فرخی، سیامک. یاوری، علی، بیک زاده، جعفر.(۱۳۹۶). «تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری». مدیریت ارزش، دوره (۲).
ماهری، مهنوش. حسینی، منیره. (۱۳۹۳). «بررسی تأثیرات بازاریابی دهانبهدهان بر نام تجاری در ایران: شبکه نگاری یک انجمن اینترنتی». پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره (۴)، صفحه ۱۳۹-۱۵۹.
اسفیدانی، محمد رحیم. محسنین، شهریار.(۱۳۹۳). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرمافزار.smart-pls تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
محمودیان، محمود. دشتی، زهره، جلال زاده، آرش. (۱۳۹۱). «اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکتهای اینترنتی». مجله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره (۴)، صفحه ۱۸۷-۲۱۲.
نائیجی، محمدجواد. ابوالقاسمیان، سمانه.(۱۳۹۵). «تأثیر انگیزههای مشارکت در تبلیغات توصیهای الکترونیکی بر تمایل به خرید: نقش میانجی ویژگیهای پیام». فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، دوره (۶).
Bataineh, A. Q. (2015). The Impact of Perceived e-WOM on purchase intention: The mediating role
of corporate image. International Journal of Marketing Studies,71,126.
Chen, C. T. (2016). The Investigation on Brand Image of University Education and Students' Word-
of-Mouth Behavior. Higher Education Studies, 64, 23-33.
Cheng, X. & Zhou, M. (2010, August). Study on effect of eWOM: A literature review and
suggestions for future research. In 2010 International conference on management and service
science (pp. 1-4). IEEE.
Erkan, I. & Evans, C. (2016). The influence of eWOM in social media on consumer`s purchase
intentions: An extended approach to information adoption. Computers in Human Behavior, 61,
47-55.
Farrokhi,S. Yavari,A.Beikzade,j.(2017).The Effect of Word of Mouth Advertising on Customer
Preferences,2,67-77(in persian).
Fan, Y. W. Miao, Y. F. Fang, Y. H. & Lin, R. Y. (2013). Establishing the adoption of electronic
word-of-mouth through consumers' perceived credibility. International Business Research,
6(3), 58.
Hartman, K. B. Hunt, J. B. & Childers, C. Y. (2013). Effects of eWOM valence: examining
consumer choice using evaluations of teaching. Journal of Behavioral Studies in Business, 6,
1.
Hussain, S.& Ahmed, W.& Jafar, R. M. S.& Rabnawaz, A.& Jianzhou, Y. (2017). e-WOM source
credibility, perceived risk and food product customer's information adoption. Computers in
Human Behavior, 66, 96-102.
Kim, S.& Kandampully, J.& Bilgihan, A. (2018). The influence of eWOM communications: An
application of online social network framework. Computers in Human Behavior, 80, 243-254.
Lin, C. Wu.Y. S.& Chen, J. C. V. (2013). Electronic word-of-mouth: The moderating roles of
product involvement and brand image. TIIM. (2013). Proceedings, 39-47.
Luo, C.& Wentian, L.& Fu, X.& Zeng, T.& LAN, Y. (2014). Managing Uncertainty on e-WOM: a
Comparison Study between Commercial and Third-Party Websites. In PACIS p,279.
Maheri ,M.,& Hosseini,M.(2014). Studying the Electronic Word-of-Mouth Effects on Brand:
Netnography of an Iranian Internet Forum Management Research in Iran,4,139-159. (in
persian).
Mohammadian, M., Dehdashti, Z., & Jalalzadeh Moghaddam Shahri, A. (2012). Prioritizing Factors
Affecting Internet Companies' Brand Equity (Allame Tabatabayi University's Students'
Viewpoints). Journal of Information Technology Management, 4(12), 187-212 (in persian).
Mohseni,Sh.,& Esfidani,M. (2014).Structural equations based on the least squares – squares
approach with software. smart pls. (in persian).
Naeiji,M. & Abolghasemian,S.(2016). The Effect of Participation Motives in Electronic Word of
Mouth on Desire to Purchase: The Mediating Role of Message Characteristic. Journal of New
Marketing Research,6,24-36. (in persian).
Park, M. S.& Shin, J. K. & Ju, Y. (2017). Attachment styles and electronic word of mouth e-WOM
adoption on social networking sites. Journal of Business Research.
Tariq, M.& Abbas, T.& Abrar, M. & Iqbal, A. (2017). EWOM and brand awareness impact on
consumer purchase intention: mediating role of brand image. Pakistan Administrative Review,
11, 84-102.
Wu, T. Y. & Lin, C. A. (2017). Predicting the effects of eWOM and online brand messaging: Source
trust, bandwagon effect and innovation adoption factors. Telematics and Informatics, 342, 470-
480.