دوره و شماره: دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 26، تیر 1400، صفحه 1-228 

مقاله پژوهشی

طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

صفحه 16-49

10.22051/bmr.2021.34209.2086

اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی


طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی

صفحه 192-219

10.22051/bmr.2021.14924.2169

میثم الهیاری؛ حسین وظیفه دوست؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار