بخشی، فریبا و روشن، سید علیقلی. (1395). بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه برند با میانجیگری متغیر اعتماد به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی. ماهنامه بررسیهای بازرگانی، شماره 78: صص 97-85.
خیری، سحر. (1395). رابطه مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا). دوفصلنامه مدیریت زنجیره تأمین، دوره 1، شماره 3: صص 42-15.
رحمانی، رزگار. (1397). بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج). فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، دوره1، شماره4: صص 118-104.
رضوانی چمن زمین، علیرضا و پورحبیب، مهدی. (1397). بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر. فصلنامه پارس مدیر، شماره 13: صص 82-73.
سیاهپور، آزیتا. (۱۳۹۶). بررسی تأثیر مشتری مداری و رضایت مشتری بر روی ابعاد ارزش ویژه برند بانک، مطالعه موردی (شعب بانک ملی در مشهد). دومین کنفرانس سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز، دانشگاه شهید چمران - سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان،
https://www.civilica.com/Paper-EMAC02-EMAC02_349.html.
شاهآبادی، ابوالفضل و سعادت، ندا. (1398). تأثیر مؤلفههای دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان. فصلنامه مدیریت کسبوکار بینالمللی، مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 شهریور 1398.
صفری کهره، محمد.، خدادادحسینی، سیدحمید و آذر، عادل. (1393). تجزیهوتحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) بهمنظور بخشبندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانکهای تجاری ایران. فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 18، شماره 4: صص 110-87.
محمدیان، محمود و بشیرپور، مهدی. (1398). بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر. فصلنامه پارس مدیر، شماره 14، صص 14-1.
معینی، حسین، فتاحی، سحر، جهرمی، فرزانه. (1396). شناسایی پیشایندهای سیاست تولید تحت برند. مدیریت برند، دورۀ 4، شمارۀ 4: صص 59-78.
نجم روشن، سعید و محمودی میمند، محمد. (1396). شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها. دوفصلنامه کاوشهای مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره 18: صص 298-269.
نیاکان لاهیجی، نازیلا. (1391). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمههای زندگی. ماهنامه تازههای جهان بیمه، شماره 174: صص 18-4.
نیاکان، نازیلا، حقیقی نسب، منیژه و خدیور، آمنه. (1398). تأثیر برندینگ بر صادرات فرش دستباف ایران. مدیریت برند، دورۀ 6، شمارۀ 2: 83-114.
یحیایی ایلهای، احمد. (1381). اصول مشتریمداری. تهران: انتشارات معتمد، چاپ اول.
Anholt, S. (2007). Competitive identity: The new brand management for nations, cities and regions. Basingstoke, England: Palgrave Macmillan.
Anton, C., & Camarero, C. & Carero. C. (2005). Analysing firm’s failures as determinants of consumer switching intentions: the effect of moderating factors. European Journal of Marketing, 41(1/2): 135-158.
Arellano, M. & Bond, S. (1991). Some tests of specification for panel data: Monte Carlo evidence and an application to employment equations. Review of Economic Studies,58(2): 277-297.
Auh, S. & Menguc, B. (2007). Performance implications of the direct and moderating effects of centralization and formalization on customerorientation. Industrial Marketing Management, 36(8): 1022-1034.
Bakhshi, F. and Roshan, A. (2017). Investigating the effect of customer satisfaction on brand equity through the variable of brand trust in Astan Quds Razavi food industry. Monthly Business Reviews, 78(2): 97-85. (In Persian)
Baltagi, B. H. (2005). Econometric analysis of panel data. John Wiley & Sons Inc, 3rd Edition, New York, USA.
Bogoviyeva, E. & Dostiyarova, A. (2010). Kazakhstan nation brand: Economic, political and ultural narratives. Conference: Nation Branding in a Globalized World At: Berlin, Germany.
Bruhn, M. (2003). Relationship marketing, management of customer relationships prentice hall. Pearson Education Limited Edinburgh Gate Harlow Exxex CM202JE England, UK.
Buckingham, I. P. (2008). Brand engagement: How employees make or break brands (1st Ed.). New York: Palgrave Macmillan.
Gilmore, F. (2002). A country—Can it be repositioned? Spain—the success story of country branding. Journal of Brand management, 9(4): 281-293.
Gupta, M., & Bhasin, J. (2014). The relationship between intellectual capital and brand equity. Management and Labour Studies, 39(3): 329-339.
Ha, H. Y. & John, J. (2010). Role of customer orientation in an integrative model of brand loyalty in services. The Service Industries Journal, 30(7): 1025-1046.
Hennig-Thurau, T., Gwinner, K. P., Walsh, G. & Gremler, D. D. (2004). Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: What motivates consumers to articulate themselves on the Internet? Journal of Interactive Marketing, 18 (1): 38-52.
Huber, F., Herrmann, A. & Morgan, R. E. (2001). Gaining competitive advantage through customer value oriented management. The Journal of Consumer Marketing, 18(1): 41-53.
Khamitov, M., Wang, X. & Thomson, M. (2019). How well do consumer- brand relationships drive customer brand loyalty? Generalizations from a meta-analysis of brand relationship elasticities. Journal of Consumer Research, 46(3): 435–459.
Kheiri, S. (2017). The relationship between customer orientation and brand equity of Anata brand (Case study: Anata Company). Journal of Supply Chain Management, 1(3): 42-15. (In Persian)
Kim, Y. (2006). Do South Korean companies need to obscure theircountry-of- origin image? A case of Samsung. Corporate Communications: an International Journal, 11(2): 126-137.
Kohli, A. & Jaworski, B. J. (1990). Market orientation: The construct, research propositions, and managerial implications. Journal of Marketing, 54: 1-18.
Kotler, P. (2000). Marketing management. The Millennium Edition. New Jersey Prentice Hall. Upper Saddle River.
Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J. & Wong, V. (1996). Principles of marketing. The European Edition, Prentice-Hall, Hemel Hempstead.
Moeini, H. Fattahi, S. and Jahromi, F. (2018). Identify the antecedents of production policy under the brand. Brand Management, 4(4): 59-78. (In Persian)
Mohammadian, M and Bashirpour, M. (2020). Investigating and ranking the factors affecting the dimensions of brand equity based on the Acker model. Journal of Pars Manager, 14 (2): 14-1. (In Persian)
Moilanen, T. & Rainisto, S. (2009). How to brand nations, cities and destinations; a planning book for place branding, Cromwell press ltd, Trowbridge, Wiltshire.
Najm Roshan, S. and Mahmoudi Meymand, M. (2018). National reputation; Concepts, challenges and approaches. Journal of Business Management Explorations,9(18): 298-269 (In Persian).
Niakan Lahiji, N. (2013). Investigating the factors affecting customer satisfaction in life insurance. Journal of World Insurance News,174: 18-4. (In Persian)
Niakan, N., Haghighi Nasab, M. and Khadivar, A. (2020). The effect of branding on the export of Iranian handmade carpets. Journal of Brand Management, 6(2): 83-114. (In Persian).
Norskov, S., Chrysochou, P. & Milenkova, M. (2015). The impact of product innovation attributes on brand equity. Journal of Consumer Marketing, 32(4): 245-254.
Okten, N. Z. Okan, E. Y., Arslan, U. & Güngör, M. O. (2019). The effect of brand value on economic growth: A multinational analysis. European Research on Management and Business Economics, 25(1): 1-7.
Oliver, R. L. (1992). An investigation of the attribute basis of emotion and related affects in consumption: suggestions for a stagespecific satisfaction framework. Advance in Consumer Research, 19: 237-244.
Rahmani, R. (2019). Investigating the relationship between brand value and customer loyalty with customer value (Case study: iPhone phone customers in Sanandaj). Journal of Applied New Studies in Economics and Accounting Management, 1(4): 118-104 (In Persian).
Rezvani Chaman Zamin, A. and Pourhabib, M. (2019). Investigating and ranking the factors affecting the dimensions of brand equity based on the Acker model. Journal of Pars Manager, 13: 82-73 (In Persian).
Safari Kahreh, M., Khodadad Hosseini, H. and Azar, A. (2015). Customer long-term value analysis for segmentation and profitability management of study customers: One of the commercial banks in Iran. Journal of Management Research in Iran, 8(4): 110-87 (In Persian).
Shahabadi, A. and Saadat, N. (2020). The effect of knowledge components on the national brand in selected countries of the world. Journal of International Business Management, 3(1): 45-64 (In Persian).
Siahpour, A. (2018). Investigating the effect of customer orientation and customer satisfaction on the dimensions of brand equity of the bank, a case study (Bank Melli branches in Mashhad). 2nd Annual Conference on Economics, Management and Accounting, Ahvaz, Shahid Chamran University-Khuzestan Industry, Mining and Trade Organization,
https://www.civilica.com/Paper-EMAC02-EMAC02_349.html. (In Persian)
Supphellen, M. & Nygaardsvik, I. (2002). Testing country brand slogans: Conceptual development and empirical illustration of a simple normative model. Journal of Brand Management, 9(4): 385-395.
Yahyaei Ilhayi, A. (2003). Principles of customer orientation. Tehran: Motamed Publications, first edition (In Persian).
Yao, Q., Huang, L. & Li, M. (2019). The effects of tech and non-tech innovation on brand equity in China: The role of institutional environments. PLoS ONE, 14(5): 1-24.
Yeh, H. (2015). Effects of ICT's innovative applications on brand image and customer's purchase intention. The International Journal of Organizational Innovation, 7(4): 31-47.