Quality on Customer Satisfaction (Case Study: Pasargad Bank). New Marketing Research Journal, 6(1), 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2016.20660
Wang,YI.Wang, YU. Lin,H.Tang,T. (2003). Determinants of user acceptance ofinternet banking: An empirical study. International Journal of ServiceIndustry Management,14,5, pp 501-519.
Wewege, L. & Thomsett, M. C. (2020). The Digital Banking Revolution. De Gruyter.