نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحمید نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]
  • اسفیدانی، محمدرحیم تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
  • اصانلو، بهاره تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]
  • اکبرزاده، مرتضی تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
  • امینی کسبی، حسین تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
  • اورک، فرزانه ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 147-176]
  • بخشنده، قاسم نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]

پ

  • پریشان، فاطمه بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]

ج

  • جعفرزاده کناری، مهدی نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 39-66]

ح

  • حیدری، حامد الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]

خ

  • خداداد حسینی، سید حمید تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]
  • خدامی، سهیلا تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]

ر

  • رحمت بادی، یزدان تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]
  • روستا، احمد تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]

ز

  • زنگیان، سمیه تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 13-44]
  • زینوند لرستانی، حنظله تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]

س

  • سمیعی نصر، محمود هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]

ش

  • شاه حسینی، محمد علی بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-92]
  • شاه حسینی، محمد علی تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 69-96]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]

ع

  • عبدالوند، ندا الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 135-158]
  • علوی، سید مسلم هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]

ک

  • کاشی پزان جوان، عاطفه تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]
  • کردنائیچ، اسداله تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-37]

م

  • محمدشفیعی، مجید تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 45-68]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان) [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 115-134]

ه

  • هرندی، عطاالله بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-124]

ی

  • یاراحمدی، علی تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 93-114]