دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1402

10.22051/bmr.2023.40336.2340

سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ فاطمه صفری کلاچائی


الگوی تحلیلی رابطه همذات پنداری برند، ادراک مسئولیت اجتماعی شرکت و اولویت برند دیجی کالا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1403

10.22051/bmr.2024.45809.2531

حسین عباسی اسفنجانی؛ سمیرا بصیری


الگوی ارزیابی ارزش ویژه برند سبز (مورد مطالعه؛ محصولات پژوهشکده گیاهان دارویی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1403

10.22051/bmr.2024.45820.2532

حمیدرضا وزیری گهر؛ احسان احدمطلقی؛ بهمن یعقوب وند


عوامل موثر در رهبری برند: مرور محدود در ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1403

10.22051/bmr.2024.47791.2602

الهام خدادادی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاو منفرد