دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اردیبهشت 1402

10.22051/bmr.2023.40336.2340

سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ فاطمه صفری کلاچائی


عوامل موثر در رهبری برند: مرور محدود در ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1403

10.22051/bmr.2024.47791.2602

الهام خدادادی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاو منفرد


بررسی و تحلیل تاثیر ابعاد تجربه های منفی مصرف کنندگان بر واکنش رفتاری نسبت به برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1403

10.22051/bmr.2024.48072.2610

فرزانه نعمتی؛ ناصر یزدانی