تعداد دوره‌ها 11
تعداد شماره‌ها 38
تعداد مقالات 231
تعداد نویسندگان 533
تعداد مشاهده مقاله 577,364
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 369,127
نسبت مشاهده بر مقاله 2499.41
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1597.95
-----------------------------------------
تعداد مقالات ارسال شده 1,756
تعداد مقالات رد شده 1,372
درصد عدم پذیرش 78
تعداد مقالات پذیرفته شده 233
درصد پذیرش 13
زمان پذیرش (روز) 291
تعداد پایگاه های نمایه شده 10
تعداد داوران 68

فصلنامه علمی «مدیریت برند»

اخذ رتبه Q1   در سال 1400 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC

اخذ رتبه الف در ارزیابی سال 1400 وزارت علوم تحقیقات وفناوری 

اخذ رتبه الف  در ارزیابی سال 1401 وزارت علوم تحقیقات و فناوری

  این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی بازاریابی ایران  می باشد.


این نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند

دسترسی به مقالات این سایت آزاد است

کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است.


نوع نشریه: علمی

تناوب انتشار: فصلنامه

سال آغاز انتشار: 93

وضعیت انتشار: الکترونیکی

           زبان نشریه: فارسی (چکیده انگلیسی)

سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می شود

نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و دوسو ناشناش و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقی

 هزینه دریافت مقاله:  2/500/000 ریال که هنگام ارسال مقاله به داوری اخذ می‌شود؛

 هزینه چاپ مقاله:   5/500/000 ریال که بعد از پذیرش مقاله برای چاپ اخذ می‌شود؛

    ارسال فایل مشابهت یابی شده الزامی ایست

 نویسندگانی که مقالات آنها از سال 99 به بعد در فصل نامه چاپ میشود، ملزم به تهیه چکیده مبسوط انگلیسی میباشند

این مجوز صرفا به دیگران اجازه فروگذاری وبه اشتراک گذاشتن اثر را می دهد تا زمانیکه هیچ گونه تغییر اثر و استفاده تجاری از آن صورت نگیرد.

                                     فلوچارت مراحل داوری و پذیرش مقالات در مجله مدیریت برند

شماره جاری: دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 38، شهریور 1403 

مقاله پژوهشی

ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

10.22051/bmr.2021.36775.2180

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم


آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری

10.22051/bmr.2024.44439.2490

نسترن احقاقی؛ سجاد نقدی؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان


شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

10.22051/bmr.2023.42352.2412

سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی


شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

سردبیر مدیر مسئول دبیر اجرایی ویراستار
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا چاپی
شاپا الکترونیکی

ابر واژگان