دوره و شماره: دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 38، شهریور 1403 

مقاله پژوهشی

ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

10.22051/bmr.2021.36775.2180

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم


آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری

10.22051/bmr.2024.44439.2490

نسترن احقاقی؛ سجاد نقدی؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان


شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

10.22051/bmr.2023.42352.2412

سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی