اسماعیلپور، مجید، آرام، فرشاد. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (موردمطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). مدیریت برند، 4(3)، 109-142.
اسماعیلپور، مجید، صیادی، امراله، دلواری، مرضیه، موسوی شورگلی، سولماز. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (موردمطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4)، 57-76.
بهروزی، منصوره؛ فتانه علیزاده مشکانی و فرهاد رحمتی. (1392). مطالعه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد برند (مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی کاله استان مازندران)، کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها، شیراز.
تقوی فرد، محمد تقی، مهدی نسب، سمیرا، ناصحی فر، وحید، بامداد صوفی، جهانیار. (1397). مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (موردمطالعه: شرکت همراه اول). مدیریت برند، 5(2)، 83-117.
دولتآبادی، حسین. (1392). تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند. مدیریت بازرگانی. 5(2)، 69-88.
رضائی دولتآبادی، حسین، محمدشفیعی، مجید، حسینی، سیده نفیسه. (1398). تحلیل تأثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 11(21)، 45-68.
شاگردی، امیر، دانشمند، بهناز، بهبودی، امید. (1396). تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3)، 175-190.
شجاعی، وجیهه السادات، امیرشاهی، میر احمد، عبدالوند، ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکههای اجتماعی با تأکید بر پیشرانها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت برند، 6(4)، 15-64.
شیرخدایی، میثم، شاهی، محبوبه، نجات، سهیل، محمودی نسب، سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر شکلگیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3)، 107-124.
کهیاری، امین. (1397). جلوگیری از افول عملکرد برند با تأکید بر نقش مسئولیت اجتماعی. راهبردهای بازرگانی. 25(11)، 134-146.
محمدیان، محمود؛ ظهوری، بهاره. (1395). تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی. انجمن علوم مدیریت ایران. 11 (43)، 87-112.
Achua, J. K. (2008). Corporate social responsibility in Nigerian banking system. Society and Business Review, 3(1), 57-71.
Behrouzi, M. Alizadeh Meshkani, F. & Rahmati, F. (2013). A Study of the Impact of Corporate Social Responsibility on Brand Performance (Case Study of Calais Dairy Products Industry of Mazandaran Province). International Conference on Management, Challenges and Solutions, Shiraz (in Persian).
Carlson, J. Rahman, M. Voola, R. & De Vries, N. (2018), Customer engagement behaviours in social media: capturing innovation opportunities, Journal of Services Marketing. 32(1), 83-94.
Casaló, L. V. Flavián, C. & Ibáñez-Sánchez, S. (2020), Influencers on Instagram: Antecedents and consequences of opinion leadership, Journal of Business Research, 117, 510-519.
Chiu, C. M. Huang, H. Y. & Yen, C. H. (2010). Antecedents of online trust in online auctions. Electronic Commerce Research and Application, 9, 148–159.
Dimmler, L. (2017). Linking social determinants of health to corporate social responsibility: Extant criteria for the mining industry. The Extractive Industries and Society, 4(1), 216-226.
Dolatabadi, H. Najafabadi Joshyar, L. Khazaei Pool, J. & Verij Kazemi, R. (2018). Analysis the Impact of corporate social responsibility on symbolic image, performance image and brand loyalty. Journal of Business Management, 5(2), 69-88 (in Persian).
Esmaeilpour, M. Aram, F. (2017). Effect of social responsibility of banks on customer perception of their brand image (Study: Mellat bank branches in Bushehr). Brand Management, 4(3), 109-142 (in Persian).
Esmaeilpour, M. Sayadi, A. Delvari, M. & Mousavi, S. (2018). The Impact of Corporate Social Responsibility on Brand Loyalty through Brand Credibility (Case Study: Saderat Bank of Iran, Bushehr City). New Marketing Research Journal, 7(4), 57-76 (in Persian).
Famiyeh, S. (2017). Corporate Social Responsibility and Firm’s Performance: Empirical Evidence. Social Responsibility Journal, 13(2), 390-406.
Forcadell, F. J. & Aracil, E. (2018). Sustainable Banking in Latin American Developing Countries: Leading To (Mutual) Prosperity. Business Ethics: A European Review, 26(4), 382-395.
Fter, C. Tankersley, J. (2018). Nostalgia in online brand communities. Journal of Business Strategy, 37 (3), 22–29.
He, H. Zhu, W. Gouran, D. & Kolo, O. (2016). Moral identity centrality and cause-related marketing: the moderating effects of brand social responsibility image and emotional brand attachment. European Journal of Marketing, 50(1/2), 236-259.
Hossain, S. & Khan, M. R. (2016). Corporate Social Responsibility (CSR) in Banking Sector: An Empirical Study on the Hong Kong and Shanghai Banking Corporation (HSBC) Limited. IOSR Journal of Business and Management, 18(4), 45-62.
Hur, W. M. Kim, H. & Woo, J. (2018). How CSR leads to corporate brand equity: Mediating mechanisms of corporate brand credibility and reputation. Journal of Business Ethics, 125(1), 75-86.
Kahriari, A. (2018). Preventing the decline of brand performance by emphasizing the role of social responsibility. Journal of Business Strategies. 25(11), 134-146 (in Persian).
Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, 57 (1), 1–22.
Keller, K. L. (2011). Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey, pp. 42-53.
Khack Gay, P. Alan, W. & Heiner, E. (2018). Internal Branding to Influence Employees’ Brand Promise Delivery: A Case Study in Thailand. Journal of Service Management, 20 (5), 561-579.
Khan, I. & Rahman, Z. (2016). E-tail brand experience’s influence on e-brand trust and e-brand loyalty. International Journal of Retail & Distribution Management, 44(6), 588-606.
Kim, M. Chung, N. & Lee, C. (2011). The effect of perceived trust on electronic commerce: Shopping online for tourism products and services in South Korea. Tourism Management, 32, 256–265.
Kim, S. S. Lee, J. & Prideaux, B. (2014). Effect of celebrity endorsement on tourists’ perception of corporate image, corporate credibility and corporate loyalty. International Journal of Hospitality Management, 37(1), 131-145.
Koetz, C. Tankersley, J. (2016). Nostalgia in online brand communities. Journal of Business Strategy, 37 (3), 22–29.
Mishra, H. (2013). Impact of Consumer Social Responsibility and Brand Social Responsibility Image on Brand Loyalty. International Journal of Management and Business Research, 3 (4), 297-309.
Mobian, R.J. Ilic, A. Juric, B. & Hollebeek, L. (2018). Consumer engagement in a virtual brand community: An exploratory analysis. Journal of Business Research, 66(8), 105–114.
Mohammedan, M. Zohori, B. (2016). Developing a model for social brand making: a new approach to branding. Iranian Management Science Association, 11 (43), 112-187 (in Persian).
Popoli, P. (2011). Linking CSR strategy and brand image Different approaches in local and global markets. Marketing Theory, 11(4), 419-433.
Rezaei Dolatabadi, H. & Mohammad Shafiei, M. Hosseini, S. N. (2019). An Analysis of the Impact of Corporate Social Responsibility on Customer Behavioral Responses. Business Management Explorations, 11 (21), 45-68 (in Persian).
Shagerdi, A. Daneshmand, B. Behboodi, O. (2017). The Impact of Social Networks Marketing toward Purchase Intention and Brand Loyalty. New Marketing Research Journal, 7(3), 175-190 (in Persian).
Shirkhodai, M. shahi, M. nejat, S. & mahmudi nasab, S. (2017). The Effect of Social Media on Trust and Brand Loyalty Formation in the Brand Community (Case Study: The Social Network of Instagram). New Marketing Research Journal, 7(3), 107-124 (in Persian).
shojaei, V. Amirshahi, M. Abdolvand, N. (2019). Designing Customer Brand Engagement Model in Social Networks Highlighting Antecedents and Consequences Using Meta-Synthesis Method. Brand Management, 6(4), 15-64 (in Persian).
Singh, K. S. D. Islam, A. & Ariffin, K. H. K. (2014). The relationship between corporate social responsibility and brand image-a review. Advances inEnvironmental Biology, 430-436.
Taghavifard, M. T. Mahdinasab, S. Nasehifar, V. & Bamdadsoofi, J. (2018). Corporate branding model in the mobile operator industry (As a case: Hamrah-e-Avval). Journal of Brand Management, 5(2), 83-117(in Persian).
Tingchi Liu, M. I. Anthony Wong, G. Shi, R. Chu L. & Brock, J. (2014). The Impact of Corporate Social Responsibility (CSR) Performance and Perceived Brand Quality on Customer-Based Brand Preference. Journal of Services Marketing, 28(3), 181-194.
Tiago, Z. (2018). The Impact of Online Brand Community Characteristics on Customer Engagement: A Solicitation of Stimulus-Organism-Response Theory. Telematics and Informatics, 102(1), 1–45.
Tuhin, M. H. (2014). Does Corporate Social Responsibility Expenditure Affect Financial Performance of Islamic Banks in Bangladesh? Middle East Journal of Business, 9(2), 44-50 (in Persian).
Turan, G. & Hoxhaj, J. (2017). Corporate Social Responsibility (CSR); Attitudes of Foreign Enterprises in Post-Communism Society: Case of Albania. Journal of European Social Research, 1(2), 24-39.