ابوالحسنی هستیانی، ا. متقی، س؛ و صفارزاده، س. (1397). واکاوی ارتباط سرمایهگذاری در زیرساختهای حملونقل و رشد اقتصادی ایران (کاربرد الگوی VAR). فصلنامه مهندسی حملونقل، 11(1)، 239-255.
احمدی، پ. جعفرزادهکناری، م. و بخشیزاده، ع. (1393). نگاهی به هویت برند و تأثیر آن بر وفاداری برند و ارزش ویژة برند، موردمطالعه: شرکت تولیدکنندة محصولات لبنی و فرآوردههای گوشتی کاله. فصلنامة پژوهشهای بازرگانی، 71، 65-93.
اسماعیلی، ع. مکوندی، ف؛ و کتان باف نژاد، پ. (1396). نقش سامانه هوشمند در مدیریت توزیع سوخت. اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی. دانشگاه تهران.
امیری عقدایی، ف. تیموری، ه؛ و ترکان، ز. (1396). تأثیر ابعاد روانشناختی استراتژی بازیکاری بر وفاداری مشتریان، مطالعه موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان. فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2)، پیاپی (25)، 135-152.
انجمن ملی فروشگاههای سوخت آمریکا NACS (2015).
گزارش خردهفروشی سال 2015 در آمریکا. بازیابی شده در 19 مرداد 1398 از
www.asan-energy.com.
ایسنا (1395). مزایای برند جایگاههای سوخت برای مردم چیست؟ بازیابی شده در 14 آذر 1397 از https://www.isna.ir/news/95022112637.
ایلنا (1396).
جزییات اجرای طرح برندینگ جایگاههای سوخت/هدف: کوچکسازی دولت و توانمند کردن بخش خصوصی/ شرایط حضور شرکتهای خارجی. بازیابی شده در 24 آبان 1397 از
https://www.ilna.ir/577361.
بخشیزاده، ع. کردنائیج، ا. حسینی، ح. و احمدی، پ. (1395). تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمعهای تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان. فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4)، پیاپی 23، 1-24.
تقدیر، م. غیور، س.م؛ و رجوعی، م. (1396). بررسی عوامل بر وفاداری برند با نقش میانجی هویتپذیری و عشق به برند در هتلهای پنج ستاره شهر مشهد. فصلنامه علمی پژوهشی گردشگری و توسعه، 6 (4)، 121-138.
حاجیعلیعسگری، ع. رجایی، ی؛ و سلمانیون، س. (1394). شناسایی شاخصها و معیارهای ارزیابی و درجهبندی جایگاههای سیانجی در استان زنجان به روش AHP. اولین همایش ملی بهبود کسبوکار، کارآفرینی توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی، زنجان، دانشکده فنی و حرفهای الغدیر زنجان.
حسنقلی پور، ح. امیری، م؛ و پورعزت، ع. (1396). توسعه مدل ارزشیابی خطمشی نگهداشت اثربخش اعضای هیئت علمی در آموزش عالی. مدیریت دولتی، 9(3)، 489-516.
حقیقی، م. اسفیدانی، م.ر. امیرشاهی، م. سلیم، ش. (1397). برند سازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکتهای صنعت ساختمان). مدیریت برند، 5 (3)، پیاپی 15، 39-78.
حقیقی کفاش، م؛ و اکبری، م. (1390). اولویتبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل ECSI. مدیریت بازاریابی، 10، 118-96.
حنفیزاده، پ. موسوی، ح؛ و نایبی، م. (1388). ارائه مدلی برای ارزیابی و رتبهبندی جایگاههای عرضه سوخت با رویکرد فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی. مجله مدیریت توسعه و تحول، 1(2)، 35-56.
خدادادی قرهباشلو، ح. بهرامزاده، ح؛ و لطفعلیپور، م. (1397). بررسی تأثیر برند سازی جایگاههای سوخت بر الگوی عرضه فراوردههای نفتی و مدیریت مصرف مشتریان. کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، اصفهان، موسسه آموزش عالی فرزانگان.
رحیمنیا، ف؛ و باقری، ص. (1395). رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیلگر هزینه تعویض شرکت (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). فصلنامه مدیریت برند، 3 (5)، 151-172.
رضایی گالشپل، ع. آقاجانی، ح؛ و یحیی زاده فر، م. (1394). اولویتبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله. فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1)، پیاپی 16، 219-234. کنفرانس ملی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع.
سبزئی، ع. حسینی، ع؛ و بندرخانی، م. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر مشتری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی). فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، 9، 74-83.
سهرابی، م؛ و عقیقی، م. (1397). تاثیرات ارزیابی شناختی و عاطفی مصرفکننده بر تنوعطلبی خرید در فروشگاههای زنجیرهای. ماهنامه آفاق علوم انسانی، 14، 29-45.
شکوهی، م؛ و شاداب مهر، ه. (1394). مطالعه تطبیقی موقعیت مکانی پمپبنزینهای شهر مشهد. فصلنامه آمایش محیط، 28، 67-82.
شیرکوند، س. خانلری، ا؛ و حسینی، م. (1396). تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 30، 33-47.
صنایعی، ع. حدادیان، ع؛ و باقریه مشهدی، ا. (1394). بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای ایران. فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1)، پیاپی 16، 149-168.
عباسزاده، م. (1391). تاملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی. فصلنامه جامعهشناسی کاربردی، 45، 19-34.
عزیزی، ش. قنبرزاده میاندهی، ر؛ و فخارمنش، س. (1391). ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهشهای مدیریت در ایران، 16(4)، 124-105.
قاسمی، م. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیه شفاهی به دیگران (مطالعه موردی: گردشگران ورودی شهر اصفهان). فصلنامه گردشگری شهری، 2(2)، 153-165.
مافی، ع. قاسمی خوزانی، م. خیام پور، ر؛ و حیاتی، س. (1392). تحلیل مکانیابی جایگاههای سوخت سیانجی در شهر مشهد با استفاده از مدل AHP در GIS. مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، 20، 21-42.
منصوری مؤید، ف. خرم، ج؛ و مسیبی، ع. (1393). بررسی اثر انگیزانندههای اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (موردمطالعه: فروشگاه زنجیرهای رفاه). فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 4(2)، پیاپی 13، 191-208.
مؤمنی راد، ا. علی آبادی، خ. فرادانش، ه؛ و مزینی، ن. (1392). تحلیل محتوای کیفی در آیین پژوهش: ماهیت، مراحل و اعتبار نتایج. فصلنامه اندازهگیری تربیتی، 4(14)، 187-222.
مهمینی، م. حیدرزاده هنزایی، ک. منصوریان، ی. (1396). فضاهای خردهفروشی و واکاوی پدیدارشناسانه تجربه زیسته سردرگمی از منظر مصرفکنندگان. مجله مدیریت برند، 4 (12)، 157-195.
میر، س. (1395). نقش شخصیت برند درشکلگیری وفاداری مصرفکنندگان. فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی پارس مدیر، 5، 46-55.
Abbaszadeh, M. (2012). Reflections on validity and reliability in qualitative research. Journal of Applied Sociology, 45, 19-34. (In Persian)
Abolhassani Hastiani, A. Mottaqi, S. & Saffarzadeh, S. (2018). Investigating the Relationship between
Investment in Iran's Infrastructure and Economic Growth Infrastructure (VAR Model Application).
Journal of Transportation Engineering, 11 (1), 239-255. (In Persian)
Ahmadi, P., Jaafarzadeh Kenari. M & Bakhshizadeh, A. (2014). A look at brand equity and its impact on
brand loyalty and brand value, case study: Kaleh Manufacturer Company of cells and foods meat
products. Journal of Business Research, 71, 65-93. (In Persian)
Amiri Aghdaei, F. Teymouri, H. & the Turkan, Z. (2017). The effect of psychological dimensions of game strategy on customer loyalty, case study: Customers of selected branches of Mellat Bank in Isfahan. Journal of Modern Marketing Research, 7 (2), consecutive (25), 135-152. (In Persian)
Ashley, C. Gillespie, E. A. & Noble, S. M. (2016). The effect of loyalty program fees on program
perceptions and engagement. Journal of Business Research, 69, 964-973.
Asre Jonoub (2016). Crossing the traditional gas station; Does the high-quality gasoline reach? Retrieved November 16, 2016 from http://www.asrejonoob.ir/khuzestan/38445. (In Persian)
Azizi, Sh. Ghanbarzadeh Miandehi, R. & Fakharmanesh, S. (2012). Assessing the impact of brand personality on customer loyalty and behavioral loyalty of the Hyperstar brand. Management Research in Iran, 16 (4), 124-105. (In Persian)
Bakhshizadeh, A. Kordayaj, A. Hosseini, H. & Ahmadi, P. (1395). The effect of visual dimensions of environmental advertising on commercial complexes on brand awareness, brand preference and customer loyalty. Journal of Modern Marketing Research, 6 (4), 23, 1-24. (In Persian)
Bilgin, M. H. & Danis, H. (2016). Entrepreneurship, Business and Economics: Proceedings of the 15th
Eurasia Business and Economics Society Conference (pp. 535-544). Switzerland: Springer.
Bivina, G.R. Landge, V. & Kumar, V.S.S. (2016). Socio Economic Valuation of Traffic Delays.
Transportation Research Procedia, 17, 513-520
Dabija, D.C. & Babut, R. (2014). Enhancing Consumers’ Satisfaction and Loyalty of Retailers in Romania through Store Ambiance and Communication. Procedia Economics and Finance, 15, 371-382.
Gwet, K.L. (2014). Handbook of inter-rater reliability: The definitive guide to measuring the extent of
agreement among raters. Advanced Analytics LLC.
Habib, K.N. Hasnine, N. & El.-Assi, W. (2019). The role of station accessibility, multimodal competitions and contextual variables in retaining customer base of urban commuter rails. Case Studies on Transport Policy, 7 (2), 404-413.
Hill, N. & Alexander, J. (2000). Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement. Aldershot:
Gower.
Kandampully, J. & Suhartanto D. (2000). Customer loyalty in the hotel industry: The role of customer
satisfaction and image. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 12(6), 87-110.
Elen, J. Ozturan, P. & Verlegh, P.W.J. (2017). The differential impact of brand loyalty on traditional and
online word of mouth: The moderating roles of self-brand connection and the desire to help the brand
. International Journal of Research in Marketing. 34(4), 872-891.
Esmaeili, A. Makondi, F. & Katanbafnejad, P. (2017). The role of intelligent system in fuel distribution
management. The first international conference and the third national conference on management
research and humanities. University of Tehran. (In Persian)
Ghasemi, M. (2015). Investigating the factors affecting brand loyalty and its relationship with verbal advice to others (Case study: Isfahan entrance tourists). Quarterly Journal of Urban Tourism, 2 (2), 153-165. (In Persian)
Haji Ali Asgari, A. Rajaei, Y. & Salmanion, S. (2015). Identification of indicators and criteria for evaluation and grading of political positions in Zanjan province by AHP method. The first national conference on business improvement, development entrepreneurship in the context of resistance economics, Zanjan, Al-Ghadir Technical and Vocational College of Zanjan. (In Persian)
Haghighi, M. Esfidani, M.R. Amirshahi, M. & Salim, Sh. (2018). Corporate branding using the Foundation's data theory approach (Case Study: Construction Industry Companies). Brand Management, 5 (3), Consecutive 15, 39-78. (In Persian)
Haghighi kaffash, M. & Akbari, M. (2011). Prioritize factors affecting customer loyalty using the ECSI model. Marketing Management, 10, 118-96. (In Persian)
Hanafizadeh, P. Mousavi, H. & Naibi, M. (2009). Provide a model for evaluating and ranking fuel supply stations with a strategic chain analysis process approach. Journal of Development and Transformation Management, 1 (2), 35-56. (In Persian)
Hassan Gholipour, H. Amiri, M. & Pourezzat, A. (2017). Develop an effective model for evaluating the effective retention of faculty members in higher education. Public Management, 9 (3), 489-516. (In Persian)
ILNA (2017). Details of the implementation of the fuel station branding plan/ goal: to downsize the government and empower the private sector/ the conditions for the presence of foreign companies. Retrieved November 15, 2016 from https://www.ilna.ir/577361. (In Persian)
Iran National Petroleum Products Distribution Company Information Portal (2016). Today and the future of branding in Mashaal's conversation with the director of Tehran region. Retrieved November 16, 2016 from https://www.niopdc.ir/en/newsagency/47089. (In Persian)
ISNA (2016). What are the brand benefits of fuel stations for people? Retrieved December 5, 2016 from https://www.isna.ir/news/95022112637. (In Persian)
Khodadadi Qarebashlu, H. Bahramzadeh, H. & Lotfalipoor, M. (2018). Investigating the effect of fuel stations branding on the pattern of petroleum products supply and customer consumption management. National Conference on New Research in Industrial Management and Engineering, Isfahan, Farzanegan Higher Education Institute. (In Persian)
Liao, G.Y. Tseng, F.C. Cheng, T.C.E. & Teng, C.I. (2010). Impact of Gaming Habits on Motivation to
Attain Gaming Goals, Perceived Price Fairness, and Online Gamer Loyalty: Perspective of Consistency Principle. Telematics and Informatics, 101367, doi.org/10.1016/j.tele.2020.101367.
Mafi, A. Ghasemi Khozani, M. Khayyampour, R. & vital, S. (2013). Analysis of location of fuel stations in Mashhad using AHP model in GIS. Journal of Geography and Regional Development, 20, 21-42. (In Persian)
Mansouri Moayed, F. Khorram, J. & Mosayebi, A. (2014). Investigating the effect of social motivators on store space on buyers' franchise behavior at the point of purchase (Study: Welfare Chain Store). Journal of Modern Marketing Research, 4 (2), 13, 191-208. (In Persian)
Mir, S. (2016). The role of brand personality in the formation of consumer loyalty. Pars Modir Advertising and Marketing Quarterly, 5, 46-55. (In Persian)
Mohaymeni, M. Heidarzadeh Hanzaei, K. & Mansoorian, Y. (2017). Retail spaces and phenomenological analysis of the lived experience of confusion from the perspective of consumers. Brand Management Magazine, 4 (12), 157-195. (In Persian)
Momeni Rad, A. Aliabadi, Kh. Faradanesh, H. & Mazini, N. (2013). Qualitative content analysis in research ritual: the nature, stages and validity of results. Quarterly Journal of Educational Measurement, 4 (14), 187-222. (In Persian)
Nastasoiu, A. & Vandenbosch, M. (2019). Competing with loyalty: How to design successful customer
loyalty reward programs. Business Horizons, 62(2), 207-214.
National Association of American Fuel Stores NACS (2015). 2015 retail report in the United States. Retrieved on August 10, 2017 from www.asan-energy.com. (In Persian)
Ndebele, T. Marsh, D. and Scarpa, R. (2019). Consumer switching in retail electricity markets: Is price all
that matters? Energy Economics, 83, 88-103.
Nikhashemi, S.R. Paim, L. Osman, S. & Sidin, S. (2015). The Significant Role of Customer Brand
Identification towards Brand Loyalty Development: An Empirical Study among Malaysian
Hypermarkets Customer. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 207, 182-188.
Osayawe, E. (2006). Correlates of customer loyalty to their bank: a case study in Nigeria. Journal of Bank
Marketing, 24, 494 – 508.
Parker, R. (2019). Top Ten Features of Successful Gas Station/Convenience Stores. Retrieved from
April 2, 2019.
Piispa, A.J. (2019). Rebranding Innopeda in Global Market: Innovation Pedagogy Approach. Retrieved
from http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121526772. Accessed Fabuary 15, 2020.
Profpoint (2017). Petrol stations: how to increase customer loyalty and satisfaction. Retrieved from
Rahimnia, F. & Bagheri, P. (2016). Relationship between service quality, value and image of the company with customer loyalty: The role of adjusting the cost of changing the company (Case Study: customers of Mashhad Mellat Bank). Brand Management Quarterly, 3 (5), 151-172. (In Persian)
Raj, M. P. M. & Raj, M. D. R. (2013). Measuring customers’ choice and commitment of petrol retail
outlets-comparative study between cosmopolitan city & tier-2 city. Journal of Marketing &
Communication, 9(2), 66–72.
Rezaei, j. (2016). Best-worst multi-criteria decision-making method: Some properties and a linear model.
Omega, 64, 126-130.
Rezaei Galeshpol, A. Aghajani, H. &Yahya Zadehfar, M. (2015). Prioritizing factors affecting customer loyalty of Kaleh Company. Journal of Modern Marketing Research, 5 (1), 16 in a row, 219-234. National Conference on New Research in Industrial Management and Engineering. (In Persian)
Rubio, N. Villasenor, N. & Jesus Yague, M. (2017). Creation of consumer loyalty and trust in the retailer
through store brands: The moderating effect of choice of store brand name. Journal of Retailing and
Consumer Services, 34, 358-368.
Sabzeie, A. Hosseini, A. & Bandarkhani, M. (2014). Investigating the Factors Affecting the Customer (Case Study: Agricultural Bank). Quarterly Journal of Industrial Management, Faculty of Humanities, Islamic Azad University, Sanandaj Branch, 9, 74-83. (In Persian)
Sanayeie, A. Hadadian, A. & Bagherieh Mashhadi, A. (2015). Investigating the customer loyalty pattern in Iranian chain stores. Journal of Modern Marketing Research, 5 (1), 16 consecutives, 149-168. (In Persian)
Sano, N. & Suzuki, T. (2014). Evaluation of Price Elasticity and Brand Loyalty in Milk Products. Procedia Computer Science, 35, 1482-1487.
Shirkavand, S. Khanlari, A. & Hosseini, M. (2017). The effect of brand personality dimensions on brand image and customer loyalty. Business Management Perspective, 30, 33-47. (In Persian)
Shokoohi, M. & Shadab Mehr, e. (2015). Comparative study of the location of gas stations in Mashhad. Journal of Environmental Management, 28, 67-82. (In Persian)
Sohrabi, M. & Aghighi, M. (2018). Effects of Consumer Cognitive and Emotional Assessment on Variety. Purchasing Demand in Chain Stores. Afaq Monthly of Humanities, 14, 29-45. (In Persian)
Srivastava, M. & Rai, A.K. (2018). Mechanics of engendering customer loyalty: A conceptual framework. IIMB Management Review, 30, 207-218.
Swoboda, B. Berg, B. Scramm-Klein, H. & Foscht, T. (2013). The importance of retail brand equity and
store accessibility for store loyalty in local competition. Journal of Retailing and Consumer Services,
20(3), 251-262.
Taqdir, M. Ghayyur, S.M. & Rojouie, M. (2017). Investigating the factors on brand loyalty with the mediating role of identity, acceptability and love for the brand in five-star hotels in Mashhad. Journal of Tourism and Development, 6 (4), 121-138. (In Persian)
Theng so, J. Danahar, T. & Gupta, S. (2015). What do customers get and give in return for loyalty program membership? Australasian Marketing Journal, 23, 196-206.
Wang S. Hu Q. & Liu, W. (2017). Price and quality-based competition and channel structure with consumer loyalty. European Journal of Operational research, 262(2), 563-574.
Zhang, J. Q. Dixit, A., & Friedmann, R. (2010). Customer Loyalty and Lifetime value: An empirical
investigation of consumer-packaged goods. Journal of Marketing Theory and Practice,18(2), 127-139.