افضلآبادی، محمدحسین؛ نوه ابراهیم، عبدالرحیم؛ عبدالهی، بیژن؛ عباسیان، حسین. (1396). طراحی مدل برند سازی کارفرما در
سازمانهای عمومی غیردولتی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 9(3)، 72-96.
باباشاهی، جبار؛ حمیدی زاده، علی؛ محمد نژاد فدردی، منصوره؛ سیدامیری، نادر (1397). برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب
نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. اندیشه مدیریت راهبردی، 12(1)،
205-224.
برغمدی، قاسم؛ قلی پور، آرین. (1394). بررسی تأثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ
سازمانی، 13(1)، 207-227.
حسنقلی پور، طهمورث؛ عزیز محمد، ملایری نوریجانی؛ باباشاهی جبار؛ صادق وزیری، فراز. (1394). تأملی بر جنبه انسانی برند:
بررسی تأثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایههای انسانی. بهبود مدیریت،9(1)، 76-94.
حسینی، میرزاحسن؛ حلوائیه، وحیدرضا؛ رمضانی، سعید (1398) بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان، مدیریت
توسعه و تحول، 5: 69-75.
حسینی، سید یعقوب؛ موسوی، سید عباس؛ ضیائی بیده، علیرضا (1392) ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای
کارمندان در بیمههای بازرگانی استان یزد، تحقیقات بازاریابی نوین، 8:1-16.
حمیدیانپور، فخریه؛ ضیاییبیده، علیرضا؛ سعیدا اردکانی، محمد (1392). ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند
کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5(9)، 1-20.
خدامی، سهیلا؛ اصانلو، بهاره. (1394). تأثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تأکید بر نقش میانجی کیفیت رابطهای
و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. مدیریت برند، 2(2)، 97-124.
سالارزهی، حبیب اله، مبارکی، مسلم، مرادزاده، عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی
داخلی و تمایل به ترک خدمت. مدیریت برند،3(1):97-118.
سنگری، نگین؛ علیزاده، ژاله (1397)، نقش ارزش ویژه برند درونسازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار
شهروندی برند و رضایت کارکنان، مطالعات رفتار سازمانی، 25: 81-105.
صارمی، علیرضا؛ صادقیان، قراقیه، سعید؛ شکری، صابر؛ حمدی، یحیی (1396). عوامل مؤثر بر جذابیت برند کارفرما، با نقش متغیر
تعدیل گر اجتناب اطمینان برند. مدیریت برند، 4(3)، 143-174.
رحمانی، ناصر؛ ابراهیم پور، حبیب؛ عسگرنژاد نوری، باقر، حسن زاده، محمد (1397) تأثیر ابعاد شخصیت بر احساس، اعتماد و
جذابیت در برند کارفرما، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 28: 245-280.
رحیمیان، اشرف (1392)، برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 5(2): 127-
150.
رضادوست، مهدی؛ ایرانی، حمیدرضا؛ حمیدی زاده، علی (1395). تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن
متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی. مدیریت برند، 3(4)، 65-94.
عسگری، ناصر (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی، 10(2)، 339
-420.
عزیزی شهریار، جمالی شهرام، صناعی ایمان (1391) ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت، مدیریت
بازرگانی، 4(11)، 104-86.
علیزاده ثانی محسن، نجات سهیل (1395) بررسی تأثیر جذابیت برند کارفرما بر تمایل استخدام نخبگان (مطالعة موردی: شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت) مدیریت بازرگانی، 8(1)، 104-228.
فرج زاده، سولماز؛ الوانی، سیدمهدی؛ عطایی، محمد؛ شاه قلیان، کیوان. (1396). نقش نامآوری کارفرما در ایجاد سرمایۀ اجتماعی
. مدیریت سرمایه اجتماعی، 4(1)، 1-26.
قاضی طباطبایی، محمود؛ ودادهیر، ابوعلی (1389). فرا تحلیل در پژوهشهای اجتماعی و رفتاری. تهران: دفتر مطالعات اجتماعی
و فرهنگی شهرداری تهران.
قربانی زاده، وجه الله (1396). روش تحقیق فرا تحلیل با نرمافزار CMA2. انتشارات بازتاب، تهران.
قربانی زاده، وجه اله; رودساز، حبیب; عباس پور، جعفر (1393). فرا تحلیل موانع استقرار دولت الکترونیک در ایران، مطالعات
مدیریت کسبوکار هوشمند، 8، 1-32.
کردناییج، اسداله؛ نجات، سهیل (1397). تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران).
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 2(8)، 114-133.
محمد نژاد فدردی منصوره؛ حمیدی زاده علی؛ باباشاهی جبار (1395). تأثیر نشان کارفرما بر نگهداشت کارکنان: هویت سازمانی،
رضایت شغلی و تعهد سازمانی در نقش میانجی. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه، 29(2)، 47-70.
مرادی، بابک؛ جزنی، نسرین؛ عالم تبریز، اکبر؛ هادیزاده مقدم، اکرم (1394). الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به
مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی، چشم انداز مدیریت بازرگانی، 24: 30-13.
Afjeh, S. A.A. and AlizadehFar, Z. (2017). The Relationship between Employer Brand Perception and Employee Job Attitudes, Improvement and Transformation Management Studies, 84: 73-95. (In Persian)
Afzalabadi, M. H. navee-brahim, A.R. Abdollahi, B. Abbasian, H. (2017). Designing the Employer’s branding model in Public non-governmental organizations. Human Resource Management Research, 9 (3), 72-96. (In Persian)
Aggerholm, Helle K. Andersen, Sophie e. & Thomsen, Christa. (2011). Conceptualising employer branding in sustainable organisations. Corporate communications: An International Journal. Vol. 16, No. 2, 2011. Pp. 105 -123.
Alizadeh-Sani, M. Nejat, S. (2016). Investigating the Effect of Employer Brand Attraction on Elite Employment Tendency (case study: Ministry of Petroleum), Commercial Management, 8 (1), 104-228. (In Persian)
Askari, N. (2018). The mediating role of organizational pride in the impact of the employer brand on sales performance. Business Management, 10 (2), 339-420. (In Persian)
Azizi, Sh. Jamali, Sha. Sanaei, I. (2012). Presenting a model of affecting factors on employee performance about brand in industry, management Business, 4 (11), 104-86. (In Persian)
Babashahi, J. Hamidizadeh, A. Mohammadnejad-Fedardi, M. Seyed-amiri, N. (2018). Employer brand; A new strategy in absorption Creative forces associate meanings, the image of the organization and the fit of the organization in the role of mediator. Strategic Management Thought, 12 (1), 205-224. (In Persian)
Backhaus, K. & Tikoo, S. (2004). Conceptualizing and researching employer branding. Career Development International, 9(5), 501-517.
Barghamdi, Q. Qolipour, A. (2015). Investigating the effect of employer branding on attracting talents in the Welfare Bank. Organizational Culture management, 13 (1), 207-227. (In Persian)
Barrow, S & Mosely, R. (2008). The Employer Brand, Bringing the best of Brand Management to People at Work, John Wiley & Sons, Ltd.
Beigloo, L. Eskandari, K. (2016). Designing an Employer Brand Model for the Social Security Organization with Emphasis on Internal Marketing, Marketing Management, 33: 117-138. (In Persian)
Farajzadeh, S. Alwani, S. M. Ataiee, M. Shah-Qolyan, k. (2017). The role of employer Naming in creating social capital. Social Capital Management, 4 (1), 1-26. (In Persian)
Gazi-Tabatabai, M. Vadadhir, A. A. (2019). Meta-analysis in social and behavioral research. Tehran: Office of Social Studies And culture of Tehran Municipality. (In Persian)
Ghorbanizadeh, v. (2017). Meta-analysis research method with CMA2 software. Baztab Publications, Tehran. (In Persian)
Ghorbanizadeh, v. Rudsaz, H. Abbaspour, J. (2014). Meta-analysis of barriers to the establishment of e-government in Iran, studies Smart Business Management, 8, 1-32. (In Persian)
Hadi, N. & Ahmed, SH. (2018). Role of Employer Branding Dimensions on Employee Retention: Evidence from Educational Sector, Adm. Sci, 8(44), 1-15.
Hamidianpour, F. Ziaee-Bideh, A. Saeed-Ardakani, M. (2013). Provide a model to examine the implications of brand equity Employer using the structural equation modeling approach. Business Management Explorations, 5 (9), 1-20. (In Persian)
Hassan-Gholipour, T. Malayeri-Norijani, A.M. Babashahi, J. Sadegh-Vaziri, F. (2015). Contemplation on the human aspect of the brand: Investigating the effect of brand personality of the Army of the Islamic Republic of Iran on human capital satisfaction. Management Improvement, 9 (1), 76-94. (In Persian)
Hosseini, M.H. Halvaieh, W.R. Ramezani, S. (2019). The effect of brand image on employee loyalty, management Development, 5: 69-75. (In Persian)
Hosseini, S.Y. Mousavi, S. A. Ziaei-Bideh, A. (2013). Presenting a model to explain brand equity based on Employees in Commercial Insurance of Yazd Province, New Marketing Research, 8: 1-16. (In Persian)
Kapferer, J.N. (2008). The new strategic brand management. 4th ed. London: Kogan.
Keller, K.L. & Lehmann, D. R. (2006). Brands and branding: research findings and future priorities. Marketing science, 25 (6), 740-759.
Khoddami, S. Osanloo, B. (2015). The effect of customers' emotional attachment on brand equity with emphasis on the mediating role of relationship quality And brand citizenship behavior in the industrial market. Brand Management, 2 (2), 97-124. (In Persian)
Kordnaich, a. Nejat, S. (2018). The effect of corporate citizenship on attractiveness and loyalty to the employer brand (brand of Mazandaran University). Organizational Resource Management Research, 2 (8), 114-133. (In Persian)
Kunerth, B. & Mosley, R. (2011). Applying employer brand management to employee engagement. Strategic HR Review, 10(3), 19-26.
MajidiNejad, N. Hadi Peykani, M. (2017). The Impact of Organizational Capacities on Employer Commitment to Psychological Contracts. Strategic Management Studies, 29: 93 - 116. (In Persian)
Mičík, M. & Mičudová, K. (2018). Employer Brand Building: Using Social Media and Career Websites to Attract Generation Y. Economics and Sociology, 11(3), 171-189.
Mohammadnejad, F. M. Hamidizadeh, A. Babashahi, J. (2016). The Impact of Employer Badge on Employee Retention: Organizational Identity, Job satisfaction and organizational commitment in the role of mediator. Journal of Management Development Process, 29 (2), 47-70. (In Persian)
Moradi, B. Jazani, N. Alam-Tabriz, A. Hadizadeh-Moghadam, A. (2015). The basic brand pattern based on the proposition value of brand to Customers and employees in agile Iranian organizations, Business Management Perspective, 24: 30-13. (In Persian)
Punjaisri, K. Alan W. & Heiner E. (2009). “Internal branding to influence employees’ brand promise delivery: a case study in Thailand”, Journal of Service Management, 20(5), 561-579.
Rahimian, A. (2013). Employer Brand; New Human Capital Management Strategy, Human Resource Management Research, 5 (2): 127-150. (In Persian)
Rahmani, N. Ebrahimpour, H. Asgarnejad-Nouri, B. Hassanzadeh, M. (2018). The effect of personality dimensions on emotion, trust and Employer Brand Attractiveness, Quarterly Journal of Organizational Behavior Studies, 28: 245-280.
Rezadoust, M. Irani, H. Hamidizadeh, A. (2016). The Impact of the Employer Brand on Employee Retention with Mediating variables of involvement and organizational citizenship behavior. Brand Management, 3 (4), 65-94. (In Persian)
Salarzehi, H. Mubaraki, M. Moradzadeh, A. (2016). The mediating role of organizational identity in the relationship between Internal branding and the desire to leave the service. Brand Management, 3 (1): 97-118. (In Persian)
Sangari, N. Alizadeh, J. (2015), The role of intra-organizational brand equity in customer satisfaction, the study of the mediating role of behavior Brand Citizenship and Employee Satisfaction, Organizational Behavior Studies, 25: 81-105. (In Persian)
Saremi, A. Sadeghian-Qaraqieh, S. Shokri, S. Hamdi, Y. (2017). the affecting Factors on attractiveness of the employer brand, with a moderator variable role of Trust avoidance. Brand Management, 4 (3), 143-174. (In Persian)
Seric, M, Gil-Saura. Ruiz-Molina, M. (2014). How can integrated marketing communications and advanced technology influence the creation of customer-based brand equity? Evidence from the hospitality industry, International Journal of Hospitality Management, 39, 144–156.
Verma, D. & Ahmad, A. (2016). Employer branding: The solution to create talented workforce. The IUP Journal of Brand Management, 13(1), 42-56.
Xie, Ch. Bagozzi R. P. & Meland, K. V. (2015). The impact of reputation and identity congruence on employer brand attractiveness. Marketing Intelligence & Planning, 33(2), 124 -146.