دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

1. طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.37014.2190

اصغر مشبکی اصفهانی؛ محمد زاهدی پور؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


2. شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35330.2121

کریم حمدی؛ سارا حمیدی؛ محمدحسن بهزادی


3. رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35603.2130

جاسم منوچهری؛ معصومه منوچهری


4. فرایند برندسازی شخصی در صنایع فناوری اطلاعات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36053.2156

کلارا شیخ آقایی؛ علیرضا روستا؛ عبداله نعامی


5. الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2020.30915.1978

میر احمد امیرشاهی؛ مسعود کیماسی؛ کامبیز حیدرزاده؛ نرگس صارمی


6. بررسی غیر مستقیم رفتارهای غیر اخلاقی و توهین آمیز بر روی برند کسب وکارهای اشتراکی (مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35112.2113

سید حبیب موسوی راشدی؛ وحید مکی زاده؛ اسماعیل حسن پور


7. تاثیر ادراک مصرف کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36486.2164

حسین رحیمی کلور؛ عادله دهقانی قهنویه


8. شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36086.2152

مریم پرچمی سرقین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ مسعود کیماسی؛ شهریار عزیزی


9. تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36135.2154

سید مهدی موسوی مطلق؛ حجت طاهری گودرزی


10. طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35935.2145

مهسا کربلایی حسن؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی


11. تدوین الگوی رقابت پذیری برند خرده فروشی با رویکرد داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35199.2116

محمد نورانی کوتنایی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی


12. تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (مورد مطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36729.2178

حسن رنگریز؛ فرحناز علی دوست؛ معصومه زیب ارزانی


13. تاثیر آگاهی و تجربه برند مقصد بر هویت یابی برند مقصد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.36903.2183

ریحانه السادات بخشایش؛ مجید محمدشفیعی؛ علی کاظمی


14. تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1400

10.22051/bmr.2021.35890.2143

ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ


15. طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1400

10.22051/bmr.2021.34209.2086

اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی


16. واکاوی موانع و چالش‌های برندسازی شهری در ایران و ارائه راهکارهای مناسب(موردمطالعه: شهر کرمانشاه)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1400

10.22051/bmr.2021.37147.2196

مهدی حسین پور؛ افشین حشمتی


18. ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آبان 1400

10.22051/bmr.2021.36775.2180

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم


19. تاثیر هویت جوامع برند و مشوق ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آبان 1400

10.22051/bmr.2021.36527.2166

امید بهبودی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ احمد محمدی کوشکی


20. تاثیرشخصیت داستانی تبلیغات بین المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف کنندگان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آبان 1400

10.22051/bmr.2021.35933.2144

احمد بهمنی؛ ناصر یزدانی


21. طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1400

10.22051/bmr.2021.14924.2169

میثم الهیاری؛ حسین وظیفه دوست؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار