آ
-
آشنایی با برند
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
ا
-
اثرات کشور مبدأ
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
-
اخلاق
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
-
ارزش ادراک شده
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
-
ارزش ویژه برند
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
-
اعتماد به برند
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
-
اعتماد به برند
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
-
الگوریتم خوشهبندی دو مرحلهای
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
ب
-
بازاریابی کارآفرینانه
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
-
بخشبندی مشتریان
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
-
برند
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
-
برند
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
برندسازی
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
-
برندگذاری
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
-
برند لوکس تقلبی
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
-
برند ملی
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
-
بسته بندی سبز
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
بنگاههای کوچک و متوسط
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
پ
-
پارتو
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
پیچیدگی شناختی
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
ت
-
تئوری جرج کلی
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
-
تداعی برند
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
-
تداعی برند سبز
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
-
تصویر برند سبز
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
-
تقلب
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
-
تولید سبز
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
خ
-
خودروهای ایرانی
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
د
-
دادهکاوی
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
-
دلبستگی به برند
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
ر
-
رابطه مصرفکننده با برند
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
-
رضایت از برند سبز
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
-
رفتار مصرفکننده
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
-
روانشناسی سازههای شخصی
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
-
روانشناسی مصرفکننده از برند
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
ریسک ادراک شده
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
س
-
سنجش
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
ش
-
شخصیت برند
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
ع
-
عشق به برند
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
-
عناصر آمیخته بازاریابی
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
-
عوامل مربوط به برند
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
ق
-
قصد خرید
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
قصد خرید
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
-
قومیت
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
گ
-
گسترش عملکرد کیفیت
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
م
-
مدل RFM
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
-
مدل برندسازی کارآفرینانه
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
-
مدل کانو
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
مشارکت برند
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
ن
-
نظریه سیگنال
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
-
نگرش به بسته بندی سبز
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
نگرش به سمت خرید
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
و
-
واژگان کلیدی: ویژگیهای احساسی و نمادین
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
-
وجهه برند
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
ه
-
همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد