آ
-
آموزش عالی
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
آمیختگی کارکنان
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
ا
-
اتحاد برند
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
اتحاد ترفیع
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
احساس
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
احیای برند
عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
-
ارزش برند
اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
-
ارزش فایدهگرایانه
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
-
ارزش لذتگرایانه
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
ارزش ویژۀ برند کارمندمحور
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
اصالت برند
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
-
اصالت برند
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
اعتماد
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
-
انتقامگیری مشتری
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
انتقامگیری مصرفکننده
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
ب
-
باورپذیری تبلیغ
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
برند
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
-
برندسازی
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
برندسازی
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
-
برندسازی دانشگاهی
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
برندسازی شخصی
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
-
برندسازی شخصی
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
برندسازی شخصی کارمند
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
برندسازی کارفرما
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
برندسازی کارفرما
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
-
برند فروشگاهی
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
برندگذاری مجدد
عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
-
برند لوکس
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
-
برند ملی
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
برندهای گورستانی
عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
-
برند ورزشی
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
پ
-
پرسونای برند
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
ت
-
تامین نیروی انسانی
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
تاییدکننده مشهور
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
تبلیغات
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
-
تبلیغات آنلاین
اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
-
تحلیل دلفی فازی
عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
-
تداعیبرند
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
-
تصویر برند
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
تصویر برند
اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
-
تصویربرند
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
-
تعهد به برند
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
-
تمایل به انتقامگیری
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
تمایل به خرید الکترونیکی
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
-
تنفر از برند
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
ج
-
جایگاهیابی برند
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
-
جنسیت برند
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
جهت گیری بازار درونی
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
چ
-
چارچوب انتخاب شریک
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
چارچوب پیشاند تصمیم پسایند
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
ح
-
حمایتهای سازمانی ادراک شده
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
د
-
دانش برند
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
دانشگاه
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
درگیری برند
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
ر
-
رضایت ارتباطات داخلی
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
-
رضایت مشتری
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
-
رفتار انتقامی
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
رفتار شهروندی برند
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
رفتار شوق محور
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
رفتار مصرفکننده
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
-
رفتارهای ارتباطی منابع انسانی
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
رفتارهای برندساز منابع انسانی
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
روش دادهبنیاد
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
روش مرور نظاممند ادبیات
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
ش
-
شبکههای اجتماعی
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
-
شخصیت برند
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
شدت استفاده از شبکه اجتماعی
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
ص
-
صنعت بیمه
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
صنعت پوشاک
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
ع
-
عدم مسئولیت اجتماعی
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
-
عشق به برند
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
عملکرد شرکت
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
ف
-
فاصله اجتماعی
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
-
فراترکیب نظریهساز
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
فرش
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
فناوری اطلاعات
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
ق
-
قابلیت اطمینان خرده فروش
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
قابلیت بازاریابی محصولمحور
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
-
قابلیت بازاریابی مشتریمحور
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
-
قابلیتهای بازاریابی
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
-
قصد تداوم استفاده
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
-
قصد خرید
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
ک
-
کووید19
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
م
-
مدل چند سطحی
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
مرور نظاممند
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
-
مسئولیت اجتماعی
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
-
مسئولیتپذیری
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
ن
-
نتنوگرافی
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
-
نظام بانکداری تجاری
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
نگرش به تاییدکننده مشهور
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
و
-
واکاوی
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
-
وفاداری مشتری
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
-
وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
ه
-
هواداری برند
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
-
هویت یابی با برند
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
هویتیابی مصرفکننده بابرند
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد