اسماعیلپور، مجید؛ صیادی، امرالله؛ دلواری احمدپور، مرضیه؛ موسوی شورگلی، سولماز. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطه اعتبار برند. فصلنامه تحقیقات نوین بازاریابی، 7(4): 57-76.
حافظنیا، محمدرضا،(1395). روش در تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت.
حقیقی نسب، منیژه. و یزدانی، حمیدرضا. و مرادی، الهام. (1390)، تأثیر ارزشهای برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل). چشمانداز مدیریت بازرگانی، 8، صفحات 27-45.
خاکی، غلامرضا،.(1392) روش تحقیق در علوم تربیتی و روانشناسی، انتشارات دانشگاه تهران.
خدادادحسینی، حمید و رضوانی، مهران،(1391). مدیریت جامع برند: (مکاتب، ارزشگذاری و توسعه برند ملی)، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، پور اشرف، یاسان الله، سایهمیری، کوروش و قهری شیرینآبادی، الهه، رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 21، زمستان 1392.
رحیم نیا، فریبرز و پویا، فخریه. (1394). تأثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده. اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها.
رشیدی، حسن و رحمانی، زینالعابدین. برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری، مجله اقتصادی شمارههای 9 و 10، آذر و دی 1392، صفحات 65-80.
روستا، احمد. ونوس، داور؛ و ابراهیمی، عبدالحمید. (1393). مدیریت بازاریابی (چاپ دوازدهم). تهران: انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
عزیزی، شهریار؛ جمالی کاپک، شهرام؛ رضایی، مرتضی (1391) بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری پدیدآورده (ها): تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 7
فرهادی، علی، ارزیابی تأثیرات تجربه برند، اعتماد و رضایت، در ایجاد وفاداری به برند، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت چالشها و راهکارها، شیراز، مرکز همایشهای علمی همایش نگار، 1393
لین کلر، کوین، 1389،«مدیریت استراتژیک برند»، ترجمه عطیه بحطایی، سیته، چاپ اول، تهران.
موزیری قیری، محمد، ری شهری تنگستانی، نوید، بهرامیان، جاسم. برند و برندسازی با تأکید بر بازار ایران، چهارمین کنفرانس مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک، شیراز، مرداد 1394.
موسوی، سید نجمالدین؛ صابر تقی پور و معصومه مؤمنی منفرد (1399). طراحی مدل خونسردی برند با روش داده بنیاد؛ مطالعة موردی برندهای تندمصرف کسبوکارهای کوچک و متوسط. فصلنامه علمی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دهم، شماره اول، شماره پیاپی 36.
Anik Lalin, Johnny Miles & Ryan Hauser, (2017), “A General Theory of Coolness,” Darden Case
No. UVA-M-0953.
Azizi, Shahriar; Jamali Kapak, Shahram; Rezaei, Morteza (2012) Investigating the relationship
between brand equity and brand personality and customer compatibility (s): Modern Marketing
Research, No. 7(in Persian).
Dehghani Soltani, Mehdi, Mohammadi, Esfandiar, Poor Ashraf, Yasanollah, Sayehmiri, Kourosh and
Ghahri Shirinabadi, Elaheh, Structural Equation Modeling Approach in Explaining the Effect of
Experience, Trust and Brand Loyalty on Brand Equity, Journal of Marketing Management, No.
21, Winter 2013. (in Persian).
Farhadi, Ali, Evaluating the Impacts of Brand Experience, Trust and Satisfaction, in Creating Brand
Loyalty, 2nd International Conference on Management of Challenges and Solutions, Shiraz,
Scientific Conference Center, 2014(in Persian).
Fishbein, M, Ajzen, I. 1975. Belief, Attitude, Intention, and Behavior: an Introduction to Theory and
Research. Addison-Wesley Publishing Company. Reading, MA.
Gladwell, Malcolm (1997), “The Coolhunt,” The New Yorker (March 17), 78–87.
Hafeznia, M. (2016) Method in research in humanities, Samat Publications.76(in Persian).
Haghighinasab, m. And Yazdani, H. And Moradi, A. (2011), The Impact of Brand Values
onRelationship Performance in B2B Markets (Case Study: Shuttle Company). Business
Management Perspectives, 8, pp. 27-45. (in Persian).
Ismailpour, Majid; Sayadi, Amrullah; Delvari Ahmadpour, Marzieh; Mousavi Shorgoli, Solmaz.
(2019). The impact of corporate social responsibility on brand loyalty through brand credibility.
Journal of Modern Marketing Research, 7 (4): 57-76(in Persian).
Jeon, M.M. Lee, S. Jeong, M. (2019). Perceived corporate social responsibility and
customers'behaviors in the ridesharing service industry. Journal of Hospitality Management, 84,
102341.
Jin, N. Lee, S. & Huffman, L. (2012). Impact of restaurant experience on brand image and customer
loyalty: moderating role of dining motivation. Journal of Travel & Tourism Marketing, 29(6),
532–551.
Kapferer, J.N. 2008. The New Strategic Brand Management: Creating and Sustainingbrand Equity
Long-term. Kogan Page, London.
Katler, P. & K. L. Keller (2006), Marketing Management, 12th Edition, Upper Saddle River, NJ:
Prentice Hall.
Khaki, Gh. (2013) Research Methods in Educational Sciences and Psychology, University of Tehran
Press.
Khodadad Hosseini, Hamid and Rezvani, Mehran, (2012). Comprehensive Brand Management:
(Schools, National Brand Valuation and Development), Tehran: Cultural Research Office. (in
Persian).
Lynn Keller, Quinn, 2010, "Strategic Brand Management", translated by Atieh Behtaei, Site, first
edition, Tehran. (in Persian).
Mousavi, Seyed Najmuddin; Saber Taghipour and Masoumeh Momeni Monfared (1399). Designing a
brand coolness model with the data foundation method; A case study of high-consumption brands
of small and medium-sized businesses. Journal of Modern Marketing Research. Tenth year, first
issue, consecutive issue) 36 (Spring 1399). (in Persian).
Moziri Ghiri, Mohammad, Rey Shahri Tangestani, Navid, Bahramian, Jasem. Branding and Branding
with Emphasis on the Iranian Market, Fourth Conference on Strategic Management and
Sustainable Economy, Shiraz, August 2015. (in Persian).
Nancarrow, Clive, Pamela Nancarrow, and Julie Page (2003(“An Analysis of the Concept of Cool
and Its Marketing Implications,”Journal of Consumer Behaviour, 1 (4), 311–22.
Odoom, R. & Mensah, P. (2019). Brand orientation and brand performance in SMEs: The moderating
effects of social media and innovation capabilities. Management Research Review, 155-171.
Post, R.S. 2008. Global Brand Integrity Management: How to Protect Your Product in Today's
Competitive Environment. McGraw-Hill, New York.
Rahimnia, Fariborz, and Pouya, Fakhrieh. (2015). The effect of buyer attitude on brand value through
the quality of buyer-seller relationship. First National Conference on Marketing Opportunities
Challenges. (in Persian).
Rashidi, Hassan and Rahmani, Zina al-Abedin. Brand and its effect on customer loyalty, Economic
Magazine Nos. 9 and 10, December and December 2013, pp. 65-80. (in Persian).
Rusta, Ahmad Venus, referee. And Ebrahimi, Abdul Hamid. (2014). Marketing Management (Twelfth
Edition). Tehran: Publications of the Organization for the Study and Compilation of University
Humanities Books (Position). (in Persian).
Wang, Y. C. & Lang, C. (2019). Service employee dress: Effects on employee-customer interactions
and customer-brand relationship at full-service restaurants. Journal of Retailing and Consumer
Services, 50, 1-9.
Warren Caleb, Rajeev Batra, Sandra Maria Correia Loureiro,and Richard P. Bagozzi(2019). Brand
Coolness. Journal of Marketing, American Marketing Association.
Warren, C. Pezzuti, T. & Shruti Koley. S. (2018), Is being emotionally inexpressive cool? Journal of
Consumer Psychology, 28(4), 560–77.
Woollaston, B. V. (2014) How do you define ‘cool?’ Scientists conduct study to describe traits, Mail
Online.