نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • آگاهی از برند مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]

ا

  • اجتماع مجازی برند بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
  • ارتباطات برند مصرف‌کننده بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
  • ارزش استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
  • ارزش ادراک شده تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • ارزش برتر تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • ارزش تجربی مشتری تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
  • ارزش درک‌شده رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
  • ارزش درک‌شده توسط مشتری تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • ارزش لذتگرایانه تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • ارزش نمادین تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • ارزش هزینهای تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • ارزش ویژه برند پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • ارزش ویژه برند بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
  • ارزش ویژه برند مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • اسم برند بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
  • اسم محصول بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
  • اشتیاق برند بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
  • اعتماد به برند پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • اعتماد به تخصص بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
  • اقتصادهای نوظهور پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]

ب

  • بازار شرکتی پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • بازاریابی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
  • بازاریابی تجربی تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
  • بازاریابی مکان مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • برند شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • برند بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
  • برند مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • برند تقلیدی تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • برند خیرخواه بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • برند رسانه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • برند سازی داخلی نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
  • برند شهری مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • برند فروشگاهی تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • برند کارفرما تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • بشارت برند بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]

پ

  • پیام‌رسان‌های موبایلی استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
  • پیشبرد فروش بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]

ت

  • تئوری ارتباط مشتری-برند طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • تئوری هویت برند-مشتری طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • تبلیغات توصیه ای بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
  • تداعی برند مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • تصویر برند شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • تصویر شرکت رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
  • تعاملات مشتریان بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
  • تعمیم برند طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • تمایل به ترک خدمت نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]

ج

  • جامعه برند تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • جامعه ی برند پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]

ذ

  • ذهنیت رایطه‌گرایی و ویژگی‏ گرا تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]

ر

  • رسانه اجتماعی پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • رسانه‌های اجتماعی استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
  • رضایت مشتری تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • رفتار خرید تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • رفتار شهروندی سازمانی تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • روش نردبانی رویکرد وسیله-هدف استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
  • ریسک کارکردی تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]

س

  • سازمان صداوسیما شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • سبک زندگی والس بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • سیستم دینامیک مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]

ش

  • شخصیت برند بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
  • شخصیت برند تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
  • شرایط ارزش ویژه برند شرکتی پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • شهرت برند بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
  • شهرت شرکت بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]

ص

  • صمیمیت برند بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]

ع

  • عجین شدن کارمندان تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • عوامل فردی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
  • عوامل مربوط به پیام شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
  • عوامل مربوط به محیط اجتماعی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]

ف

  • فعالیت‌های خلق ارزش تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • فعالیت های خلق ارزش پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]

ق

  • قصد خرید برند بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • قصد خرید مجدد تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • قومیت بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]

ک

  • کیفیت ادراک‌شده مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • کیفیت خدمات رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]

گ

  • گردشگری شهری مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]

م

  • محصولات با فناوری پیشرفته بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • محصولات پرچرخش طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • مدیریت برند شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • مدیریت شهری مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • مسئولیت‌پذیری اقتصادی شرکت بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
  • مصاحبه عمیق طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • منافع درک شده بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]

ن

  • نظریه‌پردازی داده‌بنیاد پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • نظریه داده بنیاد طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • نگرش به برند بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • نگهداشت کارمندان تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • نمادهای آوایی بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]

و

  • وفاداری برند رقیب بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
  • وفاداری به برند بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • وفاداری به برند پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • وفاداری به برند تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • وفاداری به برند مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • وفاداری پایدار برند بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
  • وفاداری مشتری رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]

ه

  • هزینه تعویض شرکت رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
  • هواخواهی برند طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • هواخواهی هماهنگ برند طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • هواخواهی وسواسی برند طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • هویت‌پذیری برند بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
  • هویت سازمانی نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]