آذر، عادل و مؤمنی، منصور (1385). آمار و کاربرد آن در مدیریت. جلد اول، چاپ دهم، انتشارات سمت.
اسماعیلپور، مجید و کبیریفرد، دنیا (1398). تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک بر پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکه اجتماعی اینستاگرام. تحقیقات بازاریابی نوین، 9 (2)، 195-218.
حسنپور، اکبر؛ وکیلی، یوسف؛ نوروزی، حسین و خمویی، فرشید (1399). شناسایی ابعاد و مولفههای برندسازی شخصی کارمند با
روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران). پژوهشهای مدیریت در ایران، 24 (3)، 91-116.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1385). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
سعیدی، الهه؛ مجیدیقهرودی، نسیم و فرهنگی، علی اکبر (1400). ارائه مدل برندسازی شخصی کارآفرینان در فضای مجازی اینستاگرام. مطالعات بینرشتهای رسانه و فرهنگ، 11 (1)، 161-191.
صفاری، محمد؛ پورسعید، محمدمهدی و نیکنفس، علی اکبر (1400). عوامل موثر بر برندسازی شخصی در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد دادهکاوی. مطالعات رفتار مصرفکننده، 8 (2)، 138-155.
غیرتمند، ستار و عابدینی، بیژن (1398). تاثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر رفتار مشتری. پارس مدیر، 5 (14).
فردانش، هاشم (1387). طبقهبندی الگوهای طراحی آموزشی سازندهگرا بر اساس رویکردهای یادگیری و تدریس. پژوهشهای روانشناسی بالینی و مشاوره، 9 (2)، 5-21.
ناظمی، مهدی؛ عظیمزاده، سیدمرتضی؛ طالبپور، مهدی و داناوان، دی تاد (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفهای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت برند، 6 (2)، 115-145.
Al-Qaysi, N., Mohamad-Nordin, N., & Al-Emran, M. (2020). A Systematic Review of Social Media Acceptance from the Perspective of Educational and Information Systems Theories and Models. Journal of Educational Computing Research, 57 (8), 2085-2109.
Azar, A., & Momeni, M. (2015). Statistics and its application in management. First volume, 10th edition, Semit Publications. (In Persian)
Bohlin, E., Shaikh, A. A., & Hanafizadeh, P. (2018). Social network banking: A case study of 100 leading global banks. International Journal of E-Business Research, 14(2), 1–13.
Christiansen, A. (2022). Monetizing Attention and Branding Strategy: Assessing the Effects of Personal Branding on Amateur Athletic Compensation. University Honors Theses, Paper 1163.
Dumont, G. & Ots, M. (2020). Social dynamics and stakeholder relationships in personal branding, France. Journal of Business Research, 106, 118-128.
Esmaeilpour, M., & Kabirifard, D. (2019). The effect of electronic word-of-mouth (e-wom) on consumers behavioral responses (A study focusing of Instagram users). New Marketing Research Journal, 9(2), 195-218. (In Persian)
Fardanesh, H. (2008). A Classification of Constructivist Instructional Design Models based on Learning and Teaching Approaches. Research in Clinical Psychology and Counseling, 9(2), 5-21. (In Persian)
Foroozani, A., & Ebrahimi, M. (2019). Anomalous information diffusion in social networks: Twitter and Digg. Expert Systems with Applications, 134, 249–266.
Garrido-Moreno, A., García-Morales, V. J., Lockett, N., & King, S. (2018). The missing link: Creating value with Social Media use in hotels. International Journal of Hospitality Management, 75, 94-104.
Ghiratmand, S., & Abedini, B. (2018). The effect of social network marketing on brand equity based on customer behavior. Pars Madir, 5 (14). (In Persian)
Gorbatov, S. Khapova, S. N., & Lysova, E. I. (2019). Get Noticed to Get Ahead: The Impact of Personal Branding on Career Success. Frontiers in Psychology, 10(2662), 1-13.
Gorbatov, S., Khapova, S. N., & Lysova, E. I. (2018). Personal branding: interdisciplinary systematic review and research agenda. Front. Psychol. 9, 1–17.
Hassanpoor, A., Vakili, Y., Norouzi, H., & Khamoie, F. (2019). Identify the dimensions and components of employee personal branding by mixed method (Case study: Iran insurance industry). Management Research in Iran, 24 (3), 91-116. (In Persian)
Jacobson, J. (2020). You are a brand: social media managers’ personal branding and “the future audience”. Journal of Product & Brand Management, 29(6), 715–727.
Matongolo, A., Kasekende, F., & Mafabi, S. (2018). Employer branding and talent retention: perceptions of employees in higher education institutions in Uganda. Industrial and Commercial Training. https://doi.org/10.1108/ ICT-03-2018- 0031.
Muszyńska, W. (2021). Personal branding of managers in service companies. e-mentor, 5(92), 53 –60.
Nilashi, M., Asadi, S., Minaei-Bidgoli, B., Abumalloh, R. A., Samad, S., Ghabban, F., & Ahani, A. (2021). Recommendation agents and information sharing through social media for coronavirus outbreak. Telematics and Informatics, 61, 101597.
Ogutu, R. P. & Ougo, R. T. (2016). The Relationship Between Personal Branding and Career Success: A Case of Employees at Geothermal Development Company in Kenya. International Journal of Economics, Commerce and Management, 12(8), 282-306.
Olanrewaju, A., Hossain, M., Whiteside, N., & Mercieca, P. (2020). Social media and entrepreneurship research: A literature review. International Journal of Information Management, 50, 90–110.
Park, J., Williams, A.., & Son, S. (2020). Social Media as a Personal Branding Tool: A Qualitative Study of Student-Athletes’ Perceptions and Behaviors. Journal of Athlete Development and Experience, 2 (1), 51-68.
Parmentier, M.A., & Fischer, E. (2021). Working it: Managing Professional Brands in prestigious Posts. Journal of Marketing, 85(2), 110-128.
Sarmad, Z., Bazargan, A., & Hejazi, E. (2015). Research methods in behavioral sciences. Tehran: Aghaz Publications. (In Persian)
Shafiee, M, Gheidi, S, & Khorrami. M., S. (2020). Proposing a new framework for personal brand positioning. European Research on Management and Business Economics, 26(1), 45-54.
Spencer, J. (2020). Why building a personal brand is more important than ever. Retrieved January 7, 2021, from https://www.entrepreneur.com/article/354437.
Smolarek, M., & Dzieńdziora, J. (2022). Impact of Personal Branding on the Development of Professional Careers of Managers. European Research Studies Journal, 25(1), 133-147.
Weng, L., & Huang, Z. (2018). A Study of Tourism Advertising Effects: Advertising Formats and Destination Types. Travel and Tourism Research Association: Advancing Tourism Research Globally. 8.
Zhou, F., Mou, J., Su, Q., & Wu, Y. C. J. (2020). How does consumers’ perception of sports stars’ personal brand promote consumers’ brand love? A mediation model of global brand equity. Journal of Retailing and Consumer Services, 54(2), 1-10.