ا
-
ابراهیم زاده پزشکی، رضا
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
ابراهیمی، رقیه
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
-
ابویی، منیره
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
-
اسماعیل پور، مجید
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
-
امیرشاهی، میراحمد
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
ب
-
برادران، وحید
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
ت
-
تقوی فرد، نسیم
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
ح
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
حسینی، سید یعقوب
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 107-134]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
-
خراسانی طرقی، حامد
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
ر
-
رفیعی طباطبایی، وحیده
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
-
شریعتی، فاطمه
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
-
شکرگزار، صائب
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
-
شمس الهی، سارا
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 85-106]
-
شیرخدایی، میثم
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
ط
-
طباطبایی نسب، سید محمد
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
ع
-
عابدی، ابوالفضل
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
-
عزیزی، شهریار
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 33-60]
-
عطوفی، امین
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
-
علوی، سید مسلم
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
ف
-
فرخی، زهرا
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 135-154]
ک
-
کهیاری حقیقت، امین
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 75-99]
گ
-
گلابی، امیر محمد
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
م
-
محمدیان، محمود
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
-
مسیبی، علیرضا
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
مکیان، سمیه سادات
بررسی شبکه سازههای شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرفکنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 157-192]
ن
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 218-224]
-
نجمی، منوچهر
توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 45-74]
-
نظری، محسن
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-84]
-
نوری، ابوالفضل
پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو) [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 101-125]
-
نوری پور، امیرحسین
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 127-156]
ی
-
یدالهی، جهانگیر
طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 13-44]
-
یزدانی، حمیدرضا
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 11-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد