آ
-
آقازاده، هاشم
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
ا
-
ابراهیم زاده، مهدی
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
ارژنگ، محمد
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
-
اسلامی، رویا
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
اشکانی، مهدی
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
-
اصانلو، بهاره
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
-
ایران نژاد پاریزی، مهدی
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
ایرانی، حمیدرضا
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
ب
-
بازرگان، کاوه
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
باقری، صدیقه
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
-
بخشی زاده برج، کبری
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
بخشی زاده برج، کبری
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
پ
-
پارسا، سمانه
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
پوردهقان، عادل
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
ح
-
حدادی، سپیده
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
-
حسین زاده، علی حسین
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
-
حسین زاده شهری، معصومه
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
-
حقیقی کفاش، مهدی
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
حقیقی نسب، منیژه
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
حمیدی زاده، علی
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
خ
-
خبیر، طیبه
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
-
خدامی، سهیلا
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
د
-
داورپناه کیاسرائی، فاطمه
تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
-
داورزنی، ناصر
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
-
دیلمی معزی، پیمان
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
ر
-
رحیم نیا، فریبرز
رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درکشده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
-
رضادوست، مهدی
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
-
روستا، احمد
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
س
-
سالارزهی، حبیب اله
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
-
سلطانی نژاد، نیما
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
سلیمی فرد، خداکرم
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
ص
-
صالح اردستانی، عباس
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
صالحیان فرد، رقیه
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
صلواتیان، سیاوش
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
ط
-
طباطبایی نسب، سید محمد
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
ع
-
عبدالوند، ساره
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
-
علوی، سید مسلم
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
غ
-
غدیری، علیرضا
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
ف
-
فرجام فرد، راضیه
بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]
ق
-
قاسمی، بهروز
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
-
قربانی فاراب، محمد تقی
بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
-
قره چه، منیژه
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
قره چه، منیژه
پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
-
قلی پور، زهرا
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
-
قهرمانی، آمنه
پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
ک
-
کریمی علویجه، محمد رضا
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
م
-
ماه آور پور، فهیمه
بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
-
مبارکی، مسلم
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
-
محمدی فر، یوسف
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریهی دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
-
مرادزاده، عبدالباسط
نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
-
موسوی، سید نجم الدین
تاثیر شرایط اطمینان و عدماطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
ن
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
بررسی اثر برانگیزانندههای خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
-
نرگسیان، عباس
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
-
نظری، مهسا
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
-
نعمتی انارکی، داود
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکههای سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
-
نوروزی، حسین
تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
-
نیکفرجام، مهدی
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد