نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]

ا

  • ابراهیم زاده، مهدی بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • ارژنگ، محمد شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • اسفیدانی، محمدرحیم بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
  • اسلامی، رویا تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • اشکانی، مهدی بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 157-180]
  • اصانلو، بهاره طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]
  • ایران نژاد پاریزی، مهدی پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • ایرانی، حمیدرضا تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]

ب

  • بازرگان، کاوه پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • باقری، صدیقه رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
  • بخشی زاده برج، کبری بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • بخشی زاده برج، کبری استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]

پ

  • پارسا، سمانه طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • پوردهقان، عادل شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]

ح

  • حدادی، سپیده تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
  • حسین زاده، علی حسین بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
  • حسین زاده شهری، معصومه تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 41-64]
  • حقیقی کفاش، مهدی تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • حقیقی نسب، منیژه تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • حمیدی زاده، علی تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • حمیدی زاده، محمد رضا مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • حمیدی زاده، محمدرضا پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]

خ

  • خبیر، طیبه بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
  • خدامی، سهیلا طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 13-40]

د

  • داورپناه کیاسرائی، فاطمه تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 149-180]
  • داورزنی، ناصر استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]
  • درزیان عزیزی، عبدالهادی بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 79-118]
  • دیلمی معزی، پیمان استخراج نقشه ارزش‌های کاربران پیام‌رسان‌های موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 95-122]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 151-172]
  • رضادوست، مهدی تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • روستا، احمد مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]

س

  • سالارزهی، حبیب اله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
  • سعیدنیا، حمیدرضا پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]
  • سلطانی نژاد، نیما تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • سلیمی فرد، خداکرم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 133-160]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]

ص

  • صالح اردستانی، عباس طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • صالحیان فرد، رقیه بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • صلواتیان، سیاوش شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]

ط

  • طباطبایی نسب، سید محمد بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]

ع

  • عبدالوند، ساره مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]
  • علوی، سید مسلم بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]

غ

  • غدیری، علیرضا پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]

ف

  • فرجام فرد، راضیه بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 119-150]

ق

  • قاسمی، بهروز طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 119-148]
  • قربانی فاراب، محمد تقی بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال) [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 13-40]
  • قره چه، منیژه مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • قره چه، منیژه پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-48]
  • قلی پور، زهرا تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]
  • قهرمانی، آمنه پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 65-88]

ک

  • کریمی علویجه، محمد رضا تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]

م

  • ماه آور پور، فهیمه بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-64]
  • مبارکی، مسلم نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
  • محمدی فر، یوسف مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 41-68]
  • مرادزاده، عبدالباسط نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 97-118]
  • موسوی، سید نجم الدین تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 89-106]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-78]
  • نرگسیان، عباس بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 13-36]
  • نظری، مهسا تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 181-214]
  • نعمتی انارکی، داود شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-96]
  • نوروزی، حسین تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان) [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 107-132]
  • نیکفرجام، مهدی مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 123-156]