آ
-
آقامولایی، فاطمه
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
آلبونعیمی، ابراهیم
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
-
آندرواژ، لیلا
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
اثنی عشری اصفهانی، عرفان
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
اخوان خرازیان، مریم
اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
اسکندری، نفیسه
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
اسماعیل پور، مجید
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
اصغری نجیب، مریم
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
-
اکبری، پیمان
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
-
امامی، مریم
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
امینی، علیرضا
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
ب
-
بحرینیزاد، منیژه
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
بلندپرواز، محمدامین
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
بیات، صابر
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
پ
-
پرچمی سرقین، مریم
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
پودات، محمدعلی
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
-
پورسعید، محمدمهدی
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
ت
-
ترک زاده، جعفر
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
ح
-
حاجی پور، بهمن
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
-
حبیبی پور، نازنین
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
-
حسن پور، اکبر
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
حقیقی نسب، منیژه
ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظاممند [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 13-58]
خ
-
خدامی، سهیلا
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
خمویی، فرشید
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
د
-
دادبه، شیوا
اثر تبلیغات آنلاین بر ارتقای قصد خرید مصرف کنندگان زعفران [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-84]
-
دهقانان، حامد
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
دهقانی زاده، مرضیه
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
-
ده یادگاری، سعید
بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 179-220]
-
دوالی، محمد مهدی
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
ر
-
رسولی، نسرین
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
-
رعنایی کردشولی، حبیب الله
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
روستا، علیرضا
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
س
-
سلیمی، قاسم
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
سیدی، الهه
بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکههای اجتماعی در طی پاندمی COVID-19 [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 221-254]
ش
-
شریعت نژاد، علی
طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
شیخ آقایی، کلارا
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
ص
-
صادق، محمدهادی
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
صحت، سعید
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
صدیقی کراده، سارا
ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیتپذیری اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 79-114]
ع
-
عبیات، علی
بررسی تاثیر رضایت از ارتباطات داخلی بر آمیختگی کارکنان، حمایت-های سازمانی ادراک شده و برندسازی کارفرما (مطالعه موردی: بانک مسکن استان یزد) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 143-184]
-
عزیزی، شهریار
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
-
عسکری فر، کاظم
ارائه مدلی برای تبیین انتقامگیری مشتری [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 105-142]
-
علی پور، سیما
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
ف
-
فاطمی، فرزانه
تاثیر قابلیت بازاریابی مشتریمحور بر عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیت بازاریابی محصولمحور [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 43-78]
-
فیض، داود
واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوجگیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 13-42]
ک
-
کریمی علویجه، محمد رضا
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
-
کیماسی، مسعود
شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظاممند ادبیات [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 138-115]
م
-
محمدحسینی، زهرا
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 13-54]
-
محمدی، مهدی
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
-
محمدی نسب، مهدی
برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 139-186]
-
موسوی، سیدنجم الدین
عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 111-142]
-
موسوی کاشی، زهره
ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینهای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکههای اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزشهای فایدهگرایانه و ارزشهای لذتگرایانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 185-240]
ن
-
نظری، شهرام
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
نعامی، عبداله
فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 187-214]
-
نوروزی، حسین
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرفکننده [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 86-137]
-
نوروزی، حسین
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 241-287]
-
نیکیان، ستاره
تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 177-210]
و
-
وکیلی، یوسف
طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش دادهبنیاد [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 139-179]
ه
-
هاشمی، کاظم
طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 13-64]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 143-178]
-
یزدان شناس، مهدی
مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمندمحور [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 59-104]
-
یزدی جوشقانی، مصطفی
پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریهسازِ یافتههای پژوهشی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 66-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد