1- منابع:
اللهوردی نیک، بهنود (1391، 4 12). برندسازی؛ تسخیر ذهن و قلب مشتری. بازیابی از بانیک: http://banik.ir
روابط عمومی سازمان صداوسیما. (1394). درباره ما. بازیابی از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان صداوسیما: http://pririb.ir
شهبازلو، سهیل (1391). فرایند شکلگیری هویت برند شبکههای تلویزیونی در ذهن مخاطبان: مطالعه موردی شبکه تلویزیونی «من و تو 1» و فرایند شکلگیری هویت برند آن در میان مخاطبان. (پایاننامهی کارشناسی ارشد)، دانشگاه صداوسیما، دانشکده ارتباطات.
علیعسگری، عبدالعلی، صلواتیان، سیاوش، و ارجمندی، اسماعیل (1394). الگوی طراحی آرایش رسانهای صداوسیما در فضای نوین رسانهای جهان. فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، 22(2)، 27-45.
مقام معظم رهبری. (1383). بیانات پس از بازدید از سازمان صدا و سیما. بازیابی از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی): http://farsi.khamenei.ir
مقدم، فرزاد (1394). نزدیکبینی رسانهای در خلق برند. بازیابی از برندسازان ایران: http://iranbrandmaker.com
مولانا، حمید (1382). الگوی مطبوعات و رسانههای اسلامی. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
Aaker, D. A. (2012). Building Strong Brands. Simon & Schuster.
BBC Corporation. (2015). BBC - Home - Branding. Retrieved 10 10, 2015, from BBC - Homepage: http://www.bbc.co.uk/branding
Chan-Olmsted, S. M. (2011). Media Branding in a Changing World: Challenges and Opportunities 2.0. International Journal on Media Management, 13(1), 3-19.
Chan-Olmsted, S. M., & Cha, J. (2008). Exploring the Antecedents and Effects of Brand Images for Television News: An Application of Brand Personality Construct in a Multichannel News Environment. International Journal on Media Management, 10(1), 32-45.
Ghodeswar, B. M. (2008). Building brand identity in competitive markets: a conceptual model. Journal of Product & Brand Management, 17(1), 4- 12.
Interbrand. (2015, 10). Rankings 2015. Retrieved 10 2015, from Interbrand: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2015/ranking/
Janonis, V., Dovalienė, A., & Virvilaitė, R. (2007). Relationship of brand identity and image. Engineering Economics, 1, 69-79.
Kapferer, J. N. (2008). New strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term. London: Kogan-Page.
Keller, K. L. (2008). Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Prentice Hall.
Lowe, G. F. (2011). Respecting the PSB Heritage in the PSM Brand. International Journal on Media
Malmelin, N., & Moisander, J. (2014). Brands and Branding in Media Management - Towards a Research Agenda. International Journal of Media Management, 16(1), 9-25.
Schultz, M., & Hatch, M. (2006). A cultural perspective on corporate branding The case of LEGO. In J. E. Schroeder, & M. Salzer-Mörling, Brand Culture (pp. 15-33). Taylor & Francis.
Siegert, G., Gerth, M. A., & Rademacher, P. (2011). Brand Identity-Driven Decision Making by Journalists and Media Managers—The MBAC Model as a Theoretical Framework. International Journal on Media Management, 13(1), 53-70.
Sotiropoulos, S. (2003). Luxury fashion brands: The impact of embodied imagery on brand responses. (Master dissertation), Concordia University.
Van den Bulck, H., Tambuyzer, S., & Ackx, S. (2011). Readers' Responses to Product+ Strategies of Print Media Brands: Increasing Readership or Commoditization of Print Media? International Journal on Media Management, 13(1), 71-85.