آ
-
آجرلو، فاطمه
اثر روزنامهنگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 135-168]
-
آذر، عادل
رتبهبندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]
ا
-
ابراهیمی، سید عباس
واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش همآفرینی و هنجارهای ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 5-24]
-
احدی، پری
طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکلگیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازمآرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکتهای صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
-
اسماعیل پور، مجید
تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
-
افجه، سید علی اکبر
اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]
-
افراخته، سلیمه
تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
-
امیرشاهی، میر احمد
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکتهای صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
-
امیری عقدایی، سید فتح اله
ارائه مدل احساسات مصرفکنندگان در صنعت بستهبندی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
-
انصاری، آذرنوش
ارائه مدل احساسات مصرفکنندگان در صنعت بستهبندی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
-
ایزدی، حمید
تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
-
ایوبی یزدی، حمید
مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرفکننده به بازاریابی علتمحور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش همآفرینی و هنجارهای ذهنی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 5-24]
-
بامداد صوفی، جهانیار
مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
-
بخشی زاده برج، کبری
تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 82-53]
-
برادران سرخابی، زهرا
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]
-
بیات سرمدی، سمانه
اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]
پ
-
پورسلیمی، مجتبی
بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری بهواسطهی رضایت و نقش تعدیلگری هویت برند استفادهکنندگان در باشگاههای ورزشی درجهیک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]
ت
-
ترکمانی، فرزاد
واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظاممند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
-
تقوی فرد، محمد تقی
مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
-
توکلی، هدی
تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکتهای حملونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]
ج
-
جعفرزاده کناری، مهدی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرفکنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]
-
جلالی، سید مهدی
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]
ح
-
حاجی پور، بهمن
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرفکنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]
-
حسین زاده شهری، معصومه
تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 134-107]
-
حسینی، سید محمود
واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظاممند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
-
حقیقی، محمد
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکتهای صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]
-
حیدرزاده، کامبیز
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-84]
خ
-
خان احمدلو، رضا
رتبهبندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]
-
خداداد حسینی، سید حمید
بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
-
خراسانی طرقی، حامد
الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 183-216]
-
خرسندی فرد، مجید
مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرفکنندههای نوشابههای انرژیزای ورزشی (ردبول و بلک انرژی) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 227-260]
-
خورشیدی، غلامحسین
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرفکنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 141-182]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیمیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر رابطهمداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویتیابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]
ذ
-
ذبیحی جامخانه، محسن
رتبهبندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 7-40]
ر
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری بهواسطهی رضایت و نقش تعدیلگری هویت برند استفادهکنندگان در باشگاههای ورزشی درجهیک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]
-
رضایی، فائزه
تأثیر رابطهمداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویتیابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]
-
رمضانی، سارا
تأثیر رابطهمداری درک شده برند بر عملکرد برند با تبیین نقش احساسات مورد انتظار و هویتیابی مشتری با برند (موردمطالعه: مشتریان هتل لاله تهران) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 145-185]
ز
-
زاهدی، فاطمه
تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 107-140]
س
-
ساکی پور، آذین
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 85-106]
-
سروری، تهمینه
بررسی تأثیر پشیمانی از برند بر قصد رفتاری بهواسطهی رضایت و نقش تعدیلگری هویت برند استفادهکنندگان در باشگاههای ورزشی درجهیک شهر مشهد [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 109-144]
-
سلطانی، مرتضی
مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرفکننده به بازاریابی علتمحور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]
-
سلیم، شیرین
برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکتهای صنعت ساختمان) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 59-108]
ش
-
شاهین، آرش
ارائه مدل احساسات مصرفکنندگان در صنعت بستهبندی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
ص
-
صابریان، فاطمه
طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکلگیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازمآرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]
ط
-
طالب پور، مهدی
مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرفکنندههای نوشابههای انرژیزای ورزشی (ردبول و بلک انرژی) [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 227-260]
-
طبائیان، ریحانه السادات
تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکتهای حملونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]
-
طباطبایی نسب، زهره
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
-
طباطبایی نسب، سید محمد
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
ع
-
عاقلی، میثم
اثر روزنامهنگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 135-168]
-
عزیزی، شهریار
واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظاممند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
ق
-
قاسمیان صاحبی، علی
بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
-
قره چه، منیژه
واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظاممند [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 149-180]
ک
-
کردنائیج، اسداله
مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرفکننده به بازاریابی علتمحور [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 187-225]
-
کشاورزی، نیلوفر
الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 183-216]
ل
-
لاری، مهناز
عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیمیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]
م
-
مالکی، شکوفه
ارائه مدل احساسات مصرفکنندگان در صنعت بستهبندی با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 148-119]
-
محمدشفیعی، مجید
تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکتهای حملونقل ریلی [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 169-204]
-
محمدیان، محمود
عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیمیافته رفتار برنامهریزیشده [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-58]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام) [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 13-34]
-
مشکدانیان، فاطمه
تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 134-107]
-
مظلومی، نادر
اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 79-106]
-
مهدی نسب، سمیرا
مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
ن
-
ناصحی فر، وحید
مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 83-117]
-
نایب زاده، شهناز
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
-
نعلچی کاشی، علیرضا
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند [دوره 5، شماره 1، 1397، صفحه 35-78]
و
-
وطن پرست، محیا
طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکلگیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازمآرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1397، صفحه 25-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد