نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، محمد طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]

ا

  • ابراهیمی، مهدی مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
  • احمدی، اکرم طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
  • ازنب، الهام ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • اسماعیلی، یاسمن ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • اکبری، محسن بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
  • امامعلی پور، زهرا تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • امیرشاهی، میراحمد طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
  • امینی، علیرضا الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
  • ایدی، محمد فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]

ب

  • باشکوه، محمد طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
  • بخشی زاده برج، کبری نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • بشیرپور، مهدی نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • بلور پارسا، محمد رضا بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
  • بنی مهد، بهمن طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • بیگدلی، امیر ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]

پ

  • پورسلیمی، مجتبی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]

ت

  • ترابی، محمدامین بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]

ح

  • حاجیان فروشانی، یاسمن پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
  • حامدی، ارکیده بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • حسین زاده، علی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • حقیقی نسب، منیژه تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • حیدرزاده، کامبیز ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • خدیور، آمنه طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
  • خسروی، ابوالفضل نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • خسروی، سامیه تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • خلیل نژاد، شهرام رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • خون سیاوش، محسن ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]

د

  • دانایی، حبیب الله طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]

ر

  • رجائی، محسن نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
  • رحیمی کلور، حسین تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • رزمی، زهرا ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
  • رضائیان آستانه، محدثه رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
  • رضایی حاجی ابادی، جواد تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • رکاب، مسعود تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • رنجبر، احد نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
  • رنجبران، علیرضا ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]

ز

  • زرین فرد، نرگس تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]

س

  • ستوده، علی الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
  • سنگری، نگین تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
  • سیدامیری، نادر ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • سیف اللهی، ناصر تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]

ش

  • شاطریان، محسن تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
  • شافعیان، نیلوفر طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • شاه آبادی، ابوالفضل تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
  • شایسته، حسین بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
  • شیرنژادمغانلو، مصطفی تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
  • شیری، اردشیر فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]

ع

  • عبدالوند، محمدعلی ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
  • عظامی، الهه ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
  • عیوضی نژاد، سلمان بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]

غ

  • غریب نواز، نادر طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
  • غفاری، محمد بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]

ف

  • فارغ، سید علی پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
  • فرهادی، الناز بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • فهیم، عیسی طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]

ق

  • قاسمی نامقی، محمد طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
  • قنبری، میلاد رابطه بازی‌وارسازی و هم‌آفرینی برند با میانجی‌گری مدل کسب‌وکار پایدار در پلتفرم‌ها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]

ک

  • کاظمی، علی تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • کریمی علویجه، محمد رضا تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
  • کیانی سلمی، صدیقه تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]

م

  • مامی، شکوفه فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
  • محمدشفیعی، مجید تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
  • مشبکی، اصغر بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
  • ممیز، آیت الله بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • مولائی یگانه، الهه بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
  • میقانی، سمانه طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]

ن

  • نکوئی زاده، مریم الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]

و

  • واعظی، مهدی تبیین و رتبه‌بندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]