تعداد دوره‌ها 11
تعداد شماره‌ها 39
تعداد مقالات 239
تعداد نویسندگان 547
تعداد مشاهده مقاله 588,825
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 379,773
نسبت مشاهده بر مقاله 2463.7
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1589.01
-----------------------------------------
تعداد مقالات ارسال شده 1,785
تعداد مقالات رد شده 1,386
درصد عدم پذیرش 78
تعداد مقالات پذیرفته شده 234
درصد پذیرش 13
زمان پذیرش (روز) 290
تعداد پایگاه های نمایه شده 10
تعداد داوران 68

فصلنامه علمی «مدیریت برند»

اخذ رتبه Q1   در سال 1400 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC

اخذ رتبه الف در ارزیابی سال 1400 وزارت علوم تحقیقات وفناوری 

اخذ رتبه الف  در ارزیابی سال 1401 وزارت علوم تحقیقات و فناوری

  این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی بازاریابی ایران  می باشد.


این نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند

دسترسی به مقالات این سایت آزاد است

کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است.


نوع نشریه: علمی

تناوب انتشار: فصلنامه

سال آغاز انتشار: 93

وضعیت انتشار: الکترونیکی

           زبان نشریه: فارسی (چکیده انگلیسی)

سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می شود

نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و دوسو ناشناش و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقی

 هزینه دریافت مقاله:  2/500/000 ریال که هنگام ارسال مقاله به داوری اخذ می‌شود؛

 هزینه چاپ مقاله:   5/500/000 ریال که بعد از پذیرش مقاله برای چاپ اخذ می‌شود؛

    ارسال فایل مشابهت یابی شده الزامی ایست

 نویسندگانی که مقالات آنها از سال 99 به بعد در فصل نامه چاپ میشود، ملزم به تهیه چکیده مبسوط انگلیسی میباشند

این مجوز صرفا به دیگران اجازه فروگذاری وبه اشتراک گذاشتن اثر را می دهد تا زمانیکه هیچ گونه تغییر اثر و استفاده تجاری از آن صورت نگیرد.

                                     فلوچارت مراحل داوری و پذیرش مقالات در مجله مدیریت برند

شماره جاری: دوره 11، شماره 3 - شماره پیاپی 39، آبان 1403 

آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران

10.22051/bmr.2024.44389.2487

حمیدرضا گلیان؛ فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی


شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

سردبیر مدیر مسئول دبیر اجرایی ویراستار
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا چاپی
شاپا الکترونیکی

ابر واژگان

برندبرندسازیتصویر برندشخصیت برندعشق به برندوفاداری به برندقصد خریدنظریه داده بنیادمسئولیت اجتماعیرفتار شهروندی برندشبکه‌های اجتماعیاعتماد به برندبرند ملیهویت برندبازاریابیمدیریت برندرضایت مشتریرفتار مصرف‌کنندهوفاداری مشتریصنعت بانکداریبرندسازی کارفرماوفاداریتصویر ذهنی برندبرند لوکسبرند کارفرماکیفیت خدماتآگاهی از برندرفتار شهروندی سازمانیرسانه‌های اجتماعیبرند سازیارزش برندنظریه داده‌بنیادتجربه برندمدلسازی ساختاری تفسیریبرندسازی شخصیفراترکیبآموزش عالی"مدیریت ارتباط با مشتریپدیدارشناسیصنعت پوشاکایرانفرهنگ برندنگرشاعتمادتداعی برندوفاداری مشتریانتصویر برند سبزبرند فروشگاهیتعهد برندبرند تقلیدیبازاریابی تجربیگردشگری شهرینگرش به برندالگوهای ذهنیمشارکت برندبازاریابی مکانتبلیغات دهان‌به‌دهانتبلیغاتتجربه برند مقصدقومیتبرندسازی شهریاصالت برندرضایتاخلاقارزش ادراک شدهبازاریابی سبزبرند شهریجنسیت برندبسته‌بندیتمایل به خریداحیای برندادراکتحلیل محتواقصد خرید مجددشهرتشهرت سازمانیرهبریمزیت رقابتیدرگیری برند