دوره و شماره: دوره 8، شماره 3 - شماره پیاپی 27، آذر 1400، صفحه 240-1 

مقاله پژوهشی

تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد

صفحه 44-15

10.22051/bmr.2021.35199.2116

محمد نورانی کوتنایی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی


طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد

صفحه 84-45

10.22051/bmr.2021.37014.2190

محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب

صفحه 114-85

10.22051/bmr.2021.35140.2118

ابوالفضل شاه آبادی؛ علی مرادی؛ سیدمحمود حسینی منزه