بزرگخو، حامد. کیماسی، مسعود. اسفیدانی، محمدرحیم و ترکستانی، محمدصالح (1397). شناسایی و اولویتبندی عوامل تأثیرگذار بر برند ملی ایران با رویکرد رفتارشناختی مصرفکننده. دو فصلنامه مطالعات رفتار مصرفکننده، 5(2)، 199-171.
فیض، داود. میرمحمدی، محمد و ایزدخواه، محمد مهدی (1396). طراحی و ارائه مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدلسازی ساختاری تفسیری. دو فصلنامه راهبردهای بازرگانی، دانشگاه شاهد، 24(10)،98-79.
فیض، داود. میرمحمدی، محمد. زارعی، عظیم و ایزدخواه، مهدی (1396). هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژی ترفیع آن. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، 16 (3)، 121- 137.
محمدی فر، یوسف. احمدیان، قدرت و حشمتی، افشین (1398). پیامدهای برندیابی ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی، فصلنامه مطالعات اقتصاد سیاسی بینالمللی. 2 (2)، 25-56.
عباسزاده، محمد (1391)، تأملی بر اعتبار و پایایی در پژوهشهای کیفی، فصلنامه جامعهشناسی کاربردی، 1 (45)، 16-19.
کشکر، سارا؛ قاسمی، حمید؛ حیدری نژاد، صدیقه؛ شریفیان، اسماعیل؛ (1396). روش پژوهش در مدیریت ورزشی، تهران: نشر حتمی.
Abbaszadeh, Mohammad (2012), Reflections on Credibility and Reliability in Qualitative Research, Quarterly Journal of Applied Sociology, 23 (45) 1 3-4.
Bozorgho, Hamed. Kimasi, Massoud Esfidani, Mohammad Rahim and Turkestani, Mohammad Saleh (1397). Identifying and prioritizing the factors affecting the national brand of Iran with a consumer-cognitive approach. Bi-Quarterly Journal of Consumer Behavior Studies 5) 2(,83.
Faiz, David. Mir Mohammadi, Mohammad Zarei, Azim and Izadkhah, Mehdi (1396). The identity of Iran's national export brand and its promotion strategy. Journal of Management Tomorrow, 16 (3). 121-137.
Johnson, H. (2017). “The Importance of Personal Branding in Social Media: Educating Students to Create and Manage their Personal Brand”, International Journal of Education and Social Science, 4(1), 231-246.
Kashker, Sarah; Ghasemi, Hamid; Heydarinejad, Sedigheh; Sharifian, Ismail; (2017) Research Method in Sports Management, Tehran:Definite publication.
Mir Mohammadi, Mohammad and Izadkhah, Mohammad Mehdi (1396). Design and presentation of Iran's national branding model using basic theory and interpretive structural modeling. Bi-Quarterly Journal of Business Strategies, Shahed University, 24 (10). 61-87.
Mohammadifar, Yousef Ahmadian, Power and Heshmati, Afshin (1398). Consequences of National Branding for the Islamic Republic of Iran with Emphasis on Political and Economic Dimensions, Quarterly Journal of International Political Economy Studies, 2(2). 245-248.
Nikhashemi, S.R. Jebarajakirthy, C. Nusair, K. (2019). Uncovering the roles of retail brand experience and brand love in the apparel industry: non-linear structural equation modelling approach. J. Retail. Consum. Serv. 48, 122–135.
Kotler, P. and Gertner, D. (2011). A place marketing and placebranding perspective revisited. In N. Morgan, A. Pritchard, and R. Pride (eds.), Destination branding: Managing placereputation (Burlington, MA: Elsevier.3 (1). 33-45.
Kotler, P. & Keller, K. L. (2012). Marketing Management. New Jersey: Prentice Hall.
Gudjonsson, H. (2005). Nation branding. Place Branding, 1(3), 283–298.
Harrison Walker, L.J. (2011). Strategic positioning of nation as brands. Journal of International Business Research, 10(2), 135–147.
van Grinsven, B. Das, E. 2016. Logo design in marketing communications: brand logo complexity moderates exposure effects on brand recognition and brand attitude. J Marketing Comm, 22 (3), 193-214.