ا
-
ارزش ویژه برند
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
اعتبار
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
-
اعتماد مشتری
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
ب
-
بازار صنعتی
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
برند لوکس
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
پ
-
پرستیژ برند
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
-
پیامدهای عشق به برند
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
-
پیشایندهای عشق به برند
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
ت
-
تجربه خرید
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
-
تشابه مصرف کننده و برند
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
-
تصویر
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
-
تصویر برند
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
تصویر برند بیمارستان
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
تعهد در رابطه
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
تفاوتهای فرهنگی
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
-
تمایز برند
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
-
تمایل به خرید
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
-
تمایل به رویگردانی
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
تناسب قیمت
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
تواضع و فروتنی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
ح
-
حسگری بازار
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
خ
-
خریداران گوشی تلفن همراه
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
-
خودانگاره مشتری
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
د
-
دلبستگی عاطفی مشتریان
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
ر
-
رضایت
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
رضایت مشتری
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
رضایتمندی مشتری
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
-
رفتار شهروندی برند
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
روابط بیرونی مدیر و سازمان
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
-
روحیه جوانمردی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
س
-
سازگاری مشتری با برند
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
ش
-
شخصیت برند
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
-
شخصیت برند
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
-
شخصیت لوگو
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
شهرت
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
ط
-
طرح لوگو
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
ع
-
عشق به برند
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
-
عملکرد سازمان
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
ف
-
فضیلت مدنی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
-
قصد خرید
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
ک
-
کیفیت خدمات
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
کیفیت رابطهای برند
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
م
-
محصولات اصلی
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
-
محصولات بدلی
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
-
مدیریت برند
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
-
مزیت رقابتی
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
ن
-
نگرش به برند
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
نگرش به لوگو
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
نوسازی لوگو
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
نوعدوستی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
و
-
وجدان کاری
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
وفاداری
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
وفاداری به برند
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
-
وفاداری مشتری
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
ه
-
هزینه رویگردانی
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
همخوانی
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
-
هویت گرفتن مصرفکننده از برند
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد