نمایه نویسندگان

آ

  • آقامولایی، فاطمه نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • آلبونعیمی، ابراهیم تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
  • آندرواژ، لیلا تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • اثنی عشری اصفهانی، عرفان مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • اخوان خرازیان، مریم اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
  • اسفیدانی، محمدرحیم شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • اسکندری، نفیسه برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • اسماعیل پور، مجید سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • اصغری نجیب، مریم واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
  • اکبری، پیمان بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
  • امامی، مریم تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • امینی، علیرضا ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]

ب

  • بحرینی‌زاد، منیژه سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • بلندپرواز، محمدامین ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • بیات، صابر بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]

پ

  • پرچمی سرقین، مریم شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • پودات، محمدعلی بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
  • پورسعید، محمدمهدی بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]

ت

  • ترک زاده، جعفر پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]

ح

  • حاجی پور، بهمن تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
  • حبیبی پور، نازنین ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
  • حسن پور، اکبر طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • حقیقی نسب، منیژه ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]

خ

  • خدامی، سهیلا نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • خمویی، فرشید طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]

د

  • دادبه، شیوا اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
  • دهقانان، حامد طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • دهقانی زاده، مرضیه بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
  • ده یادگاری، سعید بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
  • دوالی، محمد مهدی بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]

ر

  • رسولی، نسرین بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
  • رعنایی کردشولی، حبیب الله ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • روستا، علیرضا فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]

س

  • سلیمی، قاسم پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • سیدی، الهه بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]

ش

  • شریعت نژاد، علی طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • شیخ آقایی، کلارا فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]

ص

  • صادق، محمدهادی شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • صحت، سعید طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • صدیقی کراده، سارا ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]

ع

  • عبیات، علی بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
  • عزیزی، شهریار شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
  • عسکری فر، کاظم ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
  • علی پور، سیما واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]

ف

  • فاطمی، فرزانه تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
  • فیض، داود واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]

ک

  • کریمی علویجه، محمد رضا طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
  • کیماسی، مسعود شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]

م

  • محمدحسینی، زهرا سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
  • محمدی، مهدی پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
  • محمدی نسب، مهدی برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
  • موسوی، سیدنجم الدین عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
  • موسوی کاشی، زهره ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]

ن

  • نظری، شهرام تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • نعامی، عبداله فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
  • نوروزی، حسین نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
  • نوروزی، حسین طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
  • نوروزی سید حسینی، رسول تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
  • نیکیان، ستاره تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]

و

  • وکیلی، یوسف طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]

ه

  • هاشمی، کاظم طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
  • یزدان شناس، مهدی مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
  • یزدی جوشقانی، مصطفی پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]