دوره و شماره: دوره 10، شماره 2 - شماره پیاپی 34، مرداد 1402 
توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی

صفحه 75-130

10.22051/bmr.2022.40331.2341

فرشته راستی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مجتبی پوررضایی


عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان

صفحه 177-208

10.22051/bmr.2023.41739.2392

بهروز اسکندرپور؛ رضا رسولی؛ سید محسن موسوی؛ سمیه صائب نیا