احمدی شریف، محمود؛ علاف جعفری، الناز و اسفندیار، مسعود (1401). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند و تأثیر میانجی رضایت از برند و کیفیت درک شده. نهمین کنفرانس بینالمللی تحقیقات بینرشتهای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران، تهران (بهمن 1401).
پورسعید، محمدمهدی؛ پودات، محمد علی و ده یادگاری، سعید. (1401). بررسی عوامل مؤثر بر هواداری برند لوکس در صنعت پوشاک. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 9(3)، 179-220.
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل. (1400). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار.
سیدفضلی، هادی؛ میرابی، وحیدرضا و حمدی، کریم. (1400). مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهانبهدهان در کاربران تلفنهای همراه هوشمند. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 22(2)، 158-168.
صالحی ابرقویی، محمد علی؛ امیری، مقصود؛ الفت، لعیا و فیضی، کامران. (1397). ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاب آوری سازمانی در صنعت چرم ایران. پژوهشهای نوین در تصمیم گیری، 3(3)، 105-128.
صبری، مائده و علاقهمند شندی، اسماعیل. (1401). بررسی و تحلیل پرسونای برند با رویکرد جدید و استفاده از کهن الگوها. چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک، تهران، 55-68.
محمدی، سجاد. (1399). تأثیر مدیریت کاریزماتیک بر موفقیت مدیر و شهرت برند با نقش تعدیلگری دانش و تجربه ی مدیر (موردمطالعه: فروشگاههای زنجیرهای شهروند استان تهران ). دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمانها و کسبوکارها، تهران (شهریور 1399).
محمودی میمند، محمد؛ حسینی میرزا حسن؛ پرهیزگار، محمد مهدی و عزیزی، ایمان. (1401). تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه. نشریه مدیریت بازرگانی، 14(2)، 300-325.
مظفری پور، روح اله. (1395). تبیین ویژگیهاى معلم کاریزماتیک بهعنوان الگویی از معلم اثر بخش. فصل نامه نوآوریهای آموزشی، 135-150.
موسوی، سید نجمالدین؛ شریعتنژاد، علی و موسوی، سیده نسیم. (1398). شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 6(4)، 135-168.
نوروزی، حسین و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1400)، بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجیگری تصویر و دلبستگی احساسی برند، مجله مدیریت بازاریابی، 16(50)، 65-77
یاراحمدی، فتانه و بیات، صابر. (1401). بررسی تأثیر تداعی برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 9(3)، 143-178.
Aaker, D. (2014). Aaker on branding: 20 princples that drive success. New York: Morgan James Publishing.
Aaker, D. Keller, K. (2019). Consumer evaluations of brand extensions. New York: Free Press.
Adnan, A. Abdullah, H. S. & Ahmad, J. (2016). Assessing the Moderating Effect of Competition Intensity on HRM Practices and Organizational Performance Link: The Experience of Malaysian R&D Companies. 7th International Economics & Business Management Conference. (January 2016)
Ahmadi sharif, M. Alaf Jafari, E & Esfandiar, M. (2022). The effect of corporate social responsibility on brand loyalty and the mediating effect of brand satisfaction and perceived quality. The 9th International Conference on Interdisciplinary Research in Management, Accounting and Economics in Iran (January 2023). (in persian)
Bairrada, C. Coelho, A. & Lizanets, V. (2018). The impact of brand personality on consumer behavior: the role of brand love. Journal of Fashion Marketing and Management, 1-19. doi:10.1108/JFMM-07-2018-0091.
Chen, Y.C. (2017). The relationships between brand association, trust, commitment, and satisfaction of higher education institutions. International Journal of Educational Management, 1-20. doi:https://doi.org/10.1108/IJEM-10-2016-0212.
Choi, Y. G. Ok, C. & Hyun, S. S. (2017). Relationships between brand experiences, personality traits, prestige, relationship quality, and loyalty: An empirical analysis of coffeehouse brands. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29(4), 1185-1202. doi:https://doi.org/10.1108/IJCHM-11-2014-0601
Danaeifard, H. Alvani, S. M. Azar, A. (2021). Methodology of qualitive research in management
Fragouli, E. The dark-side of charisma and charismatic leadership. Business and Management Review, 9(4), 298-307.
Grace, D. Ross, M. & King, C. (2020), Brand fidelity: Scale development and validation, Journal of Retailing and Consumer Services, 52 (2020) 101908.
Hatton-Jones, S. Teah, M. & Phau, I. (2017). Conceptualising Brand Charisma. 2017 Global Fashion Management Conference at Vienna Proceedings, (pp. 73-78). Vienna . doi:10.15444/GFMC2017.01.08.03
Joy, A. Wang, J.J. Chan, T.S. Sherry Jr. J.F. & Cui, G. (2014(. M(Art) worlds: consumer perceptions of how luxury brand stores become art institutions.
Jouvnal of Retailing, 90, 347–364.
https://doi.org/10.1016/j.jretai.2014.01.002.
Kapferer, J.N. & Bastien,V. (2012). The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands, second ed. Kogan Page, London and Philadelphia.
kapferer, J.N. (2012). The New Strategic Brand Management Advanced insights and strategic thinking. London: Kogan Page.
Keller, k. L. (2013). Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. London, England: pearson education limited.
Kim, S. Lee, J.S. & Kwon, K.-D. (2013). An Effect Relationship Analysis Among Brand Benefits, Brand Charisma and Repurchasing Intents in Co-brand. journal of the Korea Academia-Industrial cooperation Society, 14(9), 4248-4257. doi:10.5762/KAIS.2013.14.9.4248
Lee, S. H. Workman, j. & Jung, K. (2015). Brand Charisma: Word-Of-Mouth and Gender. International Textile and Apparel Association.
Li, H. Xieb, K. L. & Zhang, Z. (2020). The effects of consumer experience and disconfirmation on the timing of online review: Field evidence from the restaurant business. International Journal of Hospitality Management, 84. 102344.
Mahmoudi Maymand, M. Hosseini, M. H. Parhizgar, M. M. & Azizi, I. (2022). Description of the Customer Reference Model in the Insurance Industry. Journal of Business Management, 14(2), 300-325. https://doi.org/10.22059/JIBM.2022.333871.4246. (in Persian)
Mohammadi, S. (2020). The effect of charismatic management on the manager's success and brand reputation with the moderating role of the manager's knowledge and experience (case study: Shahrvand chain stores in Tehran province). The Second National Conference on the Improvement and Rebuilding of Organizations and Businesses, Tehran (September 2020). (in Persian)
Mohtar, M. Rudd, J. & Evanschitzky, H. (2019). Clarifying the brand personality construct in Malaysia. Journal of Consumer Marketing, 869–884. doi:10.1108/JCM-03-2018-2617
Molinillo, S. Japutra, A. Nguyen, B. Chen, C.H. )2017(. Responsible brands vs active brands? An examination of brand personality on brand awareness, brand trust, and brand loyalty.
Market. Intell. Plann. 35, 166–179.
https://doi.org/10.1108/MIP-04- 2016-0064.
Mousavi, S. N. Shariat Najade, A. Mousavi, N. (2020). Identifying the key factors in promoting leadership brand using fuzzy delphi method. Quartely Journal of Brand Management, 6(4), 135-168. (in Persian)
Mozaffaripour, R. (2015). Explaining the characteristics of a charismatic teacher as a model of an effective teacher. Journal of Educational Innovations, 135-150. (in Persian)
Müller-Stewens, G. Berghaus, B. (2018). The market and business of luxury: an introduction. In: Berghaus, B., Müller-Stewens, G., Reinecke, S. (Eds.), The Management of Luxury. An International Guide. Kogan Page, London, pp. 3–61.
Norouzi, H. & Tahmasebi Aghbelaghi, D. (2021). Investigating the role of self-concept fit on the loyalty of Tejarat Bank customers through the mediation of brand image and brand emotional attachment, Journal of Marketing Management, 16(50), 65-77. (in Persian)
Poursaeed, M. M. Poodat, M. A. Dehyadegari, S. (1401). Investigating factors affecting luxury brand popularity in clothing industry. Quartely Journal of Brand Management, 9(3), 179-220. (in persian)
Ray, A. Bala, P. Chakraborty, Sh., & Shilpee, A. (2021). Exploring the impact of different factors on brand equity and intention to take up online courses from e-Learning platforms,
Journal of Retailing and Consumer Services, https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2020.102351.
Research. Tehran: Safar Publication. (in persian).
Sabri, M & Alaghemand, S. I. (1401). Examining and analyzing brand persona with a new approach and using archetypes. The 4th National Conference on Management & E-Commerce, Tehran, 55-68. (in Persian)
Salehi Abarghoei, M. A. Amiri, M. Alfat, L. & Feyzi, K. (2017). Providing a framework for evaluating organizational resilience in the Iranian leather industry. Journal of new researches in decision making. 3(3), pp. 105.128. (in persian)
Semaan, R. w. ashill, n. & williams, p. (2019). Sophisticated, iconic and magical: A qualitative analysis of brand charisma. Journal of Retailing and Consumer Services, 102-113.
Semaan, R. W. Ashill, N. & Williams, P. (2019, March). Measuring Brand Charisma: An Exploratory Study of Luxury Brand Consumers In 2018 annual meeting of the Decision Sciences Institute proceedings (pp. 1074-1093). https://ssrn.com/abstract=3349642
Seyed Fazli, H. Mirabi, Vahidreza. & Hamdi, K. (2020). The model of variables affecting brand love and commitment and its impact on brand loyalty, willingness to pay more and word-of-mouth in smart phone users. Knowledge and Research in Applied Psychology, 22(2), 158-168. (in persian)
Smothers, N. (1993). can product and brand have charisma? In: Aaker, D.A., Biel, A.(Eds.), Brand equity and advertising. Erlbaum Associates, Hillsdale, NJ, pp. 97–111., 97-111.
Stoner, J. L. (2016). Perceptions of Power in Brands and an Investigation into Market Dominance. University of Minnesota.
Wells, K. Strachan, J. & Brown, G. (2018). The Charisma Index. Retrieved from https://www.slideshare.net/keithwwells/charisma-index-master-summary
Wieser, V. Luedicke, M. & Hemetsberger, A. (2021). Charismatic Entrainment: How Brand Leaders and Consumers Co-Create Charismatic Authority in the Marketplace. Journal of Consumer Research, 48(4), 731–751. https://doi.org/10.1093/jcr/ucab035
Workman, J., & Lee, S.H. (2021). Adaptation and Extension of a Human Charisma Scale to Measure Non-luxury Product Brand Charisma. Australasian Marketing Journal, 1-11. https://doi.org/10.1177/1839334921999
Yar Ahmadi, F. & Bayat, S. (2022). Investigating the effect of brand association on customer trust and loyalty with the mediating role of brand commitment in Mellat Bank branches in Hamedan. Quartely Journal of Brand Management, 9(3), 143-178. (in Persian)