دوره و شماره: دوره 6، شماره 2 - شماره پیاپی 18، تیر 1398، صفحه 1-228 

مقاله پژوهشی

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

صفحه 15-64

10.22051/bmr.2020.22936.1616

زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید


ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی

صفحه 147-181

10.22051/bmr.2020.31227.1988

علیرضا مزیدی؛ محمدرضا باقرزاده؛ اسداله مهرآرا؛ یوسف قلی پور کنعانی