رتبه‌بندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 7-40

10.22051/bmr.2019.22208.1581

عادل آذر؛ محسن ذبیحی جامخانه؛ رضا خان احمدلو


آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 11-32

10.22051/bmr.2015.1221

میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد


ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 4، شماره 3، آذر 1396، صفحه 11-28

10.22051/bmr.2018.18057.1427

محمد عزیزی؛ سحر بهادری فر؛ امیر اخلاصی


طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 13-44

10.22051/bmr.2014.1220

سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی


بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 13-36

10.22051/bmr.2017.7507.1018

هاشم آقازاده؛ عباس نرگسیان؛ مهدی ابراهیم زاده


بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34

10.22051/bmr.2019.21198.1539

علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی


الگوی ناکامی خدمات در صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 13-52

10.22051/bmr.2020.30915.1978

نرگس صارمی؛ میراحمد امیرشاهی؛ مسعود کیماسی؛ کامبیز حیدرزاده


ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 13-62

10.22051/bmr.2021.36775.2180

معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم


سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 13-54

10.22051/bmr.2022.35566.2129

زهرا محمدحسینی؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی‌زاد


طراحی مدل چند سطحی برندسازی کارفرما در نظام بانکداری تجاری

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 13-64

10.22051/bmr.2022.40520.2349

سعید صحت؛ حامد دهقانان؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ کاظم هاشمی


تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 13-66

10.22051/bmr.2023.40987.2366

منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی