آ
-
آقایی، محمد
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگها از طریق توسعه سرمایههای فکری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 15-45]
-
احمدی، اکرم
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
-
ازنب، الهام
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
اسماعیلی، یاسمن
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
اکبری، محسن
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
-
امامعلی پور، زهرا
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
امیرشاهی، میراحمد
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
-
امینی، علیرضا
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
-
ایدی، محمد
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
ب
-
باشکوه، محمد
طراحی مدل مفهومی خونسردی برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 119-150]
-
بخشی زاده برج، کبری
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
بشیرپور، مهدی
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
بلور پارسا، محمد رضا
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
-
بنی مهد، بهمن
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
بیگدلی، امیر
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
پ
-
پورسلیمی، مجتبی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
ت
-
ترابی، محمدامین
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
ح
-
حاجیان فروشانی، یاسمن
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
-
حامدی، ارکیده
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
حسین زاده، علی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
حقیقی نسب، منیژه
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
حیدرزاده، کامبیز
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
خدیور، آمنه
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
-
خسروی، ابوالفضل
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
خسروی، سامیه
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
خلیل نژاد، شهرام
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
خوش طینت، بهناز
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
خون سیاوش، محسن
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
د
-
دانایی، حبیب الله
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
ر
-
رجائی، محسن
نگاشت شبکه تداعیات برند پیامرسانهای داخلی (موردمطالعه: پیامرسان سروش) [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 127-167]
-
رحیمی کلور، حسین
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
رزمی، زهرا
ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 157-180]
-
رضائیان آستانه، محدثه
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
-
رضایی حاجی ابادی، جواد
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
رکاب، مسعود
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
رنجبر، احد
نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرفکنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 151-182]
-
رنجبران، علیرضا
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
ز
-
زرین فرد، نرگس
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
س
-
ستوده، علی
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
-
سنگری، نگین
تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیهای الکترونیکی (eWom) بر شکلگیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 15-44]
-
سیدامیری، نادر
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
سیف اللهی، ناصر
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
ش
-
شاطریان، محسن
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
-
شافعیان، نیلوفر
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر درجه مشتریمداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-68]
-
شایسته، حسین
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
-
شیرنژادمغانلو، مصطفی
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 213-260]
-
شیری، اردشیر
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
ع
-
عبدالوند، محمدعلی
ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-230]
-
عظامی، الهه
ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورمهای اقتصاد اشتراکی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 83-125]
-
عیوضی نژاد، سلمان
بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 47-82]
غ
-
غریب نواز، نادر
طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 53-86]
-
غفاری، محمد
بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان) [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 183-230]
ف
-
فارغ، سید علی
پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطهای به مدیریت برند [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 69-118]
-
فرهادی، الناز
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
فهیم، عیسی
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
ق
-
قاسمی نامقی، محمد
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 171-226]
-
قنبری، میلاد
رابطه بازیوارسازی و همآفرینی برند با میانجیگری مدل کسبوکار پایدار در پلتفرمها [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 87-127]
ک
-
کاظمی، علی
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
کریمی علویجه، محمد رضا
تأثیر ارزشهای مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-51]
-
کیانی سلمی، صدیقه
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
م
-
مامی، شکوفه
فهم فرآیند شکلگیری برند هراسی در بین مشتریان شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 119-156]
-
محمدشفیعی، مجید
تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 89-118]
-
مشبکی، اصغر
بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزشهای خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-88]
-
ممیز، آیت الله
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
مولائی یگانه، الهه
بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرفکننده و عشق به برند [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 169-211]
-
میقانی، سمانه
طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-54]
ن
-
نکوئی زاده، مریم
الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 227-269]
و
-
واعظی، مهدی
تبیین و رتبهبندی ابعاد جذابیت و ارتقای برند کارفرما در هتلداری شهر کاشان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 129-169]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد