تعداد دورهها | 11 |
تعداد شمارهها | 38 |
تعداد مقالات | 233 |
تعداد نویسندگان | 538 |
تعداد مشاهده مقاله | 585,962 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 378,492 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 2514.86 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 1624.43 |
----------------------------------------- | |
تعداد مقالات ارسال شده | 1,782 |
تعداد مقالات رد شده | 1,380 |
درصد عدم پذیرش | 77 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 234 |
درصد پذیرش | 13 |
زمان پذیرش (روز) | 290 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 10 |
تعداد داوران | 68 |
فصلنامه علمی «مدیریت برند»
اخذ رتبه Q1 در سال 1400 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC
اخذ رتبه الف در ارزیابی سال 1400 وزارت علوم تحقیقات وفناوری
اخذ رتبه الف در ارزیابی سال 1401 وزارت علوم تحقیقات و فناوری
این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی بازاریابی ایران می باشد.
این نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند
دسترسی به مقالات این سایت آزاد است
کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است.
نوع نشریه: علمی
تناوب انتشار: فصلنامه
سال آغاز انتشار: 93
وضعیت انتشار: الکترونیکی
زبان نشریه: فارسی (چکیده انگلیسی)
سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می شود
نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و دوسو ناشناش و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقی
هزینه دریافت مقاله: 2/500/000 ریال که هنگام ارسال مقاله به داوری اخذ میشود؛
هزینه چاپ مقاله: 5/500/000 ریال که بعد از پذیرش مقاله برای چاپ اخذ میشود؛
ارسال فایل مشابهت یابی شده الزامی ایست
نویسندگانی که مقالات آنها از سال 99 به بعد در فصل نامه چاپ میشود، ملزم به تهیه چکیده مبسوط انگلیسی میباشند
این مجوز صرفا به دیگران اجازه فروگذاری وبه اشتراک گذاشتن اثر را می دهد تا زمانیکه هیچ گونه تغییر اثر و استفاده تجاری از آن صورت نگیرد.
سید نجم الدین موسوی؛ لیلی یاراحمدی
قاسم الجدیاوی؛ مجید محمدشفیعی؛ سید فتح اله امیری عقدایی
محمد داداشی؛ غلامحسین خورشیدی؛ فائقه فرهادی