نمایه نویسندگان

آ

  • آجرلو، فاطمه اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 135-168]
  • آذر، عادل رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]

ا

  • ابراهیمی، سید عباس واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم‌آفرینی و هنجارهای ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 5-24]
  • احدی، پری طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]
  • اسفیدانی، محمدرحیم برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
  • اسماعیل پور، مجید تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
  • افجه، سید علی اکبر اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]
  • افراخته، سلیمه تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
  • امیرشاهی، میر احمد برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
  • امیری عقدایی، سید فتح اله ارائه مدل احساسات مصرف‌کنندگان در صنعت بسته‌بندی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
  • انصاری، آذرنوش ارائه مدل احساسات مصرف‌کنندگان در صنعت بسته‌بندی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
  • ایزدی، حمید تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
  • ایوبی یزدی، حمید مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]
  • باقری قره بلاغ، هوشمند واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم‌آفرینی و هنجارهای ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 5-24]
  • بامداد صوفی، جهانیار مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
  • بخشی زاده برج، کبری تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 82-53]
  • برادران سرخابی، زهرا طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]
  • بیات سرمدی، سمانه اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]

پ

  • پورسلیمی، مجتبی بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به‌واسطه‌ی رضایت و نقش تعدیل‌گری هویت برند استفاده‌کنندگان در باشگاه‌های ورزشی درجه‌یک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]

ت

  • ترکمانی، فرزاد واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
  • تقوی فرد، محمد تقی مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
  • توکلی، هدی تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]

ج

  • جعفرزاده کناری، مهدی طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]
  • جلالی، سید مهدی شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]

ح

  • حاجی پور، بهمن طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]
  • حسین زاده شهری، معصومه تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 134-107]
  • حسینی، سید محمود واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
  • حقیقی، محمد برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
  • حمیدی زاده، محمدرضا شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]
  • حیدرزاده، کامبیز طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]

خ

  • خان احمدلو، رضا رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]
  • خداداد حسینی، سید حمید بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
  • خراسانی طرقی، حامد الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 183-216]
  • خرسندی فرد، مجید مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 227-260]
  • خورشیدی، غلامحسین طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]

ذ

  • ذبیحی جامخانه، محسن رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]

ر

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به‌واسطه‌ی رضایت و نقش تعدیل‌گری هویت برند استفاده‌کنندگان در باشگاه‌های ورزشی درجه‌یک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]
  • رضایی، فائزه تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]
  • رمضانی، سارا تأثیر رابطه‌مداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویت‌یابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]

ز

  • زاهدی، فاطمه تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]

س

  • ساکی پور، آذین شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]
  • سروری، تهمینه بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری به‌واسطه‌ی رضایت و نقش تعدیل‌گری هویت برند استفاده‌کنندگان در باشگاه‌های ورزشی درجه‌یک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]
  • سلطانی، مرتضی مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]
  • سلیم، شیرین برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]

ش

  • شاهین، آرش ارائه مدل احساسات مصرف‌کنندگان در صنعت بسته‌بندی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]

ص

  • صابریان، فاطمه طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]

ط

  • طالب پور، مهدی مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف‌کننده‌های نوشابه‌های انرژی‌زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 227-260]
  • طبائیان، ریحانه السادات تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]
  • طباطبایی نسب، زهره طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
  • طباطبایی نسب، سید محمد طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]

ع

  • عاقلی، میثم اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 135-168]
  • عزیزی، شهریار واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]

ق

  • قاسمیان صاحبی، علی بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
  • قره چه، منیژه واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام‌مند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]

ک

  • کردنائیج، اسداله مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]
  • کشاورزی، نیلوفر الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 183-216]

ل

  • لاری، مهناز عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]

م

  • مالکی، شکوفه ارائه مدل احساسات مصرف‌کنندگان در صنعت بسته‌بندی با استفاده از مدل‌سازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
  • محمدشفیعی، مجید تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]
  • محمدیان، محمود عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
  • مشکدانیان، فاطمه تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 134-107]
  • مظلومی، نادر اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]
  • مهدی نسب، سمیرا مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]

ن

  • ناصحی فر، وحید مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
  • نایب زاده، شهناز طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
  • نعلچی کاشی، علیرضا طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]

و

  • وطن پرست، محیا طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]