تعداد مقالات: 98
1. طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، بهار 1393، صفحه 13-44

سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی


2. آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 11-32

میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد


4. عوامل تعیین‌کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران)

دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 61-84

محسن نظری؛ ابوالفضل عابدی؛ حامد خراسانی طرقی


6. تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز

دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 107-134

سید یعقوب حسینی؛ مجید اسماعیل پور؛ رقیه ابراهیمی


7. بخش‏بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه‌یافته RFMC

دوره 1، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 135-154

وحید برادران؛ زهرا فرخی


8. تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)

دوره 2، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 13-37

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیچ


9. تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

دوره 2، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 13-44

احمد روستا؛ مرتضی اکبرزاده؛ سمیه زنگیان


11. بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند

دوره 3، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 13-36

هاشم آقازاده؛ عباس نرگسیان؛ مهدی ابراهیم زاده


12. پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 3، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 11-48

محمدرضا حمیدی زاده؛ علیرضا غدیری؛ منیژه قره چه؛ کاوه بازرگان


14. گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 13-40

سید حمید خداداد حسینی؛ سهیل نجات؛ مسلم هاشمی


15. بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی

دوره 4، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 11-42

حامد صدیقی؛ محسن اکبری؛ آزاده کاظمی نیا


16. ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 4، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 11-28

محمد عزیزی؛ سحر بهادری فر؛ امیر اخلاصی


17. بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن

دوره 4، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 13-39

سهیل نجات؛ میثم شیرخدایی؛ حسین بهمنی تبریزی


18. بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، بهار 1397، صفحه 13-34

علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی


19. واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم‌آفرینی و هنجارهای ذهنی

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 5-24

سید عباس ابراهیمی؛ هوشمند باقری قره بلاغ


20. عوامل موثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده

دوره 5، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 5-38

محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری


21. رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران

دوره 5، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 7-40

عادل آذر؛ محسن ذبیحی جامخانه؛ رضا خان احمدلو


22. توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک

دوره 1، شماره 1، بهار 1393، صفحه 45-74

وحیده رفیعی طباطبایی؛ منوچهر نجمی


23. یادداشت سردبیر

دوره 2، شماره 1، پاییز 1394، صفحه 10-12


25. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد

دوره 3، شماره 1، بهار 1395، صفحه 41-68

احمد روستا؛ منیژه قره چه؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ یوسف محمدی فر