اسمعیلی ابهریان، مرضیه (1393). نگاشت شبکه تداعیهای برند از منظر مصرفکنندگان با استفاده از روش نقشه مفهومی
برند، مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه الزهرا.
بخشیزادهبرج، کبری، داورزنی، ناصر و دیلمیمعزی، پیمان (1395). در مقاله خود با عنوان «استخراج نقشه ارزشهای
کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف)»، مدیریت برند، دوره 3، شماره 4، 95-122.
جاهدی، پدرام (1395). نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند.
پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی.
داورزنی، ناصر (1395). نگاشت نقشه ذهنی مصرفکنندگان نسبت به کالای ایرانی با استفاده از روش استخراج استعاره.
پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی.
دهدشتیشاهرخ، زهره و بشیرپور، مهدی (1398). نگاشت شبکه ادراکی بانک خاورمیانه با استفاده از نقشه مفهومی برند.
فصلنامه علوم مدیریت ایران. شماره 53.
رستمپور، زهرا (1393). نگاشت شبه تداعیهای برند با استفاده از BCM، مورد مطالعاتی: دانشگاه علامه طباطبائی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی.
کلر، کوین لین (2008). مدیریت استراتژیک برند. ترجمه عطیه بطحایی (1395). تهران: سیته.
محمدی، فاطمه (1393). نگاشت شبکه وابستگی نام تجاری بیمهگذاران با استفاده از روش BCM، مورد مطالعاتی: بیمه
ملت. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه شاهد.
محمدیان، محمود و رونقی، محمدحسین. (1393). دانش برندینگ در عمل. تهران: کتاب مهربان نشر.
نوئل کاپفرر، ژان. (1385). مدیریت راهبردی نام تجاری. ترجمه سینا قربانلو تهران: مبلغان.
Aaker, D. A. (1996). Measuring brand equity across products and markets. California management review, 38(3).
Aaker, D. A. & Equity, M. B. (1991). Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York, 28(1), 35-37.
Bakhshizadeh Borj, K. Davarzani, N. (2019). Mapping Consumers' Mental Model of Iranian products. Consumer Behavior Studies Journal, 6(1), 171-191. (in Persian)
Bakhshizadeh, K. Davarzani, N. Deylami Moezie, P. (2017). Eliciting Value Map of Mobile Instant Message Application Users through Laddering Technique (Based on Means–End Theory). Brand Management, 3(4), 95-122. doi: 10.22051/bmr.2018.9042.1076(in Persian)
Böger, D. Kottemann, P. Meißner, M. & Decker, R. (2017). A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps. Journal of Business Research, 79, 90-106.
Claire, Kevin Lane (2008). Strategic brand management. Translated by Atieh Batahi (2015). Tehran: Siteh published (in persian)
dehdashti shahrokh, Z. bashirpour, M. (2019). Mapping the perception network of Iran’s Middle Eastern Bank: Using brand conceptual map. Iranian journal of management sciences, 14(53), 60-79. (in Persian)
Ghazizadeh, M. torkestani, M. mohamadi, F. (2016). Mapping Brand Association Network Using Brand Concept Map. Iranian Journal of Trade Studies, 20(78), 149-178. (in Persian)
John, D. R. Loken, B. Kim, K. & Monga, A. B. (2006). Brand concept maps: A methodology for identifying brand association networks. Journal of marketing research, 43(4), 549-563.
Li, J. Hao, H. & Huang, M. (2017, May). Empirical Study on Chinese Brand Concept in the Mind of the Foreigner Based on BCM Technology. In 2017 3rd International Conference on Humanities and Social Science Research (ICHSSR 2017). Atlantis Press.
Mohammadian, Mahmoud and Ronaghi, Mohammad Hussein. (1393). Branding knowledge in practice. Tehran: mehraban nashr published. (in Persian)
Noel Kappferr, Jean. Strategic brand management. Translated by Sina Ghorbanloo (1385). Tehran: mobaleghan published. (in Persian)
Rostampour, Zahra (1393). Mapping brand quasi-associations using BCM, case study: Allameh Tabatabai University. Master Thesis. Allameh Tabatabai University. (in Persian)
Torkestani, M. Bakhshi Zadeh Borj, K. Jahedi, P. (2018). Mapping Associations Networks of Kish Free Zone’s Tourist Branding Using Brand Conceptual Mapping Method. Tourism Management Studies, 13(42), 41-65. doi: 10.22054/tms.2018.9014 (in Persian)
Zaltman, G. & Coulter, R. H. (1995). Seeing the voice of the customer: Metaphor-based advertising research. Journal of advertising research, 35(4), 35-51.