آ
-
آقازاده، هاشم
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
ا
-
ابراهیمی، عبدالحمید
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
-
اسفیدانی، محمدرحیم
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
اصانلو، بهاره
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
-
اکبرزاده، مرتضی
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
امینی کسبی، حسین
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
اورک، فرزانه
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
-
بخشنده، قاسم
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
پ
-
پریشان، فاطمه
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
ج
-
جعفرزاده کناری، مهدی
نقش دوگانه تجربه خرید مصرفکننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
ح
-
حیدری، حامد
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
-
خدامی، سهیلا
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
ر
-
رحمت بادی، یزدان
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
-
روستا، احمد
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
ز
-
زنگیان، سمیه
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
-
زینوند لرستانی، حنظله
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
س
-
سمیعی نصر، محمود
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
ش
-
شاه حسینی، محمد علی
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
-
شاه حسینی، محمد علی
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
ع
-
عبدالوند، ندا
الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
-
علوی، سید مسلم
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
ک
-
کاشی پزان جوان، عاطفه
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
-
کردنائیچ، اسداله
تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
م
-
محمدشفیعی، مجید
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوتهای فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
ن
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
همخوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]
ه
-
هرندی، عطاالله
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
ی
-
یاراحمدی، علی
تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد