دوره و شماره: دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 37، فروردین 1403، صفحه 1-280 

مقاله پژوهشی

استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی

صفحه 13-58

10.22051/bmr.2024.45061.2515

آیدا شیوا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ میراحمد امیرشاهی؛ محمدرحیم اسفیدانی


تحلیل محتوای مقالات فصلنامه علمی مدیریت برند طی دوره 9 ساله (1401-1393)

صفحه 215-254

10.22051/bmr.2024.44006.2474

پیام پاسلاری؛ علی شفیعی؛ سعید قریشوندی؛ حسام الدین کمال زاده تختی