آ
-
آگاهی از برند
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
آگاهی از برند
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
ا
-
اجتماع مجازی برند
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
-
ارتباطات برند مصرفکننده
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
-
ارزش
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
-
ارزش ادراک شده
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
ارزش برتر
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
ارزش تجربی مشتری
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
-
ارزش درکشده
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
-
ارزش درکشده توسط مشتری
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
ارزش لذتگرایانه
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
ارزش نمادین
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
ارزش هزینهای
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
ارزش ویژه برند
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
-
ارزش ویژه برند
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
اسم برند
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
-
اسم محصول
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
-
اشتیاق برند
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
-
اعتماد به برند
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
اعتماد به تخصص
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
-
اقتصادهای نوظهور
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
ب
-
بازار شرکتی
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
بازاریابی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
-
بازاریابی تجربی
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
-
بازاریابی مکان
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
برند
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
برند
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
-
برند
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
برند تقلیدی
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
-
برند خیرخواه
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
برند رسانه
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
برند سازی داخلی
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
-
برند شهری
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
برند فروشگاهی
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
برند کارفرما
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
بشارت برند
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
پ
-
پیامرسانهای موبایلی
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
-
پیشبرد فروش
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
ت
-
تئوری ارتباط مشتری-برند
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
تئوری هویت برند-مشتری
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
تبلیغات توصیه ای
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
-
تحلیل سلسلهمراتبی فازی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
-
تداعی برند
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
تصویر برند
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
تصویر شرکت
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
-
تعاملات مشتریان
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
-
تعمیم برند
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
تمایل به ترک خدمت
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
ج
-
جامعه برند
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
جامعه ی برند
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
ذ
-
ذهنیت رایطهگرایی و ویژگی گرا
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
ر
-
رسانه اجتماعی
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
رسانههای اجتماعی
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
-
رضایت مشتری
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
رفتار خرید
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
روش نردبانی رویکرد وسیله-هدف
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
-
ریسک کارکردی
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
س
-
سازمان صداوسیما
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
سبک زندگی والس
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
سیستم دینامیک
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
ش
-
شخصیت برند
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
-
شخصیت برند
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
-
شرایط ارزش ویژه برند شرکتی
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
شرایط اطمینان و عدماطمینان
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
-
شهرت برند
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
-
شهرت شرکت
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
ص
-
صمیمیت برند
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
ع
-
عجین شدن کارمندان
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
عوامل فردی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
-
عوامل مربوط به پیام
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
-
عوامل مربوط به محیط اجتماعی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
ف
-
فعالیتهای خلق ارزش
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
فعالیت های خلق ارزش
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
ق
-
قصد خرید برند
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
قصد خرید مجدد
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
قومیت
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
ک
-
کیفیت ادراکشده
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
کیفیت خدمات
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
گ
-
گردشگری شهری
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
م
-
محصولات با فناوری پیشرفته
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
محصولات پرچرخش
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
مدیریت برند
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
مدیریت شهری
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
مسئولیتپذیری اقتصادی شرکت
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
-
مصاحبه عمیق
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
منافع درک شده
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
ن
-
نظریهپردازی دادهبنیاد
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
نگرش به برند
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
نگهداشت کارمندان
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
نمادهای آوایی
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
و
-
وفاداری برند رقیب
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
-
وفاداری به برند
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
وفاداری به برند
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
وفاداری به برند
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
وفاداری به برند
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
وفاداری پایدار برند
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
-
وفاداری مشتری
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
ه
-
هزینه تعویض شرکت
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
-
هواخواهی برند
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
هواخواهی هماهنگ برند
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
هواخواهی وسواسی برند
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
هویتپذیری برند
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
-
هویت سازمانی
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد