پرهام فر، علی.، اندرواژ، لیلا.، و محقق، نادر. (1396). تأثیر اعتبار درک شده مشتری از بانک کشاورزی بر تبلیغ دهانبهدهان، با تکیهبر نقش میانجی رضایت، تعهد و هویت مشتری-شرکت، (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
خورشیدی، غلام. حسین.، و بانویی، عارف. (1387). آن چه قیمت را منصفانه یا نامنصفانه جلوه میدهد: زمینه ها، عوامل، مقدمات و پیامدهای نامنصفانه درک شدن قیمت و روش های مدیریت آن. پیام مدیریت، 27، 59-90.
خوش کیفی، پوریا.، بهمنی، نواب.، قصری، شهاب.، هدایت کردستانی، شیرین.، ستاری، نیشتمان.، امجدی، لیلا.، و رحمانی، فریبا. (1396). مروری بر رویکرد تولید نان صنعتی در اقتصاد ملی. اولین همایش بینالمللی برنامهریزی اقتصادی، توسعه پایدار و متوازن منطقهای رویکردها و کاربردها. دانشگاه کردستان.
صدقی، علی.، سیدجوادین، سید. رضا.، مطلبی، داوود.، و حسینی، سید. جواد. (1388). بررسی مقایسهای مدلهای شاخص رضایت مشتری و ارائه مدلی برای سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور. مدیریت بازرگانی. 1(2)، 101-118.
صیدی، هادی.، و معنویزاده، نادر. (1394). توسعه یک مدل برای ارزیابی رضایتمندی مشتری (CSM) در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد. کنفرانس بینالمللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. تهران.
عسگر بنائی، امین.، میرابی وحید. ر.، فلاح شمس، محمد. (1390). بررسی تأثیر هویت برند بر تبلیغات دهان به دهان و تکرار خرید در میان مشتریان شرکت هیوندای. (پایان نامه کارشناسی ارشد). دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات. تهران.
کاووسی، مجید. سقایی، علی. (1384). روش های اندازهگیری رضایت مشتری، انتشارات سبزان، تهران، چاپ دوم.
نوبری، سمیه.، محمدی کلهری، ابراهیم.، دهقانی فرد، عماد.، نوروزی، رقیه.، عمارلویی، علی.، و مظلومی، سجاد. (1394). بررسی میزان رضایتمندی مصرفکنندگان از کیفیت نان اصلاحشده با مواد افزودنی: مطالعه موردی استان البرز. مجله مهندسی بهداشت محیط، سال سوم، 2، 114-122.
نیکیان، ستاره.، نجف بیگی، رضا.، و حمدی، کریم. (1393). تأثیر ارتباطات غیرکلامی کارکنان در رستورانهای زنجیرهای بر روی پاسخهای هیجانی و رضایت مشتریان (مطالعه موردی رستورانهای زنجیرهای باگت). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
Adinegara, G. N. J., & Turker, S. (2016). An important performance Analysis of international coffee outlet's service quality: Empirical results from coffee outlets in Badung, Bali. IQSR Journal of Business and Management, 18(5), 38-44. https://doi. org/10.9790/487X-1805013844.
Aimee, R. M. (2019). A thorough literature review of customer satisfaction definition, factors affecting customer satisfaction and measuring customer satisfaction, Int. J. Adv. Res. 7(9), 828-843, ISSN: 2320-5407.
Al-Tit, A. A. (2015). The effect of service and food quality on customer satisfaction and hence customer retention, Asian Social Science, 11(23), 129-139.
Asgar Banai, A., Mirabi and. R., Fallah Shams, M. F. (2011). Investigating the effect of brand identity on word of mouth and repeat purchases among Hyundai customers. (Master Thesis). Islamic Azad University, Science, and Research Branch. Tehran. (In Persian).
Budhathoki, N. (2018). Customer Satisfaction in Restaurant Services Hagga-Helia. Degree Programme in International Sales and Marketing, University of Applied Sciences. Bachelor.
Donyae Egtesad. (2020). https://donya-e-eqtesad.com/ cohort-of-company-104/3693318- barriers-to-production-in-the-bread-industry. 1-25. (In Persian).
Duong, Q. B. (2016). The influence of store environment on customer satisfaction across different customer demographic segmentations within Australian supermarkets. (DBA), Southern Cross Universit, Lismore, NSW.
Ennew, C, Reed, G, & Binks, M. (1993). Importance-performance analysis and the measurement of SQ, European journal of marketing, 27(2), 59- 70.
Kaleel, A., Wedage, D., & Parameswara, P. (2018). A study on the Impact of Service Quality on Customer Satisfaction in Bakery Café Industry, Multidisciplinary Research (ISBN978-1-988652-22-1).
Kavusi, M. Saghaei, A. (2004). Methods of measuring customer satisfaction, Sabzan Publications, Tehran, second edition. (In Persian).
Khorshidi, Gh. H., and Banuei, A. (2008). What Makes a Price Seem Fair/ Unfair: Backgrounds, Factors, Antecedents, and Consequences of Perceived Price Fairness and Methods for its Management. Management Message, 27, 59-90. (In Persian).
Khosh Keyfi, P. K., Bahmani, N., Qasri, S., Hedayat Kordestani, S., Sattari, N., Amjadi, L., & Rahmani, F. (1396). A review of the production of industrial bread in the national economy. The first International Conference on Economic Planning, Sustainable, and Balanced Regional Development; Approaches and Applications. The University of Kordestan. (In Persian).
Krivobokova, O. V. (2009). Evaluating customer satisfaction as an aspect of quality management. World Academy of Science, Engineering, and Technology, 53(5), 565-568.
Lai, I. K. W (2020). The role of service quality, perceived value, and relationship quality in enhancing customer loyalty in the travel agency sector. Journal of Travel & Tourism Marketing, 31(3), 417-442.
Martenson, R. (2007). Corporate brand image, satisfaction and store loyalty: A study of store as a brand, store brands and Manufacture brands, International Journal of marketing, 20(6), 541-664.
Nair, S. (2013). Assessing customer satisfaction and brand awareness of branded bread.
IOSR Journal of Business and Management, 12(2), 13-18. https://doi.org/10.9790/487X-1221318.
Nikian, S., Najaf Beigi, R., & Hamdi, K. (2014). The Effects of Nonverbal Communication of Employees in the Restaurant upon Customers’ Emotional Responses and Customer Satisfaction. Master Thesis. Islamic Azad University. Science and Research Branch of Tehran. (In Persian).
Nindiani, A., Hamsal, M., & Purba, H. H. (2018). Product and Service Quality Analysis: An Empirical Study of Customer Satisfaction in a Bakery. Binus Business Review, 9(2), 95-103.
Nobari, S., Mohammadi Kalhori, A., Dehghanifard, A., Norouzi, R., Amarloui, A., & Mazloumi, S. (2016). Evaluation of Consumer Satisfaction for the Quality of Bread Modified with Additives: A Case Study of Alborz Province. Journal of Environmental Health Engineering, Third Year, 2, 114-122. (In Persian).
Oliver, R. (1999). Whence Consumer Loyalty? Journal of Marketing, 63, 33-44.
Parhamfar, A., Andrewage, L., & Mohaghegh, N. (2017). The effect of customer perceived credit from Keshavarzi Bank on word of mouth advertising, relying on the mediating role of customer satisfaction, commitment and identity (M.Sc. Thesis), Islamic Azad University, Science and Research Branch, Tehran. (In Persian).
Sedghi, A., Seyed Javadin, S. R., Motalebi, D., & Hosseini, S. J. (2009). Comparising the customer satisfaction indices and finding a model for measurement taxpayer satisfaction. Journal of Business Management. 1(2), 101-118. (In Persian).
Seidi, H., & Manavizadeh, N. (2015). Development of a model for customer satisfaction assessment (CSM) in Pasargad Bank Internet Banking. International Conference on Management and Economics in the 21st Century, Tehran. (In Persian).
Seyedi, S. M., Shirazifar, M., Dalvand, M. R., & Zohdi, M. H. (2012). Optimal examination and prioritization of the factors affecting customers’ satisfaction using integrated Quality Function Deployment (QFD) and Kano’s model: Case study of Shiraz’s Refah bank. African Journal of Business Management, 6(35), 9762-9772. https://doi.org/10.5897/AJBM12.113. (In Persian).
Su, L., Swanson, S. R., Chinchanachokchai, S., Hsu, M. K., & Chen, X. (2016). Reputation and intentions: The role of satisfaction, identification, and commitment. Journal of Business Research. 69(9), 3261-3269.
Tandon, U., Kiran, R., & Sah, A. (2017). Analyzing customer satisfaction: User’s perspective towards online shopping, Nankai Business Review International, 8(3), 266-288, https:// doi.org/10.1108/NBRI-04-2016-0012.
Tejaratefarda, (2016). https://www.tejaratefarda.com/ wizard-of-Iran-industry-16/21759-advantages-of-the-bread-industry-in-Iran. (In Persian).
Theodoridis, P. K., & Chatzipanagiotou, K. C. (2009). Store image attributes and customer satisfaction across different customer profiles within the supermarket sector in Greece, European Journal of Marketing, 43 (5/6), 708-734.