نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • آمیختگی کارکنان بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]

ا

  • اتحاد برند شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • اتحاد ترفیع شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • احساس برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • احیای برند عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
  • ارزش برند اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
  • ارزش فایده‌گرایانه ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
  • ارزش لذت‌گرایانه ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
  • ارزش ویژه برند تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • ارزش ویژۀ برند کارمندمحور مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • اصالت برند فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
  • اصالت برند تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • اعتماد بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
  • انتقام‌گیری مشتری ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • انتقام‌گیری مصرف‌کننده ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]

ب

  • باورپذیری تبلیغ سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • برند ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
  • برندسازی طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • برندسازی ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
  • برندسازی دانشگاهی پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • برندسازی شخصی فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
  • برندسازی شخصی طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • برندسازی شخصی کارمند طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • برندسازی کارفرما طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • برندسازی کارفرما بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
  • برند فروشگاهی برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • برندگذاری مجدد عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
  • برند لوکس بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
  • برند ملی برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • برندهای گورستانی عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
  • برند ورزشی تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]

پ

  • پرسونای برند واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]

ت

  • تامین نیروی انسانی طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • تاییدکننده مشهور سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • تبلیغات واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
  • تبلیغات آنلاین اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
  • تحلیل دلفی فازی عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
  • تداعی‌برند بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
  • تصویر برند سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • تصویر برند اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
  • تصویربرند ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
  • تعهد به برند بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
  • تمایل به انتقام‌گیری ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • تمایل به خرید الکترونیکی بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
  • تنفر از برند ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]

ج

  • جایگاه‌یابی برند فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
  • جنسیت برند نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • جهت گیری بازار درونی مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]

چ

  • چارچوب انتخاب شریک شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • چارچوب پیشاند تصمیم پسایند ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]

ح

  • حمایت‌های سازمانی ادراک شده بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]

د

  • دانش برند مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • دانشگاه پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • درگیری برند نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]

ر

  • رضایت ارتباطات داخلی بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
  • رضایت مشتری تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
  • رفتار انتقامی ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • رفتار شهروندی برند مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • رفتار شوق محور نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • رفتار مصرف‌کننده تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
  • رفتارهای ارتباطی منابع انسانی طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • رفتارهای برندساز منابع انسانی طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • روش داده‌بنیاد طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • روش مرور نظام‌مند ادبیات شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
  • شخصیت برند تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • شدت استفاده از شبکه اجتماعی بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]

ص

  • صنعت بیمه طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • صنعت پوشاک بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]

ع

  • عدم مسئولیت اجتماعی ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
  • عشق به برند نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • عملکرد شرکت تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]

ف

  • فاصله اجتماعی بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
  • فراترکیب نظریه‌ساز پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • فرش برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • فناوری اطلاعات فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]

ق

  • قابلیت اطمینان خرده فروش برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • قابلیت‌ بازاریابی محصول‌محور تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
  • قابلیت‌ بازاریابی مشتری‌محور تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
  • قابلیت‌های بازاریابی فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
  • قصد تداوم ‌استفاده ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
  • قصد خرید سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]

ک

  • کووید19 بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]

م

  • مدل چند سطحی طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • مرور نظاممند ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
  • مسئولیت اجتماعی ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
  • مسئولیت‌پذیری تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]

ن

  • نتنوگرافی واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
  • نظام بانکداری تجاری طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • نگرش به تاییدکننده مشهور سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]

و

  • واکاوی ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
  • وفاداری مشتری تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
  • وفاداری مشتریان بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]

ه

  • هواداری برند بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
  • هویت یابی با برند مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • هویت‌یابی مصرف‌کننده بابرند بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]