نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم زاده پزشکی، رضا پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
  • ابراهیمی، رقیه تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
  • ابویی، منیره تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
  • اسماعیل پور، مجید تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
  • امیرشاهی، میراحمد آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]

ب

  • برادران، وحید بخش‏بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه‌یافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]

ت

  • تقوی فرد، نسیم آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]

ح

  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
  • حسینی، سید یعقوب تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
  • خراسانی طرقی، حامد عوامل تعیین‌کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]

ر

  • رفیعی طباطبایی، وحیده توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
  • شریعتی، فاطمه تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
  • شکرگزار، صائب تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
  • شمس الهی، سارا تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
  • شیرخدایی، میثم تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]

ط

  • طباطبایی نسب، سید محمد پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]

ع

  • عابدی، ابوالفضل عوامل تعیین‌کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
  • عزیزی، شهریار تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
  • عطوفی، امین شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
  • علوی، سید مسلم بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]

ف

  • فرخی، زهرا بخش‏بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه‌یافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]

ک

  • کهیاری حقیقت، امین شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]

گ

  • گلابی، امیر محمد طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]

م

  • محمدیان، محمود آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
  • مسیبی، علیرضا بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
  • مکیان، سمیه سادات بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
  • نجمی، منوچهر توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
  • نظری، محسن عوامل تعیین‌کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
  • نوری، ابوالفضل پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
  • نوری پور، امیرحسین تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]

ی

  • یدالهی، جهانگیر طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
  • یزدانی، حمیدرضا آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]